AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Er selvtillit en så viktig egenskap at menn som får selvtillit fordi de ikke bryr seg om andre gjør det bra med dating? Ser hollywoodskuespillere på 38 som har tre barn og har vært mye utro bli sammen med en jente på 23 og deretter en på 20. Er det sunt at det blir forbildene til andre menn? Anonymkode: ae79d...fd5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er selvtillit en så viktig egenskap at menn som får selvtillit fordi de ikke bryr seg om andre gjør det bra med dating? Ser hollywoodskuespillere på 38 som har tre barn og har vært mye utro bli sammen med en jente på 23 og deretter en på 20. Er det sunt at det blir forbildene til andre menn? Anonymkode: ae79d...fd5 Okay….what? Anonymkode: edac0...d67 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er selvtillit en så viktig egenskap at menn som får selvtillit fordi de ikke bryr seg om andre gjør det bra med dating? Ser hollywoodskuespillere på 38 som har tre barn og har vært mye utro bli sammen med en jente på 23 og deretter en på 20. Er det sunt at det blir forbildene til andre menn? Anonymkode: ae79d...fd5 Tror du skal formulere om hele innlegget ditt, for dette ble bare vrøvl. Anonymkode: cb5e6...52b 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 TS, jeg tror du her forveksler "selvtillit" med "selvgodhet". Det første er en nødvendig egenskap hos alle, det andre er noe vil kjlarer oss bra uten. Anonymkode: e2b07...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 Du resonnerer som Erasmus Montanus. Anonymkode: ffa70...fca 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 Just now, AnonymBruker said: TS, jeg tror du her forveksler "selvtillit" med "selvgodhet". Det første er en nødvendig egenskap hos alle, det andre er noe vil kjlarer klarer oss bra uten. Anonymkode: e2b07...fa3 (korrektur) Anonymkode: e2b07...fa3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #7 Skrevet 27. august 2021 Det har jeg null tro på. De som er slik oppfører seg sikkert sånn delvis fordi det funker, men det har ingen innvirkning på menn uten narsissistiske trekk. Anonymkode: 799cc...34f
Svartfugl Skrevet 27. august 2021 #8 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er selvtillit en så viktig egenskap at menn som får selvtillit fordi de ikke bryr seg om andre gjør det bra med dating? Ser hollywoodskuespillere på 38 som har tre barn og har vært mye utro bli sammen med en jente på 23 og deretter en på 20. Er det sunt at det blir forbildene til andre menn? Anonymkode: ae79d...fd5 Selvtillit har da ingenting med å være utro eller jævlig mot andre å gjøre. Selvfølgelig kan noen tillate seg å væreet mer rævva menneske enn andre under visse forutsetninger, men det er ikke den gode selvtilliten som får folk til å oppføre seg rævva. Jeg er så dritlei av å lese om at menn som er drittsekker er derneste som får ligge. Det er utseendemessig attraktive menn som får ligge. Noen av dem er drittsekker. Og er man en drittsekk, har man ikke vanskelig for å behandle andre dårlig. En sunt forbilde for unge menn ville være en mann som ikke baserer sitt selvverd på hvor mye han får ligge. En som er opptatt av å utvikle seg selv positivt, ta vare på egen helse og leve så godt han kan med de forutsetningene han har. Kjendiser er ikke egnede forbilder for noen av oss, fordi mye av det vi ser av dem ikke er ekte, og fordi de lever et liv som de fleste av oss aldri kommer til å leve.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #9 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er selvtillit en så viktig egenskap at menn som får selvtillit fordi de ikke bryr seg om andre gjør det bra med dating? Ser hollywoodskuespillere på 38 som har tre barn og har vært mye utro bli sammen med en jente på 23 og deretter en på 20. Er det sunt at det blir forbildene til andre menn? Anonymkode: ae79d...fd5 Dette ble et litt surrete innlegg. Men hollywoodstjerner har mulighet til å velge fra øverste hylle. Menn flest kan ikke oppfylle slike preferanser og være sammen med damer som er tiår yngre. Anonymkode: 15254...512
Era Vulgaris Skrevet 27. august 2021 #10 Skrevet 27. august 2021 Nå tror jeg seriøst du må komme deg ut å få litt frisk luft i knotten, TS. Innleggene dine blir mer og mer merkelige, og bærer preg av at du har gått inn i en slags tvangsmessig tilstand, hvor du leter og leter etter årsaker til hvorfor andre menn får damer, men ikke du. Hollywood er ikke sammenliknbart med norske tilstander. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #12 Skrevet 28. august 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Dette ble et litt surrete innlegg. Men hollywoodstjerner har mulighet til å velge fra øverste hylle. Menn flest kan ikke oppfylle slike preferanser og være sammen med damer som er tiår yngre. Anonymkode: 15254...512 Stemmer ikke, min partner er 12 år yngre enn meg. Ikke at alder har så mye å si etterhvert. Anonymkode: 34e9c...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå