Gå til innhold

Kvinner mener at hvem faren din er ikke har noe å si, men samtidig er de kresne på hvem mann de skal være med

Anbefalte innlegg

Skrevet

De får nesten bestemme seg og slutte si «offerrollen» osv. 

Faren BETYR NOE. Det vet dere godt. Ellers hadde dere ikke hatt høye krav. Så faen meg slutt å være hyklere. 

Anonymkode: bb24f...299

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det nå skulle være noen som mener at hvem som er far ikke er viktig så er det jo likevel logisk at de er kresne på den de skal leve sammen med...

Anonymkode: 6fe55...993

• Liker 5
Skrevet

Stråmann much? 

Anonymkode: cb869...830

• Liker 5
Skrevet

Huuuh??? 😕 

• Liker 5
Skrevet

Er du full?
Gi meg en god grunn til at kvinner ikke skal være kresne. Er det fordi ingen vil ha deg? 

Anonymkode: 34e75...af0

• Liker 6
Skrevet

Fuck det bror. 

Anonymkode: cbd29...e3a

• Liker 1
Skrevet

Så menn er ikke kresne eller vil ha kvinnen dem mener er «best»? Er du litt butthurt?

Anonymkode: 5f1fd...154

• Liker 2
Skrevet

Jaja...

Skrevet

Hæ? Forsto dere ts? Jeg fatta null av det som sto! Hva spør han/hun om?

Anonymkode: e213a...03a

• Liker 3
Skrevet

Hvem sin far? Jeg forstår ikke en dritt. 
Mennenes far? At damer bryr seg om hvem fedrene deres er?? Hæ? Kan noen forklare? Hva er det de (damene?) bryr seg om? Hvem sin far? Er det mannen som er far til deres barn? Eller har dama di barn med en annen mann? 
Jeg har gått gjennom mange analyser, men ingen er logiske. Å

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem sin far? Jeg forstår ikke en dritt. 
Mennenes far? At damer bryr seg om hvem fedrene deres er?? Hæ? Kan noen forklare? Hva er det de (damene?) bryr seg om? Hvem sin far? Er det mannen som er far til deres barn? Eller har dama di barn med en annen mann? 
Jeg har gått gjennom mange analyser, men ingen er logiske. Å

TS mener sikkert at damer forventer å få en mann med høy status, selv om faren deres ikke har/hadde det.

Med andre ord, døtre av lavstatus menn burde ikke ha lov til å være kresne på menn.

Mange kvinner driter faktisk i mannens status, det viktigste er at han er snill og hyggelig. Har du prøvd å være snill og hyggelig, TS?

• Liker 1
Skrevet
Thyra skrev (1 time siden):

TS mener sikkert at damer forventer å få en mann med høy status, selv om faren deres ikke har/hadde det.

Med andre ord, døtre av lavstatus menn burde ikke ha lov til å være kresne på menn.

Mange kvinner driter faktisk i mannens status, det viktigste er at han er snill og hyggelig. Har du prøvd å være snill og hyggelig, TS?

Det hadde jeg aldri gjetta på. 

Jeg trodde ts mente at damer som ikke var kresen på barnefar, ikke kunne forvente bra mann som ny partner heiler. 

Anonymkode: cb869...830

• Liker 2
Skrevet

Det heter ikke «hvem mann».

Anonymkode: c1add...525

• Liker 4
Skrevet
Thyra skrev (12 timer siden):

TS mener nok at kvinner ikke bryr seg om hvem som er faren til sine egne barn, tilsynelatende fordi kvinner har en oppfatning om at barn tilhører kvinner. Derfor anser han det dobbeltmoralsk å ønske seg en bra mann som partner når menn ikke er bra nok til å ha samme rettigheter vedrørende barn. Slik tolker jeg TS.

Anonymkode: 8c525...4fe

Skrevet
Thyra skrev (14 timer siden):

Eh… hvor har han det fra? Hvorfor skulle en dame med en såkalt «lavstatus»-far ha andre kriterier enn de som har en far med god jobb og mye penger? Det er det dummeste jeg har hørt på lenge.

Takk for oppklaring!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 20.23):

De får nesten bestemme seg og slutte si «offerrollen» osv. 

Faren BETYR NOE. Det vet dere godt. Ellers hadde dere ikke hatt høye krav. Så faen meg slutt å være hyklere. 

Anonymkode: bb24f...299

"Hvem mann"? Du mener vel "hvilken mann"?

Anonymkode: 02b16...150

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS mener nok at kvinner ikke bryr seg om hvem som er faren til sine egne barn, tilsynelatende fordi kvinner har en oppfatning om at barn tilhører kvinner. Derfor anser han det dobbeltmoralsk å ønske seg en bra mann som partner når menn ikke er bra nok til å ha samme rettigheter vedrørende barn. Slik tolker jeg TS.

Anonymkode: 8c525...4fe

Kanskje det? 
Gir ikke mening det heller.
Herregud for en dum tråd. TS virker ikke som en mann noen dame burde nærme seg whatsoever, uansett hvilke kriterier de har.

• Liker 1
Skrevet

Tipper det er snakk om sæddonasjon.

Anonymkode: c1e9c...6b4

• Liker 1
Skrevet

Kvinner mener biologisk far til deres barn ikke har noe å si, men samtidig er de kresne ved valg av menn som kjæreste. 

Dere må bestemme dere og slutte å bruke «offerrollen». Fedre BETYR NOE. Det vet dere godt, Hvis ikke hadde dere ikke hatt så høye krav, til menn. slutt å være så hyklersk, for faen. 

Jeg antar det var dette du mente ts?

Anonymkode: a024f...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...