AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Hei, Det har nylig blitt slutt mellom meg og barnefar. Vi var sammen i 7 år og har en felles datter som snart er 2år. Helt fra begynnelsen har forholdet vært basert på mye usikkerhet og løgn. Mens vi var sammen hadde han mye kontakt med flere av det motsatte kjønn gjennom telefonen fra start til slutt. Det er ikke et problem i seg selv, men han skjulte dette og nektet selvom jeg hadde sett med mine egne øyne. Flere ganger. Basert på at jeg reagerte begynte han å baksnakke meg til krets og jeg ble fort stemplet som en sjalu paranoid heks. Dette stempelet bærer jeg enda mange år senere. Løgnen hans ble så stor at han mistet venner når han fortsatte å være med meg. For hvordan kunne han være med en som meg? Han ble alvorlig syk rett før han valgte å gå sin vei. Han fant opp løgn etter løgn som han brukte som argument for å ikke kunne være i dette forholdet. De løgnene fortalte han igjen til alle i sin krets og fikk naturligvis sympati for dette. Hvordan kunne være med en som meg? Jeg var helt knust og gjorde alt i min makt for å forsøke å redde familien. Til ingen nytte. Vi flyttet hver for oss mange måneder senere fikk vi snakket ut og han la kortene på bordet. Han innrømmet at han hadde hatt kontakt med flere kvinner opp igjennom og det hadde vært en type kontakt som ikke er greit i forhold. Han innrømmet også at mye av det som ble sagt før han forlot oss ikke var sant. Dum som jeg er så ble jeg med å forsøke på nytt. Jeg hadde ett ønske og det var at han kunne fortelle de rundt seg at jeg ikke er den onde heksen han utga meg for å være. For mye av det var løgn. Det ønsket han ikke, for løgnen hadde blitt så stor at han ikke hadde motet til det. Dette var veldig vondt. Han fortsatte snakke vondt om meg, og jaktet oppmerksomhet fra andre. jeg skjønte etterhvert at behovet for oppmerksomhet og bekreftelser Fra det motsatte kjønn er umettelig. Veldig flink til å være ett offer. Han er ulv i fåreklær, utad veldig snill og sjarmerende. Men notorisk løgner som er veldig manipulerende. Det er bare slik han er. Trente bare å lufte tanker. Anonymkode: b2c86...60a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Klem til deg. Anonymkode: d57dd...c28 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 På hvilken måte er han manipulerende? Anonymkode: 520cc...31c
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 Hvorfor i alle dager er du så opptatt av hva folk i hans krets har blitt fortalt om deg? Slutt å bry deg om en sånn flokk neandertalere. Anonymkode: feb15...249 1
Queenbd Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 Han løy om sine relasjoner med andre. Manipulerte meg til å tro det var min feil, at jeg hadde vrangforestillinger. Men jeg hadde jo rett. Hva de personlig tenker om meg var ikke problemet. Det at han baksnakket meg, fortalte løgner. påvirket han som igjen påvirket forholdet
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 Vil tro folk som kjenner ham vet at han er en feig, egoistisk løgner, så antagelig tror de ikke på det han sier om deg. Anonymkode: e9010...371 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå