Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg tenkte å bruke pose i britax sportsvogn, og som en kan se, er det en sånn støtte og belte greier som jeg ikke vet hva heter. 

Hvordan gjør man det i forhold til pose eller teppe eller hva funker best? Har man pose/teppe under den vannrette tingen eller over? Hva gjør man med den mellom beina greia? 

Screenshot_20210827_144449.jpg

Anonymkode: d9a97...1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hei

Jeg tenkte å bruke pose i britax sportsvogn, og som en kan se, er det en sånn støtte og belte greier som jeg ikke vet hva heter. 

Hvordan gjør man det i forhold til pose eller teppe eller hva funker best? Har man pose/teppe under den vannrette tingen eller over? Hva gjør man med den mellom beina greia? 

Screenshot_20210827_144449.jpg

Man knepper opp og legger biten ned i setet. 

Anonymkode: b5bf6...575

Skrevet

Og pose under bøyla, ja.... Den kan også fjernes på de fleste vogner men er kjekk å ha. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Og pose under bøyla, ja.... Den kan også fjernes på de fleste vogner men er kjekk å ha. 

Sitter barnet like godt da når man tar den mellom beina tingen ned? Altså et er jo ingen annen løsning.. 

Skrevet

Det er hull i de fleste vognposer til disse bøylene.

Anonymkode: eabbc...56d

• Liker 5
Skrevet

Jeg har Britax smile og flere ulike poser, du kan enten bare dra stroppen mellom beina gjennom hullet i posen, eller ikke bruke stroppen. Finner ut hva som funker best individuelt.

Anonymkode: 09006...3b3

Skrevet

Tar av den stroppen som går fra stanga, og ned i setet. Bruker uansett sele på, som en trer selene inni, så de sitter like godt uten den stroppen. Posen har jeg under den bøylen. 

Anonymkode: a8bdf...a0f

• Liker 1
Skrevet

Hvis du trenger å ha posen helt opp må stroppen fjernes. Du kan fortsatt ha bøylen. 

Hvis posen kan gå til livet kan du ha både bøyle og stropp.

Så det avhenger av været.

Anonymkode: 2e2f0...b39

Skrevet

Tar bort den i midten og bruker seler, da sitter ungen fast og man kan bruke pledd i posen.

Anonymkode: 5729c...45a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...