Gå til innhold

Ble beskyldt for å «brife» i barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rett og slett usikker på om jeg har bomma helt her. Vi hadde en sjørøverfest for 3 åringen i går og i den bursdagen var det en «skattejakt». Siden de er 3 år, så hadde alle  med en forelder. Siden det ble skattejakt rundt om i huset så hadde noen i barnehagen snakket med noen om at hun syntes vi «brifet» med huset vårt, og at vi gjorde det for å vise oss frem. At alle skulle se hvor fint hele huset vårt var🤯 

sånn helt ærlig, hadde dere tenkt det om noen hadde invitert barnet deres i bursdag med skattejakt? At vi har et stort og innholdsrikt hus var ikke i mine tanker. 

Anonymkode: 6db5e...4f9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om å lage dårlig stemning! Overse de. Skulle dere hatt skattejakt kun i stua da? 😅

• Liker 30
Skrevet

Du fremstår vel som selvgod da...

Evt er de som sa dette ressursvake.

• Liker 3
Skrevet

Off, drit i dem/de/den, bare misunnelse. Ingen ting du får gjort med uansett. 

Anonymkode: ef84e...2db

• Liker 7
Skrevet

Hehe det hørtes ut som misunnelse. Hadde mitt barn vært invitert i en sånn bursdag så hadde jeg ikke tenkt sånn selv om vi bor i en ganske liten leilighet. Det skal jo være gøy for barna 😅

Anonymkode: 7036c...3ca

• Liker 17
Skrevet

Gjorde du det for å brife?

Anonymkode: 1720d...eba

• Liker 5
Skrevet

Høres ut som hun er misunnelig på huset ditt og derfor måtte komme med et stikk mot deg. At en skattejakt rundt omkring i et stort hus skulle være brifing hadde jeg aldri kommet på.

• Liker 9
Skrevet
Maskulino skrev (5 minutter siden):

Du fremstår vel som selvgod da...

Evt er de som sa dette ressursvake.

Selvgod? Hun har et stort flott hus, hva så? 
enkelte tåler ikke at andre har det flott eller får til noe. Misunnelsen er stor 

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjorde du det for å brife?

Anonymkode: 1720d...eba

Altså, det som ble dratt frem er jo (ironisk nok) det billigste av alt, taubane. Vi har stor tomt, ja, og det er ikke billig, men en taubane koster faktisk nesten ingenting. Det var jo selvsagt det barna likte best🤪

Ellers har vi et stort fint hus  med sjøutsikt, men jeg tror ikke en ene av barna var opptatt av utsikten🙈

ts

• Liker 6
Skrevet

Hadde aldri tenkt på det selv, og har hatt skattejakt rundt i gamle huset jeg leide. Og det var ikke akkurat nyoppusset og fancy 😅 Tror det hadde vært kjipt med en skattejakt i stua 🤣

Anonymkode: 89367...cc1

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er rett og slett usikker på om jeg har bomma helt her. Vi hadde en sjørøverfest for 3 åringen i går og i den bursdagen var det en «skattejakt». Siden de er 3 år, så hadde alle  med en forelder. Siden det ble skattejakt rundt om i huset så hadde noen i barnehagen snakket med noen om at hun syntes vi «brifet» med huset vårt, og at vi gjorde det for å vise oss frem. At alle skulle se hvor fint hele huset vårt var🤯 

sånn helt ærlig, hadde dere tenkt det om noen hadde invitert barnet deres i bursdag med skattejakt? At vi har et stort og innholdsrikt hus var ikke i mine tanker. 

Sukk, dere har det huset dere har, og i en slik skattejakt er det helt naturlig å bruke hele huset.

Jeg finner det på ingen måte som "brifing", med mindre dere har 25 gjesterom og 32 bad. Og selv da ville jeg vært i tvil.

Anonymkode: 30693...46e

• Liker 8
Skrevet

Høres ut som ungene hadde en skikkelig morsom bursdag! 🤩 Hadde ikke tenkt noe over det. Har vært i en del barnebursdager, og har bare tenkt en gang at noen "brifa" litt da de hadde leid tryllekunstner, klovn og hoppeslott😊. Størrelsen på hus og tomt har jeg aldri tenkt over når jeg har vært med som voksen. Men blitt imponert over at folk har fine hager og smarte løsninger, som et lite loftsrom var gjort om til legorom.

Anonymkode: cae94...333

• Liker 4
Skrevet

Ville aldri tenkt i de baner! Høres veldig paranoid ut å tenke sånn, og de sier mer om henne enn om dere.

Anonymkode: e4dd1...3f5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, det som ble dratt frem er jo (ironisk nok) det billigste av alt, taubane. Vi har stor tomt, ja, og det er ikke billig, men en taubane koster faktisk nesten ingenting. Det var jo selvsagt det barna likte best🤪

Ellers har vi et stort fint hus  med sjøutsikt, men jeg tror ikke en ene av barna var opptatt av utsikten🙈

ts

du mener, du brifa med tomten. ikke tauet. Tenk legge tau over hele tomten og få alle til å gå hele strekningen. se så flott og lang tomt. 🤪💫

Anonymkode: fb440...b12

• Liker 3
Skrevet

Slikt vil alltid komme. Det er bare å lære å ignorere det.

Anonymkode: 9731f...d8f

• Liker 2
Skrevet

Herregud. Misunnelig mennesker er håpløse. 🤦‍♀️ Prøv å ikke ta deg nær av sånne kommentarer. Du trenger ikke engang forsvare deg - bare å overse det glatt. Slikt kommer fra usikre stakkarslige mennesker. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...