Gjest Lille Solstråle Skrevet 23. september 2005 #1 Skrevet 23. september 2005 Bìm ar thoir an comharca Scaoileas m'anam saor Caithfidh mo chroì a oheith glan Roimh siochan theact chùm En eller annen form for keltisk...? Skulle gjerne hatt en oversettelse, men det er kanskje litt vanskelig å få til.
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #2 Skrevet 23. september 2005 Det er jo bare å søke på google? Her er teksten med oversettelse.
Gjest LoisLane Skrevet 23. september 2005 #3 Skrevet 23. september 2005 Aner ikke, men tenker irsk, keltisk, walisisk.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 Jøss, det er secret garden, jo! Det hadde jeg ikke fått med meg. Takk. Jeg bør åpenbart skjerpe søkekunnskapene mine! Men hvilket språk det er er jo forsatt uvisst....
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #5 Skrevet 23. september 2005 Jøss, det er secret garden, jo! Det hadde jeg ikke fått med meg. Takk. Jeg bør åpenbart skjerpe søkekunnskapene mine! Men hvilket språk det er er jo forsatt uvisst.... ← På nr 2 av søket mitt, så står det at det er keltisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå