AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Jeg tenner noe så sinnsykt på en venn av meg. Det har utviklet seg siste året til å bli min favorittfantasi, men vi er begge utilgjengelige pga. samfunnets normer for forhold - men faen det hadde vært episk deilig å bli tatt sakte mens han så meg inn i øynene. Jeg må la det bli med tanken, men blir våt av å tenke på det. De nydelige øynene, den flotte kroppen. Nam! Anonymkode: cfc27...8f8 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Whaaat, jeg har det akkutat slik, bare som mannen som.. så bra det ikke handler om hvor vondt det er å ikke kunne gjennomføre, men hvordan å sørge sammen. Lol Anonymkode: b32b9...aaf
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Dette er sånn cirka ingen kvinne ville formulert seg! ⛔ Anonymkode: 38564...4d5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 fantaserer ofte om en kollega selvom jeg aldri vet det blir noe, men gud hn er deilig og veldig vakker 😍 ❤️ Anonymkode: 73718...58a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg tenner noe så sinnsykt på en venn av meg. Det har utviklet seg siste året til å bli min favorittfantasi, men vi er begge utilgjengelige pga. samfunnets normer for forhold - men faen det hadde vært episk deilig å bli tatt sakte mens han så meg inn i øynene. Jeg må la det bli med tanken, men blir våt av å tenke på det. De nydelige øynene, den flotte kroppen. Nam! Anonymkode: cfc27...8f8 Samme her, bare at han er ikke en venn av meg. Han er en småkriminell, rebelsk type i byen her, som jeg bare har sett noen få ganger. Fått blikkontakt og han har smilt til meg, og han har sett etter meg også. Han er så vanvittig deilig, med de peneste øynene jeg har sett i mitt liv... Men han er inn og ut av fengselet, trøblete og ustabil. Jeg er det stikk motsatte, selv om jeg er en plaget sjel som har vært ute en vinternatt før, jeg også. Alt jeg skulle gjort for å få noen netter med han der... Han er så VAKKER! Stilen med tatoveringer fra topp til tå, skinnjakke og skinna hode gjør det bare enda mer sexy. Tror jeg har drømt om han i ett år nå snart. Anonymkode: 96213...dae
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #6 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hold deg unna, hold deg unna!! Anonymkode: 7c406...1eb Hadde ikke nølt med å ligge med han om han tok initiativ. Men frem til det eventuelt skjer, blir det ingenting. Anonymkode: 96213...dae
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #7 Skrevet 28. august 2021 Huff, samme har jeg til en forlovet mann.😔 Mi bestevenninnes svoger. Vi treffer hverandre enden, spes på fester. Jeg vet at han liker meg også. Anonymkode: 961c8...52c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Huff, samme har jeg til en forlovet mann.😔 Mi bestevenninnes svoger. Vi treffer hverandre enden, spes på fester. Jeg vet at han liker meg også. Anonymkode: 961c8...52c Er han bare forlovet nå? Da er det grønt lys. Anonymkode: 71564...d10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå