AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Jeg er ute etter vaniljete eller noe mild god te. Noen som har noen gode tips? Anonymkode: 5de2c...941
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Rooisbosh er min favoritt te, den er også naturlig koffeinfri. Anonymkode: 2a7ee...89f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rooisbosh er min favoritt te, den er også naturlig koffeinfri. Anonymkode: 2a7ee...89f Og det finnes også Rooibush med vanilje og andre smaker. Min favoritt er den originale. Anonymkode: 2a7ee...89f
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 Jeg foretrekker "vanlig" te (altså ceylon eller tilsvarende) uten noe tilsatt smak. Synes rooibush er helt grusomt Det samme med fruktteer og andre greier som egentlig ikke er te (altså kommer fra te-planten).
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 Dette er den beste av pose-teene som selges i Norge. Gold-varianten er litt mildere hvis man foretrekker det.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 Anonymus Notarius skrev (21 minutter siden): Dette er den beste av pose-teene som selges i Norge. Gold-varianten er litt mildere hvis man foretrekker det. TS skriver i hovedinnlegget at hun er ute etter vaniljete. Anbefalingen din hører ikke hjemme i denne tråden. Anonymkode: aca42...af7 1 1
Gjest Linny111 Skrevet 27. august 2021 #7 Skrevet 27. august 2021 Typen sverger til Barry's tea. En jeg nylig har oppdaget er Bellevue tea fra London. Yorkshire tea er god om det er det eneste man får kjøpt i Norge.
Gjest Linny111 Skrevet 27. august 2021 #8 Skrevet 27. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: TS skriver i hovedinnlegget at hun er ute etter vaniljete. Anbefalingen din hører ikke hjemme i denne tråden. Anonymkode: aca42...af7 "Eller noe mild god te" gjør spørsmålet ganske åpent, synes jeg.
Skogkatten Skrevet 27. august 2021 #9 Skrevet 27. august 2021 Kanskje milky oolong kan være noe for deg. Smaker mildt og litt søtt, litt karamell- eller fløteaktig. Kan kjøpes blant annet hos Perchs : https://perchs.no/product/milky-oolong Ellers er kanskje en japansk grønn te noe for deg, enten genmaicha eller kukicha. Genmaicha: https://perchs.no/product/genmaicha og kukicha: https://spillthetea.no/produkt/kukicha/ Jeg vil ikke anbefale en svart te av typen Ceylon eller Assam til deg når du vil ha en mild te, heller ikke noen av de typiske frokostteene, som er blandinger av ulike typer svart te. Disse teene er gjerne veldig kraftige og har mye tanniner. Mange av dem er veldig gode, men de er ikke milde. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #10 Skrevet 5. mars 2022 Perchs har te med vaniljesmak, både svart og rooibos. Men jeg tenker at du kanskje ville likt en hvit te med litt frukt, f.eks Perschs White temple eller white mulberry. Anonymkode: 9a8d3...010
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 Hva med rabarbra-te? Anonymkode: 79cbd...653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå