AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Dette er ikke en selvmordstråd altså men.. Er det bare meg som vil vekk? Fra jobb, familie, byen og alt ? Man kan jo ikke reise heller. Ikke at det løser noe for man må tilbake . Føler hele verden er gal : Virus, klima, politikk avgifter. Jobbe som slave og bli gammel for ett samfunn som gir faen i deg . Hva er vitsen liksom ? .. og i tillegg har man det kun kjekt 5 % av tiden og resten er ett slit i en sinnsyk verden. Når jeg ser på dyr og hører fin musikk hjelper det litt og går i naturen. Og ett par ekte venner men bortsett fra det.. Hva er vitsen egentlig? Mørkt sinn i dag og jeg må bare få det ut. Har vært drittlei lenge og kan ikke slutte i jobben eller flytte selv om jeg vil. Er skikkelig lei av alt. Og lurer på hva dere gjør når dere føler det slik? Eller om det er normalt å tenke litt sånn? Hvis det er noen som gjør? Hva er løsningen? Holde ut…? Føler det er bare det jeg gjør. Anonymkode: a7680...2e3 5
Christina82 Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Har du barn også? Du kan jo uavhengig og du har barn eller ei, gjøre en endring, men sikkert mye lettere om d ikke har. Selv er jeg veldig veldig fornøyd og tilfreds med mitt familieliv. Jeg har alltid ønsket meg familie, og er så heldig å ha funnet meg en mann som jeg har det veldig bra med, fått barn og storkoser meg. Jeg var gift i 13 år før dette og hadde det ikke noe godt. Da følte jeg på de tankene du beskriver. Jeg fikk mer energi når jeg har det bra med meg selv, barnet fra første ekteskap blomstret opp og ser til å ha det veldig godt. Ville ikke byttet det ut mot noe. Jeg syns det er virker Leit for de som ønsker seg familie, men blir single i all evigheter. ( presiserer de som iKKE vl være single) Det er så godt å være to, spesielt når det fungerer. ( og forferdelig strevsomt den gangen det ikke gjorde det) Klem til deg
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ikke en selvmordstråd altså men.. Er det bare meg som vil vekk? Fra jobb, familie, byen og alt ? Man kan jo ikke reise heller. Ikke at det løser noe for man må tilbake . Føler hele verden er gal : Virus, klima, politikk avgifter. Jobbe som slave og bli gammel for ett samfunn som gir faen i deg . Hva er vitsen liksom ? .. og i tillegg har man det kun kjekt 5 % av tiden og resten er ett slit i en sinnsyk verden. Når jeg ser på dyr og hører fin musikk hjelper det litt og går i naturen. Og ett par ekte venner men bortsett fra det.. Hva er vitsen egentlig? Mørkt sinn i dag og jeg må bare få det ut. Har vært drittlei lenge og kan ikke slutte i jobben eller flytte selv om jeg vil. Er skikkelig lei av alt. Og lurer på hva dere gjør når dere føler det slik? Eller om det er normalt å tenke litt sånn? Hvis det er noen som gjør? Hva er løsningen? Holde ut…? Føler det er bare det jeg gjør. Anonymkode: a7680...2e3 Det er normalt å tenke sånn - det beste jeg vet da er å spise lasagne i badekaret. Eller kjøpe favorittsjokoladen min. Eller ringe en barndomsvenn og si at "alt er dritt". Eller ringe Mental Helse og sprutgrine. Få ut følelser !!!! Anonymkode: cf9eb...c51
Anonymburker Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 Samme her. Jeg klarer meg ikke i kunnskapssamfunnet. Skjønner bare ikke noe av det. Alt er så avansert. Jeg vil vekk.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 Går det an å lage seg en liste over alt det som man synes er kjipt i livet og prøve å finne ut om det er noen småting man kan endre på for at de tingene skal bli bittelitt mindre kjipe? F.eks. hvis man hater alt med jobben sin, så kan man i det minste ha god kaffe eller en ekstra god matpakke. Det endrer jo ikke på jobben og man hater fortsatt jobben, men det er én liten ting som ikke er fullt så ille eller kanskje til og med lunsjen kan bli et lite lyspunkt i en ellers dårlig dag. Vet at dette er et beskjedent forslag og at det ikke løser noen store problemer, men om man endrer på mange nok småting kan det hende at det faktisk påvirker helheten nok til at det ikke er like ille lenger. Anonymkode: 4a610...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå