Gå til innhold

Beskyttelse for senga, har katt...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Katten spyr og griser (kommer inn fra regnvær, søle osv), så jeg tror jeg trenger en slags beskyttelse å legge over hele sulamitten. Noe som tåler litt ymse av kattens griseri. 

Noen som vet om noe vanntett og billig som jeg enkelt kan vaske ved behov, og ikke minst hvor jeg får kjøpt dette? 

Over min egen seng, ikke katteseng 😆

Endret av norw
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukk døra til soverommet 

Anonymkode: e1484...cf1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lukk døra til soverommet 

Anonymkode: e1484...cf1

Katten kommer og går som han vil gjennom soveromsvinduet, som han åpner selv. Da blir det ekstra grisete når han hopper fra vinduskarmen og ned i senga uten å ha trasket rundt først.

Skrevet
norw skrev (2 minutter siden):

Katten spyr og griser (kommer inn fra regnvær, søle osv), så jeg tror jeg trenger en slags beskyttelse å legge over hele sulamitten. Noe som tåler litt ymse av kattens griseri. 

Noen som vet om noe vanntett og billig som jeg enkelt kan vaske ved behov, og ikke minst hvor jeg får kjøpt dette? 

Over min egen seng, ikke katteseng 😆

Denne vanntette madrassbeskytteren fås i to forskjellige str. Tenkte du på noe som kan trekkes over hele sengen oppå dynen, når sengen din ikke er i bruk? I så fall kan du kanskje trekke en slik over dyna og hele sengen hvis den er stor nok?
https://www.ikea.com/no/no/p/grusnarv-vanntett-madrassbeskytter-40462089/

Anonymkode: 3a3b1...6f0

• Liker 1
Skrevet

Katten kommer og går som han vil gjennom soveromsvinduet, som han åpner selv. Da blir det ekstra grisete når han hopper fra vinduskarmen og ned i senga uten å ha trasket rundt først.

Hund. Problem solved.

Skrevet

Eller rett og slett en presenning? Fås også kjøpt på Ikea

• Liker 1
Skrevet

Sett opp et telt rundt senga? :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Denne vanntette madrassbeskytteren fås i to forskjellige str. Tenkte du på noe som kan trekkes over hele sengen oppå dynen, når sengen din ikke er i bruk? I så fall kan du kanskje trekke en slik over dyna og hele sengen hvis den er stor nok?
https://www.ikea.com/no/no/p/grusnarv-vanntett-madrassbeskytter-40462089/

Ja, tenkte over dyna og alt sammen. Den der virker ikke så dum hvis jeg finner en fornuftig størrelse. Takk

Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Hund. Problem solved.

Jeg er egentlig hundemenneske, men katt passet bedre med livssituasjonen for drøyt ti år siden 😆

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eller rett og slett en presenning? Fås også kjøpt på Ikea

Ja, har vært inne på tanken. Bare vært usikker på om det finnes noen i greie størrelser og hvor man får kjøpt billig. Bor langt unna Ikea og har ikke bil, men får nok ordnet det på et vis om jeg går for Ikea. Takk 

• Liker 1
Skrevet

Sett opp et telt rundt senga? :) 

Sjuduker? 😄

Ja, jo. Finnes kanskje telt som funker.

• Liker 1
Skrevet

Ja, tenkte over dyna og alt sammen. Den der virker ikke så dum hvis jeg finner en fornuftig størrelse. Takk

Jeg er egentlig hundemenneske, men katt passet bedre med livssituasjonen for drøyt ti år siden 😆

Ja, har vært inne på tanken. Bare vært usikker på om det finnes noen i greie størrelser og hvor man får kjøpt billig. Bor langt unna Ikea og har ikke bil, men får nok ordnet det på et vis om jeg går for Ikea. Takk 

Denne selges dessverre ikke på nett men kun i varehus: https://www.ikea.com/no/no/p/frakta-presenning-bla-99304696/

Madrassbeskytteren kan bestilles og det koster kun 49,- for frakt for små pakker fra Ikea.

Skrevet
norw skrev (3 minutter siden):

Sjuduker? 😄

Ja, jo. Finnes kanskje telt som funker.

:)I hvert fall ikke sett opp sengehimmel/insektsnett i tynt nettingstoff, da det kan være farlig for katten da katten kan sette seg fast i nettingen/sengehimmelen.

shopping?q=tbn:ANd9GcRdDG_ldHvCU8x74E3AQ

• Liker 1
Skrevet

Denne selges dessverre ikke på nett men kun i varehus: https://www.ikea.com/no/no/p/frakta-presenning-bla-99304696/

Madrassbeskytteren kan bestilles og det koster kun 49,- for frakt for små pakker fra Ikea.

Den der virker genial, selv om den er litt stor, og veldig billig. Tusen takk 👌

• Liker 1
Skrevet

:)I hvert fall ikke sett opp sengehimmel/insektsnett i tynt nettingstoff, da det kan være farlig for katten da katten kan sette seg fast i nettingen/sengehimmelen.

Men en lignende konstruksjon i et glatt teltdukstoff, kunne kanskje egnet seg? MEN når du skal sove eller være i senga må du ikke ha et slikt teltdukstoff ellertelt lukket igjen, da det blir for lite luft å puste i.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror jeg går for den Frakta-presenningen til Ikea som noen linket til. Takk. 

• Liker 1
Skrevet

Den der virker genial, selv om den er litt stor, og veldig billig. Tusen takk 👌

Jeg tror at Biltema og lignende butikker (Jula?) også selger rimelige presenninger, og at man kan bestille på nett.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at Biltema og lignende butikker (Jula?) også selger rimelige presenninger, og at man kan bestille på nett.

Takk for tips. Jeg sjekker. 

• Liker 1
Skrevet

Fant på Clas, hundre kroner og desidert nærmest der jeg bor. Takk for hjelpen. 

/thread

• Liker 1
Skrevet
Robin666 skrev (På 27.8.2021 den 14.55):

Eller kvitt deg med katten 

Saklig

Anonymkode: 02430...c70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...