AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Har hendt et par ganger at jeg har skrevet eller sendt et bilde til han jeg driver på med på Messenger mens han ikke har vært aktiv, men når han først er aktiv leser han ikke meldingen/åpner bilde jeg har sendt. Han har vært aktiv av og på flere ganger uten å lese meldingen. Hva gjør jeg, er som sagt ikke første gang, å føler meg dum.. Jeg tar det som han ikke er interesert i meg.. Anonymkode: 5078d...85e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Det kan være at han har andre ting å gjøre på FB også, og at han ikke har tid til å ta praten med deg samtidig. At han vil sette seg ned med bedre tid når han skal kommunisere med deg. Rimelig teit å anta noe som helst her. Anonymkode: 79354...861 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 Må ikke finne på å stole på aktiv statusen på Messenger, den lever sitt eget liv Anonymkode: 3a61e...525 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 Den aktiv-statusen lever sitt eget liv. Samboeren min blir aktiv hver gang jeg skriver til han, selv om han ikke er på telefonen. Vi mistenker at det er for at han også har messenger på iPad og den kvikner til liv hver gang han får melding. Anonymkode: e0aec...a4c 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 Som de over her skriver, ikke stol blindt på messenger, min tuller hele tiden! Anonymkode: dda4e...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har hendt et par ganger at jeg har skrevet eller sendt et bilde til han jeg driver på med på Messenger mens han ikke har vært aktiv, men når han først er aktiv leser han ikke meldingen/åpner bilde jeg har sendt. Han har vært aktiv av og på flere ganger uten å lese meldingen. Hva gjør jeg, er som sagt ikke første gang, å føler meg dum.. Jeg tar det som han ikke er interesert i meg.. Anonymkode: 5078d...85e Kanskje lurest å være singel hvis du reagerer så sterkt på om han er innlogget men ikke tar seg tid til å lese meldingen din, og svare deg? Hva blir det neste, at du går helt i stå fordi han er for trøtt til å ha sex med deg? Anonymkode: 14848...495 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #7 Skrevet 27. august 2021 Jeg har aldri opplevd tull med Messenger. Men når han har vært aktiv flere ganger etter jeg har skrevet til han å han ikke har giddet å lese meldingen da føler man seg ganske nedprioritert og ikke verd hans tid.. Anonymkode: 5078d...85e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #8 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har aldri opplevd tull med Messenger. Men når han har vært aktiv flere ganger etter jeg har skrevet til han å han ikke har giddet å lese meldingen da føler man seg ganske nedprioritert og ikke verd hans tid.. Anonymkode: 5078d...85e På hans kant kan det være tull jo. MANGE ganger folk har trodd jeg har vært aktiv, avlogget, aktiv igjen osv selvom jeg ikke har vært på hele dagen! Anonymkode: eda8a...432
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #9 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): På hans kant kan det være tull jo. MANGE ganger folk har trodd jeg har vært aktiv, avlogget, aktiv igjen osv selvom jeg ikke har vært på hele dagen! Anonymkode: eda8a...432 Ikke i dette tilfelle, han har til og med postet et innlegg på Facebook så aktiv er han, har vært aktiv nærmere 10 ganger etter jeg har skrevet til han uten at han ikke har giddet å åpne meldingen min.. Anonymkode: 5078d...85e 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #10 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hendt et par ganger at jeg har skrevet eller sendt et bilde til han jeg driver på med på Messenger mens han ikke har vært aktiv, men når han først er aktiv leser han ikke meldingen/åpner bilde jeg har sendt. Han har vært aktiv av og på flere ganger uten å lese meldingen. Hva gjør jeg, er som sagt ikke første gang, å føler meg dum.. Jeg tar det som han ikke er interesert i meg.. Anonymkode: 5078d...85e Min gjør også dette - jeg har faktisk begynt å le av det nå. Det er nesten på klokken 3,5- 4 timer mellom jeg sender og han svarer eller "liker"... Føler dette er fordi han vil virke avslappet - det er bare søtt. Anonymkode: eb7f1...d7e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #11 Skrevet 27. august 2021 Søtt? Jaja, jeg synes slikt er respektløst og sårende når du ser personen aktiv flere ganger når en selv tydelig blir ignorert eller ikke viktig nok til å ta seg bryet og svare. Han har nå postet to innlegg på Facebook og aktivt svart på kommentarer til disse to innleggene, så er ikke Messenger det er noe «galt» med. Er snart 7 timer siden jeg skrev å han gidder ikke åpne, men å poste innlegg og svare på kommentarer til disse det har han tid til. Hater følelsen av å bli ignorert/ghostet. Jeg trykket liker på det ene innlegget i håp om han skulle tenke «oi jeg har vist helt glemt ut å svare henne..» Anonymkode: 5078d...85e 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #12 Skrevet 27. august 2021 Han er rett og slett ikke interessert nok. Anonymkode: d3a96...c8a 6
micromaya Skrevet 27. august 2021 #13 Skrevet 27. august 2021 (endret) 22 hours ago, AnonymBruker said: Han er rett og slett ikke interessert nok. Anonymkode: d3a96...c8a Dette, dessverre. Ingen vits i å lete etter unnskyldninger på hans vegne, han har helt bevisst latt være å åpne meldingen. Endret 28. august 2021 av micromaya 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #14 Skrevet 28. august 2021 Han leste meldingen etter 12 timer, han har sett meldingen men ikke svart..Meldingen jeg skrev handlet om noe jeg hadde lett etter å som jeg hadde lovet han å ta med til han neste gang jeg kom på besøk. Jeg skal i teorien på besøk til han neste helg, men med den manglende responsen vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til han. Jeg har organisert fri og barnevakt den helgen i tillegg.. What to do😔 Anonymkode: 5078d...85e
Antiviruset Skrevet 28. august 2021 #15 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Som de over her skriver, ikke stol blindt på messenger, min tuller hele tiden! Anonymkode: dda4e...bf6 Den tuller ikke Klart at om du ikke logger av appen og den kjører i bakgrunnen på telefon, pc eller pad? Da står den som aktiv. Da hjelper det heller ikke om telefonen går i "dvale" du står da som aktiv til appen lukkes. Dette må justeres i innstillingene på enhetene om det skal fungere skikkelig. Det gjør nesten ingen.
Antiviruset Skrevet 28. august 2021 #16 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Han leste meldingen etter 12 timer, han har sett meldingen men ikke svart..Meldingen jeg skrev handlet om noe jeg hadde lett etter å som jeg hadde lovet han å ta med til han neste gang jeg kom på besøk. Jeg skal i teorien på besøk til han neste helg, men med den manglende responsen vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til han. Jeg har organisert fri og barnevakt den helgen i tillegg.. What to do😔 Anonymkode: 5078d...85e Bare ikke svar eller spør noe mer! Trekk deg tilbake, og tar ikke han kontakt? Gi blaffen i hele fyren. Interessen må være gjensidig og begge må ta samme grad av initiativ. Ellers er ikke dette forholdet liv laga. Så enkelt er det, ta det inn over deg. Så når han eventuelt svarer når det passer han? Si ja til å møtes, så tar du opp dette direkte med han under 4 øyne. Bare si at du ikke kan leve med at han er så lite på, og ikke svarer på konkrete forespørsler! Bor man ikke sammen? Da bør man ha kontakt hver dag over sosiale media som snap, ringe eller annet for å vise hverandre litt oppmerksomhet. Det tar 1 minutt og om dette uteblir? Da viser man liten interesse! Og liten interesse i et forhold om det er tidlig eller senere i relasjonen? Det er tydelige tegn på at dette ikke kommer til å fungere. What to du ? Sitt stille i båten! Blir det ikke napp er det heller ingen fisk der 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #17 Skrevet 28. august 2021 Antiviruset skrev (5 minutter siden): Bare ikke svar eller spør noe mer! Trekk deg tilbake, og tar ikke han kontakt? Gi blaffen i hele fyren. Interessen må være gjensidig og begge må ta samme grad av initiativ. Ellers er ikke dette forholdet liv laga. Så enkelt er det, ta det inn over deg. Så når han eventuelt svarer når det passer han? Si ja til å møtes, så tar du opp dette direkte med han under 4 øyne. Bare si at du ikke kan leve med at han er så lite på, og ikke svarer på konkrete forespørsler! Bor man ikke sammen? Da bør man ha kontakt hver dag over sosiale media som snap, ringe eller annet for å vise hverandre litt oppmerksomhet. Det tar 1 minutt og om dette uteblir? Da viser man liten interesse! Og liten interesse i et forhold om det er tidlig eller senere i relasjonen? Det er tydelige tegn på at dette ikke kommer til å fungere. What to du ? Sitt stille i båten! Blir det ikke napp er det heller ingen fisk der Vi er ikke sammen, vi bare holder på. Han har flyttet til en annen kant av landet, så kan ikke bare «drop in» besøke han. Jeg har som sagt organisert fri fra jobb, booket flybilletter og skaffet barnevakt til neste helg. Jeg kan kan jo ikke da bare sitte her å vente mtp barnevakt/billetter.. Ser han er pålogget nå å det svir noe jævlig.. Anonymkode: 5078d...85e
Antiviruset Skrevet 28. august 2021 #18 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er ikke sammen, vi bare holder på. Han har flyttet til en annen kant av landet, så kan ikke bare «drop in» besøke han. Jeg har som sagt organisert fri fra jobb, booket flybilletter og skaffet barnevakt til neste helg. Jeg kan kan jo ikke da bare sitte her å vente mtp barnevakt/billetter.. Ser han er pålogget nå å det svir noe jævlig.. Anonymkode: 5078d...85e OK, da avbestiller du flybillettene nå! Så snakker du med barnevakten og sier at det kanskje ikke blir noe av. Så gjør du ikke noe mer og når han eventuelt tar kontakt ? Da forteller du han at når han ikke svarte tok du dette som at han ikke var interessert i at du skal komme på besøk, og om han vil treffes får han skaffe flybilletter og komme til deg Vær prinsippfast på dette og ikke fir en millimeter. Enten går det bra, eller så er han tapt. At han er tapt da? Det er bare bra for deg, du trenger ikke en så lite interessert mann i livet ditt! Alt annet slik du beskriver det? Det vil medføre at han ser på deg som noe han kan herse med og styre med akkurat som han vil. Avstandsforhold er vanskelig i utgangspunktet! Med en slik mann? Det blir bare sorg for deg. 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. august 2021 #19 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi er ikke sammen, vi bare holder på. Han har flyttet til en annen kant av landet, så kan ikke bare «drop in» besøke han. Jeg har som sagt organisert fri fra jobb, booket flybilletter og skaffet barnevakt til neste helg. Jeg kan kan jo ikke da bare sitte her å vente mtp barnevakt/billetter.. Ser han er pålogget nå å det svir noe jævlig.. Anonymkode: 5078d...85e Jeg hadde ikke orket, kan du ikke bare ringe å snakke med han? Jeg er notorisk på å være aktiv på messenger, glemmer gjerne å svare hvis det er noe jeg må svare på senere eller sjekke først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå