AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Hei! Flytting av tråder og sletting av tråder. Hva er sannheten? Kan noen forklare meg om noe her? Jeg har nylig sett at flere tråder som ble startet av AnonymBruker på underforum som er åpen for posting med AnonymBruker (på bl.a. underforum helse) har blitt flyttet til underforum som ikke er åpen for posting med AnonymBruker) (bl.a. Koronaunderforumet). Hvorfor ble da den tråden det er snakk om her (sitat under) slettet? Det uthevede er jo ikke sant "Vi på teamet fattet beslutningen om at tråden hører innunder aktuelle saker og politikk da tråden er en aktuell sak i årets politiske debatt. Den kunne dessverre ikke flyttes over til riktig forum da den er startet av anonym bruker ettersom aktuelle saker og politikk er stengt for anonym bruker. " https://forum.kvinneguiden.no/topic/1506228-hvor-er-tråden-om-nrk-som-skal-studere-incels/?tab=comments#comment-28174892 Anonymkode: 5d32d...eb7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 På koronaunderforumet ligger det en god del tråder som AnonymBruker opprettet opprinnelig i et underforum som er åpent for posting med AnonymBruker. Anonymkode: 5d32d...eb7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 Er noen av dere mer opplyst enn meg og kan forklare? Anonymkode: 5d32d...eb7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 Slike spørsmål og tilbakemeldinger hører hjemme på "ris og ros". Anonymkode: 5b2b3...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slike spørsmål og tilbakemeldinger hører hjemme på "ris og ros". Anonymkode: 5b2b3...f8e Men alt jeg trenger er jo bare å opplyses av dere brukere som forstår dette Anonymkode: 5d32d...eb7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #7 Skrevet 27. august 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men alt jeg trenger er jo bare å opplyses av dere brukere som forstår dette Anonymkode: 5d32d...eb7 Vel, hvis du skal følge reglene så er det nok best å plassere den i overnevnte forum, men du gjør selvsagt som du vil. Når du spør "kan noen forklare meg dette" og det er relatert til moderasjon, så tenkte jeg moderatorer var best egnet til å gi svar. Anonymkode: 5b2b3...f8e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #8 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, hvis du skal følge reglene så er det nok best å plassere den i overnevnte forum, men du gjør selvsagt som du vil. Når du spør "kan noen forklare meg dette" og det er relatert til moderasjon, så tenkte jeg moderatorer var best egnet til å gi svar. Anonymkode: 5b2b3...f8e Ok Takk! Anonymkode: 5d32d...eb7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #10 Skrevet 28. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Anonymkode: 5d32d...eb7 Om du ikke ønsker å skrive på Ris og ros så send moderator en privat melding med spørsmålet ditt. Anonymkode: 9163d...ad1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #11 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei! Flytting av tråder og sletting av tråder. Hva er sannheten? Kan noen forklare meg om noe her? Jeg har nylig sett at flere tråder som ble startet av AnonymBruker på underforum som er åpen for posting med AnonymBruker (på bl.a. underforum helse) har blitt flyttet til underforum som ikke er åpen for posting med AnonymBruker) (bl.a. Koronaunderforumet). Hvorfor ble da den tråden det er snakk om her (sitat under) slettet? Det uthevede er jo ikke sant "Vi på teamet fattet beslutningen om at tråden hører innunder aktuelle saker og politikk da tråden er en aktuell sak i årets politiske debatt. Den kunne dessverre ikke flyttes over til riktig forum da den er startet av anonym bruker ettersom aktuelle saker og politikk er stengt for anonym bruker. " https://forum.kvinneguiden.no/topic/1506228-hvor-er-tråden-om-nrk-som-skal-studere-incels/?tab=comments#comment-28174892 Anonymkode: 5d32d...eb7 @Sitronmelisse Mange av de trådene som er opprettet av @AnonymBruker og som ligger på forum som er stengt for @AnonymBruker (feks underforum korona og aktuelle saker) ble opprinnelig postet på andre forum som er åpent for posting med @AnonymBruker. Har de siste dagene og ukene sett at mange tråder startet av @AnonymBruker har blitt flyttet fra underforum generell debatt og graviditet og helse og til Koronaunderforumet. Anonymkode: 5d32d...eb7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #12 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei! Flytting av tråder og sletting av tråder. Hva er sannheten? Kan noen forklare meg om noe her? Jeg har nylig sett at flere tråder som ble startet av AnonymBruker på underforum som er åpen for posting med AnonymBruker (på bl.a. underforum helse) har blitt flyttet til underforum som ikke er åpen for posting med AnonymBruker) (bl.a. Koronaunderforumet). Hvorfor ble da den tråden det er snakk om her (sitat under) slettet? Det uthevede er jo ikke sant "Vi på teamet fattet beslutningen om at tråden hører innunder aktuelle saker og politikk da tråden er en aktuell sak i årets politiske debatt. Den kunne dessverre ikke flyttes over til riktig forum da den er startet av anonym bruker ettersom aktuelle saker og politikk er stengt for anonym bruker. " https://forum.kvinneguiden.no/topic/1506228-hvor-er-tråden-om-nrk-som-skal-studere-incels/?tab=comments#comment-28174892 Anonymkode: 5d32d...eb7 Det blir også veldig interessant å lese det svaret som senere kommer her på spørsmål fra Sitronmelisse, med tanke på hva en moderator skrev (se uthevet tekst i siteringen over "Den kunne dessverre ikke flyttes over til riktig forum da den er startet av anonym bruker ettersom aktuelle saker og politikk er stengt for anonym bruker."). "Kunne ikke flyttes"? Det flyttes jo slikt stadig vekk "Jeg oppdaget inntil fire ulike "AnonymBruker" i en ganske ny tråd i en forumgruppe her på KG. I denne forumgruppen er det ikke mulig å velge å poste som anonym. Så hvorfor står disse brukerne nå som "AnonymBruker"?" Anonymkode: 5d32d...eb7
Gjest Sitronmelisse Skrevet 28. august 2021 #13 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): @Sitronmelisse Mange av de trådene som er opprettet av @AnonymBruker og som ligger på forum som er stengt for @AnonymBruker (feks underforum korona og aktuelle saker) ble opprinnelig postet på andre forum som er åpent for posting med @AnonymBruker. Har de siste dagene og ukene sett at mange tråder startet av @AnonymBruker har blitt flyttet fra underforum generell debatt og graviditet og helse og til Koronaunderforumet. Anonymkode: 5d32d...eb7 Javisst! Det visste jeg jo egentlig også, men hadde helt glemt det! Skjønte ingenting. Takk.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #14 Skrevet 28. august 2021 Sitronmelisse skrev (1 minutt siden): Javisst! Det visste jeg jo egentlig også, men hadde helt glemt det! Skjønte ingenting. Takk. Bare hyggelig Men det som Matas skrev her, ser jo da ikke ut til å stemme? Anonymkode: 5d32d...eb7
Gjest Sitronmelisse Skrevet 28. august 2021 #15 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare hyggelig Men det som Matas skrev her, ser jo da ikke ut til å stemme? Anonymkode: 5d32d...eb7 Det høres litt rart ut ja. Men kanskje kun forumet "Aktuelle saker og politikk" er stengt for innflytting av Anonyme Brukere, men at det går fint i f.eks. Koronaforumet.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #16 Skrevet 28. august 2021 Sitronmelisse skrev (4 minutter siden): Det høres litt rart ut ja. Men kanskje kun forumet "Aktuelle saker og politikk" er stengt for innflytting av Anonyme Brukere, men at det går fint i f.eks. Koronaforumet. Ja, det kan kanskje hende at de har en "spesialregel" Jeg vet ikke om dette er beskrevet noe sted i KGs regler? Anonymkode: 5d32d...eb7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #17 Skrevet 28. august 2021 I denne teksten som er hentet fra reglene, står det ikke noe spesifisert angående Aktuelle saker. * Tråder som passer bedre i et annet underforum kan bli flyttet. Dersom en tråd er startet som AnonymBruker og hører hjemme i et underforum som er stengt for anonyme, kan tråden bli slettet. Dette gjelder ikke Sosial prat, dit vil tråder startet som AnonymBruker kunne flyttes til, så fremt de ikke ellers bryter med forumets regelverk. Anonymkode: 5d32d...eb7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #18 Skrevet 28. august 2021 * Tråder som passer bedre i et annet underforum kan bli flyttet. Dersom en tråd er startet som AnonymBruker og hører hjemme i et underforum som er stengt for anonyme, kan tråden bli slettet. Dette gjelder ikke Sosial prat, dit vil tråder startet som AnonymBruker kunne flyttes til, så fremt de ikke ellers bryter med forumets regelverk. Hvordan skal dette tolkes/forståes? Det kan forstås som at Sosial prat er det eneste underforumet slike tråder kan flyttes til og at andre tråder opprettet av AB og som hører hjemme i et annet underforum enn Sosial prat som er stengt for AB kommer til å bli slettet. Anonymkode: 5d32d...eb7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #19 Skrevet 28. august 2021 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1508583-hva-er-årsaken-til-at-det-finnes-anonymbruker-på-nye-innlegg-i-forumgruppe-der-man-ikke-kan-være-anonym/?tab=comments#comment-28211099 Edie skrev bl.a: Det stemmer at vi som hovedregel ikke flytter tråder som er opprettet i feil underforum hvis de er opprettet av AB og hører til i et rom som er AB-stengt. Koronarommet er et unntak fra denne regelen, se informasjon her: Anonymkode: 5d32d...eb7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #20 Skrevet 28. august 2021 Får se om denne tråden blir slettet fordi den skulle vært postet på Ris og ros. Anonymkode: f8a35...785
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå