Gå til innhold

Cum Cleanup? Hot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en man som Tenner så syyykt på tanken av å slikke rein en kvinne etter hun har fått en skikkelig crempie av typen elr tilsvarende😋 

syntes dere kvinner det er Hot or not?🤣 

kom gjerne med litt utfyllende svar om hva dere mener :) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Så langt i fra hot som det er mulig å komme. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg hadde likt det, særlig om jeg ble slikket til orgasme. 

Skrevet

Selvfølgelig hadde det vært med orgasmegaranti på en slik event 😋

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg er med på det aller meste, men dette byr meg imot. Kanskje jeg er sær.

Anonymkode: 41ed0...f46

• Liker 4
Skrevet

Kunne jo gitt creampie da...hadde blitt med det og😬🙈

Skrevet

Ekstremt HOT🔥

Siden du spør; det aller beste er at en annen (velutstyrt) hunk fyller meg og min mann utfører clean up, før han spruter. Da er han ivrig og kåt og skrider til verket med full innsats. Jeg kommer som et uvær, mange ganger, både fordi jeg er ekstremt følsom etter å ha blitt knullet (og fylt opp) og fordi jeg simpelthen digger følelsen av å ydmyke han til å rengjøre meg etter en annen. Det er pinlig euforisk og kanskje det beste som finnes. Prøv det, kjære KG kvinner, en opplevelse for livet🤩

• Liker 6
Skrevet
Tennplugg skrev (14 minutter siden):

Ekstremt HOT🔥

Siden du spør; det aller beste er at en annen (velutstyrt) hunk fyller meg og min mann utfører clean up, før han spruter. Da er han ivrig og kåt og skrider til verket med full innsats. Jeg kommer som et uvær, mange ganger, både fordi jeg er ekstremt følsom etter å ha blitt knullet (og fylt opp) og fordi jeg simpelthen digger følelsen av å ydmyke han til å rengjøre meg etter en annen. Det er pinlig euforisk og kanskje det beste som finnes. Prøv det, kjære KG kvinner, en opplevelse for livet🤩

Og mannen liker virkelig å slikke sæden fra en annen ut av deg???

Skrevet
ABM skrev (29 minutter siden):

Og mannen liker virkelig å slikke sæden fra en annen ut av deg???

Ja, det gjør han, noen ganger. Er i ferd med å bli godt dressert😎

• Liker 3
Skrevet
Tennplugg skrev (1 minutt siden):

Ja, det gjør han, noen ganger. Er i ferd med å bli godt dressert😎

For en taper uten selvrespekt :fnise:

Anonymkode: c473e...f59

• Liker 12
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis en mann som er villig til å utfordre egne fordommer og egen komfortsone for å gi sin kvinne himmelstormende opplevelser er en taper uten selvrespekt - so be it🤨

Endret av Tennplugg
  • Liker 12
Skrevet
Tennplugg skrev (6 timer siden):

Ekstremt HOT🔥

Dårligst skjulte manneposten på lenge.

Anonymkode: 717cf...732

• Liker 9
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Men du som kaller noen andre du ikke kjenner for "taper", må gjøre det anonymt.  Ja for da er du ikke taper selv 😅. Voks opp, lær det att ikke alle liker det samme, alle tenner ikke på det samme.. 

Folk er ikke tapere bare fordi di liker noe som er utenfor komfortsonen til en del andre... 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dårligst skjulte manneposten på lenge.

Anonymkode: 717cf...732

Trodde forumet primært skulle være et forum der man kunne diskutere emner, hendelser, situasjoner og ellers ting man gjerne vil vite noe om, fortelle, dele eller bidra med. Og ikke spydigheter, hets, løgnaktige/usaklige påstander om de som faktisk holder seg til rammene for hva et forum helst bør være. 

Som kvinne (hvilket jeg da faktisk er) så hadde det vært å lett å verifisere at det er så typisk kvinneforum å hakke på hverandre men her er jeg sannelig usikker på om det vil være rettferdig da det på meg virker som at det like ofte er menn som slenger ut forurensende kommentarer, i hvert fall i dette underforumet. 

Trist

• Liker 5
Skrevet
Tennplugg skrev (17 timer siden):

Ekstremt HOT🔥

Drømmer om å få gjøre det på kona mi. Og hun er typen som kommer fort og mange ganger, så et funn for menn som liker å gi damer orgasme. 😍

Anonymkode: 536fc...eb6

• Liker 1
Skrevet

Hotteste som fins😋

Anonymkode: db78b...a94

• Liker 1
Skrevet

Sissy hen's som driver med dette her.

Ekte menn leverer ladninger og pløyer våt mark.

The 🐃

Anonymkode: 6264e...4af

• Liker 1
Skrevet

Hot ja! Har kun opplevd det med en partner og det var fantastisk🤩 

En annen ting som var digg var da jeg sugde ham og tok det i munnen, så elsket han å kline med meg umiddelbart etterpå slik at vi begge slikket det i oss😍

Anonymkode: 307a3...102

• Liker 1
Skrevet

Elsker å fantasere om at mannen til en dame jeg kjenner spruter utover brystene hennes, så må jeg komme å slikke henne ren etterpå. Også at han kommer i munnen hennes og så spytter hun det i munnen min etterpå. Høres sinnsykt deilig ut

• 1 måned senere...
Skrevet

Hadde en opplevelse av de store, litt i denne gaten. Det var trekant med en mann med nokså tykk pikk. 

Vi hadde sex foran peisen, og fruen red mannen lenge, helt til han kom. Han sprutet henne full. 

Litt etterpå ville hun ha meg bakfra, og da jeg tok henne kjente jeg den kraftige duften av sæd fra ladningen hun nettopp hadde fått fra den andre mannen. Ekstremt opphissende. Jeg hadde gjerne slikket henne da, men det ble ikke den gangen. Neste gang slikker jeg henne først, for å kjenne både smaken og duften..

Anonymkode: 2a8cf...f69

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...