AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #41 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg kjente henne. Jeg er litt eldre, men søsteren min gikk i klassen hennes. Oppveksten ble annerledes etter det. Tryggheten ble borte og det samme ble friheten til å farte rundt, som vi gjorde før dette skjedde. Anonymkode: 3f18c...9d7 Huff, så fælt. Det må ha vært vondt å gå igjennom for dere Huff, ja, det kan jeg tenke meg. Ikke rart både barn og foreldre ble redde etter dette. Anonymkode: c6186...035
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #42 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg ville aldri bosatt meg på fjell. Prisene er lavere der men det er veldig mye utlendinger. Jeg tror jeg hadde følt meg utrygg hvis jeg bodde der. Litt sånn getto. Kjørte opp ditt en gang å det føltes plutselig som å være i ett muslimsland . Masse utlendinger. Anonymkode: 4bef0...f93 Utlendinger og muslimer er ikke samme ting, ærlig talt! Anonymkode: d073a...f61 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #43 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Masse utlendinger. Trygdede, sosial klienter. Ja en blanding av mye rare mennesker. Anonymkode: 4bef0...f93 Svensker og tyskere? Anonymkode: d073a...f61 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #44 Skrevet 10. juli 2023 Jeg bor i Drammen. Jeg kunne fint bodd på fjell. Grunnen til at jeg ikke bor på fjell er fordi jeg ikke liker alle de tette blokkene samlet, det blir fort mange folk å forholde seg til. Men det er ingenting galt med Fjell kontra Strømsø i mine øyne. Det er like mange idioter på fjell som på strømsø. Jeg er tho enslig, uten barn. Anonymkode: 03649...25a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #45 Skrevet 11. juli 2023 Det er veldig fint på Fjell, og masse hyggelige mennesker. Har bodd der selv før jeg fikk barn. Det finnes noen helt fantastisk lærere på barneskolen der, men jeg ville ikke hatt mitt barn på skole der. Ville heller sett på Gulskogen eller Åssiden. Anonymkode: bec14...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå