Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ikke så lenge siden var jeg hos frisøren og både klippet og farget håret. Jeg farget med minicolor som ikke varer på lenge. Jeg vet ikke helt hva fargen het men skulle farge håret mørkere. Jeg hadde lysebrunt hår originalt. Det ble mørkere etter fargingen, men allerede da kunne jeg se litt oransje toner i det litt mørkere brune håret. Nå har det gått et par måneder og minicoloren er fortsatt ikke helt ute, men nesten. Sammen med lys fra sola og utvasking av fargen har nå håret mitt fått en blanding av en brun og oransje/gul farge. Jeg liker ikke disse oransje tonene, og har prøvd en blå sjampo fra redken som ikke har resultert i noe fjerning av den oransje fargen. Er det noen frisører/andre folk der ute som vet hva jeg burde gjøre eller kanskje vet hva jeg kan evt si til en frisør for å fikse på dette? Vil enten ha tilbake det orginale håret mitt eller få en slags mørk brunfarge som heller er kald enn varm i tonen. Takk på forhånd!

Anonymkode: 539c3...3d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blå sjampo fungerer bare på blondt hår. Den vil neppe gi noe resultat på mørkt hår. Du må nok til frisøren for å farge det

Anonymkode: 500c3...027

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Gå til frisøren, hilsen en som aldri lærer at å farge håpet selv er oppskrift på katastrofe 😅

Du kan alltids prøve å ha i blå sjampoen litt lengre, typ 5-15 minutter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...