Gå til innhold

Vi har kun kaffe- og middagsdater. Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge 27 år. Vi har vært på til sammen tre dater der en var en kaffedate, den andre gikk vi tur, den tredje middag (men tidlig).

Jeg klager ikke altså! Jeg synes det er hyggelig! Er bare ikke så vant med det? Jeg har vært vant med øl på bar ol. 

nå har datene kun foregått på dagtid/ettermiddag/tidlig kveld. Vi har kysset men ikke hatt sex.

hva «betyr» dette? Kan det være at han kun mener dette som vennskapelig? 

Igjen: null kritikk av fyren! Er bare uvant!

Anonymkode: e9105...240

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror han er en ordentlig kar som vil ta seg litt tid å bli kjent med deg først. Jeg ser dette som positivt jeg. Å drikke på bar så havner dere rett til sengs..og kanskje da hadde du blitt dumpa dagen etter som så mange andre av oss har blitt. Så nei..hadde syntes det var litt positivt jeg da. Noen som er litt anderledes enn resten. La han styre tempoet ... da blir det ikke noe mas. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er begge 27 år. Vi har vært på til sammen tre dater der en var en kaffedate, den andre gikk vi tur, den tredje middag (men tidlig).

Jeg klager ikke altså! Jeg synes det er hyggelig! Er bare ikke så vant med det? Jeg har vært vant med øl på bar ol. 

nå har datene kun foregått på dagtid/ettermiddag/tidlig kveld. Vi har kysset men ikke hatt sex.

hva «betyr» dette? Kan det være at han kun mener dette som vennskapelig? 

Igjen: null kritikk av fyren! Er bare uvant!

Hvor lang tid mellom treffene er det?

Anonymkode: b0d5e...866

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Synes det høres fint ut jeg💞 

Venner pleier da ikke å kysse så han er nok absolutt interessert i noe mer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor lang tid mellom treffene er det?

Anonymkode: b0d5e...866

Vi treffes enten en eller to ganger i løpet av ei uke

Skrevet

Han ser nok etter en åpning til å få lagt deg ned ...enten liker han å ta det rolig..eller du holder kortene alt for nært brystet.:) 

Skrevet

Han vil nok, for å si det rett ut, pule. Han bare hemmes av at han ikke helt får seg til å ta det hele videre slik at han får klærne av deg.

Skrevet

Kanskje det er kone/barn han er opptatt med om kvelden? 

Anonymkode: 37283...ec7

Skrevet

Fordi de tidspunkter har passet for dere. Hvorfor dere ikke har møttes på kvelden, kan man kun spekulere i. Foreslå en date på kvelden og se hva han svarer.

Anonymkode: a16c4...253

Skrevet

Det kan hende at han er en ordentlig mann som er interessert i et fast forhold og som ønsker å bli godt kjent før han hopper til sengs.

Men noen playere går frem på samme måte for å lage et falskt inntrykk. og de kan drive på slik i månedsvis og late som at de er interessert i et fast forhold og spille skuespill om at de er kjæreste med deg og gjøre kjæresteting og ta med deg hjem til foreldrene og møte din foreldre osv, og når han endelig har fått pult (feks etter 3 mnd) forsvinner han for da har han oppnådd det han var ute etter (nemlig å lure deg og å få pult)!

Anonymkode: 1b75c...1cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...