AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Oki, dette burde ikke kunne gå an. Tenker jeg selv. Jeg er 42 år, og godt gift med store barn. Og så er jeg i løpet av siste året blitt forelsket i to personer utenom ektefellen. Helt på ekte, både en romantisk og seksuell tiltrekning. Ingenting upassende har skjedd med disse to andre - men hva ER dette? En ny pubertet, eller er jeg blitt poly helt plutselig? Anonymkode: 13493...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Du er ikke i en form for tidlig overgangsalder da? En venninne av meg ble som en slutty 20 åring når hun kom i overgangsalderen, hun fikk tatt igjen alt hun gikk glipp av som ung... Hun var singel da altså så hun kunne forsyne seg av det som dukket opp. Anonymkode: d2305...49e 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er ikke i en form for tidlig overgangsalder da? En venninne av meg ble som en slutty 20 åring når hun kom i overgangsalderen, hun fikk tatt igjen alt hun gikk glipp av som ung... Hun var singel da altså så hun kunne forsyne seg av det som dukket opp. Anonymkode: d2305...49e Det er godt mulig. Jeg flørter og rødmer og er kåt hele tiden. Det kan være hormoner som er løpt løpsk, men det føles jo totalt som jeg er 14 år igjen. Anonymkode: 13493...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 Hehe foreslår mer regelmessig intimitet med ektefellen din 🙂 Anonymkode: 1aa9f...114 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå