Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg igang igjen :roll:

Fant meg et kjempefint skjørt på Lene V idag. Sånn sidt, vidt kappeskjørt. Heter hippieskjørt, men kalles også sigøynerskjørt.

Jeg fant det i sort i XL, men i brunt hadde de bare str. M. Ekspeditrisen ringte rundt til de andre Lene V-butikkene i Trondheim, men alle var tom for det.

Jeg MÅ ha det!!! :sur: Jeg kjøpte det sorte også, men jeg MÅ også ha det i brunt!! Og jeg er villig til å gjøre mye for å få tak idet.

Det er forøvrig av merket Bla Bla, men er visst spesiallaget for Lene V, for det står Lene V på merkelappen.

Nå må jeg sette meg ned og ringe rundt til alle Lene V-butikkene i landet. Tror dere de eventuelt vil sende det til meg eller til en butikk her i byen?

(Jeg er gal :ler: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikken du var i kan sikkert få det tilsendt fra en av de andre butikkene hvis du sporer det opp.. skulle man tro...

Skrevet (endret)

noe som dette for eksempel?

på hm har de jo opptil str. 46 på de fleste klærne tror jeg

Endret av Gitte
Skrevet
noe som dette for eksempel?

på hm har de jo opptil str. 46 på de fleste klærne tror jeg

Ja, veldig likt det der :) Men jeg finner rett og slett ikke frem på H&M-butikkene. Man må liksom lete en hel dag på rotete stativer...

Vel, har ringt til to - tre butikker nå. Lene V på Orkanger (4 mil herfra) hadde bestilt nye av denne typen idag, og hun skulle ringe meg når de kom inn! Hun trodde det ble i begynnelsen av oktober. Hun mente imidlertid at de ikke fantes større enn str. L, men jeg forklarte at det jeg satt med i hånden (i sort) var str. XL. I alle fall skrev hun ned navnet og telefonnummeret mitt og skulle ringe meg!! HÅÅÅPER de får det inn i XL, for jeg trenger det pga høyden min.

De andre butikkene jeg har snakket med var helt tomme.

(Sambo har forøvrig gitt fullstendig opp nå og sier at de i butikkene sikkert ler seg ihjel av desperate meg... Men jeg gjør da ikke noe kriminelt.)

Kom forøvrig på at jeg også tidligere har blitt tipset om at Cubus har slike skjørt. Må vel se der også da.

Skrevet

(Å nei, jeg tør ikke å ringe til flere butikker... :sjenert: De er så langt unna...)

Skrevet

Skynd deg å bestill på josefsson .De har i brunt 78 cm langt til 399,de sender omgående så jeg.De er kvikke-

Skrevet

Ett teit spørsmål, hvilke sko går man med til et slikt skjørt? :sjenert:

Skrevet

Det er fint å bruke boots eller litt grove støvletter til et slikt skjørt.

Skrevet
Ett teit spørsmål, hvilke sko går man med til et slikt skjørt?  :sjenert:

Jeg synes det er fint både med grove boots og smale, lange støvletter. Selv går jeg for sistnevnte, med litt hæl ;)

Skrevet

Ephemera: Du sier du er høy, jeg er også ganske høy (176 cm), men finner ikke et skikkelig langt sigøynerskjørt. Er dette som du har langt? De jeg finner går meg midt på leggen....

Skrevet
Det er fint å bruke boots eller litt grove støvletter til et slikt skjørt.

hehe, takk :)

Skrevet
Ephemera: Du sier du er høy, jeg er også ganske høy (176 cm), men finner ikke et skikkelig langt sigøynerskjørt. Er dette som du har langt? De jeg finner går meg midt på leggen....

Jeg er 180 cm og dette skjørtet fra Lene V er 101 cm langt i str. XL. Så det er mye sidere enn de fleste skjørtene jeg har sett nå :) Veldig fint er det! Så jeg krysser fremdeles fingrene for at jeg skal få tak i det i brunt også.

Idag fant jeg et i sand i en annen butikk. Det er i str. L og er litt kortere, 91 cm langt. Ekspeditrisa sa at det ikke skulle gå lengere enn til midt på leggen, men det mener jeg likevel er en smaksak ;) Er likevel fornøyd med det, selv om jeg skal bytte det hvis det også dukker opp i XL.

Har forøvrig lagt merke til at de fleste som har slike skjørt nå, ikke har dem sidere enn til midt på leggen. Husker jeg så endel med slike hvite skjørt i sommer, og da var de subbeside.

Uansett har jeg funnet ut at det går bra at de går midt på leggen hvis du bruker smale støvletter til. Det gjør jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...