Gå til innhold

Kritikk av supermedlemsdama

Gjest Ikke super dame - men bra nok&#3

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke super dame - men bra nok&#3
Skrevet

Jeg må si jeg ble aldri så lite sjokkert da jeg så den massive kritikken dere her inne kom med mot den tidligere "bli-super-medlem-dama".

Jeg håper inderlig at dere ikke er så kritiske til deres medmennesker IRL.

Alt var jo feil jo. Feil genser - feil farge - feil hår - feil dame - feil....feil......... feil.

Er dere så kritiske i det daglige også?

Mot kollegaer - familiemedlemmer - venner ...................

Er dere perfekte selv :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt forskjell på å kritisere et menneske og en datalaget firgur da..

Skrevet

Jeg innrømmer det. Jeg er meget kritisk til animerte personer. Du skulle bare visst hvordan jeg behandler sim'ene mine.

Noen sier at disse animerte personene ikke er virkelige, men jeg er nå ikke så sikker.

Skrevet

Det hadde jo vært en HELT annen sak om det hadde vært avbildet et "ekte" menneske!

En dataanimert figur kan altså ikke bli lei seg.

Skrevet

Det folk reagerte på var vel assosiasjonene den dama gav til KG- medlemmer. Ufiks, puppene nedpå knærne, manisk blikk etc.

Den gjennomsnittlige KG'er er vel ikke slik?

Skrevet

Hvor er denne figuren? har hatt noen dagers kg-pause jeg, så nå skjønner jeg lite her...

Skrevet (endret)
Hvor er denne figuren? har hatt noen dagers kg-pause jeg, så nå skjønner jeg lite her...

Den er blitt byttet ut...men det var en tråd om dette på Ris, ros.. Med bilde :)

Edit, den var på snikk-snakk. Her er tråden.

Endret av susanne
Skrevet

Uff ja, den var skummel. Den nye reklamen er ikke så ille da! Så den nå, ser normal ut ihvertfall.

Skrevet

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som var så skummelt med den dama jeg da. :klø: Som det sies her - det var en dataanimasjon...

Skrevet

Eh, det var jo bare en dataanimasjon, en grusom en.... Jeg er nok ikke så kritisk til mennesker rundt meg nei. Ikke kritisk i det hele tatt faktisk.

Skrevet
Jeg må si jeg ble aldri så lite sjokkert da jeg så den massive kritikken dere her inne kom med mot den tidligere "bli-super-medlem-dama".

Jeg håper inderlig at dere ikke er så kritiske til deres medmennesker IRL.

Alt var jo feil jo.  Feil genser - feil farge - feil  hår - feil dame - feil....feil......... feil.

Er dere så kritiske i det daglige også?

Mot kollegaer - familiemedlemmer - venner ...................

Er dere perfekte selv  :sjenert:

:klappe:

Skrevet

Jeg tror at de som reagerer så voldsomt på denne annonsen rett og slett trenger å ta litt ferie fra hele Kvinneguiden. Selv synes jeg at jeg bruker altfor mye av min fritid her på PC`en og da spesielt Kvinneguiden - men jeg hadde ikke lagt merke til damen i annonsen før jeg leste om henne i diskusjonsforumet.

Synes ikke man skal klage i øst og vest uten grunn ...

Skrevet
Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som var så skummelt med den dama jeg da. :klø: Som det sies her - det var en dataanimasjon...

Enig. Pen var den ikke men ikke noe spesielt skummel heller..

Skrevet

Det jeg blir overrasket over er hvordan noen kan bli sjokkert over at noen kommenterer en dårlig dataanimert figur i en reklame. OG og kalle det kritikk mot "dama" - kan man rette kritikk mot en død-ting? Jeg synes dette nesten blir for dumt. Greit nok at figuren ble mye kommentert, men det gikk vel mer spill og lek i den tråden til slutt enn noe annet...

Skrevet

Enig med Vixen. Det er for dumt å blir fornærmet på "damas" vegne. Og tråden ble ganske leken og morsom etterhvert. Hadde den handlet om et menneske, hadde den jo vært helt uakseptabel.

Skrevet
Det jeg blir overrasket over er hvordan noen kan bli sjokkert over at noen kommenterer en dårlig dataanimert figur i en reklame. OG og kalle det kritikk mot "dama" - kan man rette kritikk mot en død-ting? Jeg synes dette nesten blir for dumt. Greit nok at figuren ble mye kommentert, men det gikk vel mer spill og lek i den tråden til slutt enn noe annet...

Hehe, enig.. Den dagen man ikke kan kritisere noe slikt, da er samfunnet blitt for PK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...