GÃ¥ til innhold

Stemmer det at nesten alle nyere leiligheter har skjeggkre?? 😮

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil bo sånn. Etter å ha bodd i leilighet der det var mye skjeggkre så har jeg ikke lyst til å bo sånn igjen. 

De var overalt. Satte jeg noe på gulvet og lot det stå en liten stund så føyk det masse skjeggkre fra under den tingen når jeg flyttet den senere. På soverommet var det masse og når jeg skrudde på lyset så jeg at de løp eller hva nå enn de gjør under senga. 

Dette var en eldre leilighet som var dårlig vedlikeholdt så synes det var vanskelig å holde dem unna. 

Anonymkode: 23aec...6d6

Oi, det der var jo ekstremt 

Anonymkode: 996c6...f59

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvorfor kjøper folk slike leiligheter? Leser de ikke salgsoppgaver eller de bryr seg ikke om skjeggkre? 

Skjønner du ikke at de kommer med byggevarer? Vi har hus fra tidlig 80 og etter oppussingen så har jeg funnet 3 kre. Det er heeeelt sikkert mange flere her. 

Anonymkode: 14895...af2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skjønner du ikke at de kommer med byggevarer? Vi har hus fra tidlig 80 og etter oppussingen så har jeg funnet 3 kre. Det er heeeelt sikkert mange flere her. 

Anonymkode: 14895...af2

Og det er greit for deg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil bo sånn. Etter å ha bodd i leilighet der det var mye skjeggkre så har jeg ikke lyst til å bo sånn igjen. 

De var overalt. Satte jeg noe på gulvet og lot det stå en liten stund så føyk det masse skjeggkre fra under den tingen når jeg flyttet den senere. På soverommet var det masse og når jeg skrudde på lyset så jeg at de løp eller hva nå enn de gjør under senga. 

Dette var en eldre leilighet som var dårlig vedlikeholdt så synes det var vanskelig å holde dem unna. 

Da må man jo ringe et skadedyrsfirma som fikser biffen. Ikke bare sitte med hånda i lomma.

Anonymkode: 3ac13...037

• Liker 3
Skrevet

Om noen år er de i alle boliger så det vil være umulig å slippe unna. Greia blir da å holde bestanddelen så lav at det ikke er plagsomt. 

Anonymkode: ad2c1...83f

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Om noen år er de i alle boliger så det vil være umulig å slippe unna. Greia blir da å holde bestanddelen så lav at det ikke er plagsomt. 

Anonymkode: ad2c1...83f

Triste greier 

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Kan man ikke finne åte uten å bruke et firma? I butikken et sted? 

Kjøpte fra uk. Tror det var på eBay. Tror det fungerte, har ikke sett noen skjeggkre på lenge. Bare smurte på litt rundt lister i hele huset.

Anonymkode: 47774...d44

Skrevet

Putt en edderkopp på gulvet så løper den etter å spiser de. 

Anonymkode: 1331f...d90

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Putt en edderkopp på gulvet så løper den etter å spiser de. 

Anonymkode: 1331f...d90

Spiser den alle? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Da må man jo ringe et skadedyrsfirma som fikser biffen. Ikke bare sitte med hånda i lomma.

Det hjelper jo ikke hvis andre naboer har det 

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det hjelper jo ikke hvis andre naboer har det 

Da må jo styret i blokka ta tak i saken, og få lagt ut forgftet åte i alle leiligheter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da må jo styret i blokka ta tak i saken, og få lagt ut forgftet åte i alle leiligheter.

De driter i det, som sagt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det var en leid leilighet og jeg flyttet etter kort tid. Så det er huseier som burde tatt bedre vare på drittleiligheten sin.

Skrevet
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 27.8.2021 den 18.59):

Har sett på mange nyere leiligheter på Finn, bare for moro skyld, har lest salgsoppgaver, og det er vanskelig å ikke legge merke til at i 90% av oppgavene står det "påvist skjeggkre" 🙄 

Hvorfor kjøper folk slike leiligheter? 

Fordi de vil bo der?

1. Så å si alt av nybygg har skjeggkre - så å si alle varehus har skjeggkre på lageret, så du tar de med i ditt prosjekt. 

2. Det finnes gode behandlinger mot skjeggkre med åte som forgifter dem, de dør og forgifter andre kreer som spiser likene, osv. 

3. Man kan forhandle lavere pris?

Jeg personlig velger bort en bolig med skjeggkre så lenge jeg kan. 

Skrevet

Har ny leilighet fra 2019 og ikke skjeggkre. Og har ikke hatt det i noen av de tidligere leiligheten jeg har bodd i heller. Heldigvis. 

Anonymkode: 31d90...306

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har ny leilighet fra 2019 og ikke skjeggkre. Og har ikke hatt det i noen av de tidligere leiligheten jeg har bodd i heller. Heldigvis. 

Anonymkode: 31d90...306

Tar normalt en 3-5 år fra skjeggkrene er i hus, til de er mange nok til å bli oppdaget. Dette basert på forskning fra FHI.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tar normalt en 3-5 år fra skjeggkrene er i hus, til de er mange nok til å bli oppdaget. Dette basert på forskning fra FHI.

Det stemmer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...