Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen flere her som har fått helt dilla på å bestille fra strawberry og look Fantastic?

har helt dilla jeg.... må roe meg ned litt.

men jg kjøpte faktisk et redken produkt fra look fantastic igår, kostet 130 kr, pluss 30 kroner i porto( 160 til sammen)

sjekket i butikken, der kostet den samme f.... meg 396 kroner. helt sjukt. men bra for meg :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært hektet lenge jeg. Klarer bare ikke å stoppe.. :ler:

Skrevet

Jeg er helt hektet jeg også! Nå gidder jeg nesten ikke å gå i vanlige butikker siden jeg kjøper alt fra sminke til sko på nettet. Jeg var nettopp inne på Strawberrynet og kjøpte meg en ny parfyme. thihi :ler:

Skrevet

Nå har jeg kikket litt inne på både lookfantastic og strawberry. Førstnevnte er jo veldig billig, men mener dere det er billig på Strawberry? Synes prisene ser helt ut som de norske der... Eller er det bare jeg som er dårlig når det gjelder valuta-omregning?

Skrevet

det er nok du som er dårlig med valuta regning:) sollaren ligger jo på ca 7 kroner. og hvis du ser øverst så siden til høyre kan du velge hvilken myntenhet du vil produktenes priser skal stå i. velg norske kroner, så ser du forskjellen:)

hilsen dott (hun som skrev inn innlegget fra starten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...