Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man? 

Jeg prøver si at vi kanskje bør gå hvert til vårt om han ikke har disse følelsene for meg mer, men han påstår det ikke er sånn. 

Vi har omtrent aldri sex, kos eller nærhet. Kanskje 1-2 ganger i mnd, og da er det ikke spesielt vellykka. 

Jeg vil ikke holde sammen kun pga barn, da jeg trenger nærhet og sex for å føle meg elsket og satt pris på i forholdet. Når nærheten forsvinner så begynner jeg raskt å tvile.. 

Anonymkode: ffb2c...c26

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva gjør man? 

Jeg prøver si at vi kanskje bør gå hvert til vårt om han ikke har disse følelsene for meg mer, men han påstår det ikke er sånn. 

Vi har omtrent aldri sex, kos eller nærhet. Kanskje 1-2 ganger i mnd, og da er det ikke spesielt vellykka. 

Jeg vil ikke holde sammen kun pga barn, da jeg trenger nærhet og sex for å føle meg elsket og satt pris på i forholdet. Når nærheten forsvinner så begynner jeg raskt å tvile.. 

Jeg gikk etter flere år med labert og tre år helt uten. Han ønsket meg tilbake, men på direkte spørsmål om vi kommer til å ha sex i fremtiden, kunne han ikke love noe. Jeg er dessverre for tjukk og stygg, så forstår at han ikke tente på meg, men like sårende for det. Vi har også barn sammen. 

Anonymkode: 488a6...17a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg gikk etter flere år med labert og tre år helt uten. Han ønsket meg tilbake, men på direkte spørsmål om vi kommer til å ha sex i fremtiden, kunne han ikke love noe. Jeg er dessverre for tjukk og stygg, så forstår at han ikke tente på meg, men like sårende for det. Vi har også barn sammen. 

Anonymkode: 488a6...17a

Så trist.. :( 

Mannen her sier han vil da, og vi har jo fremdeles sex, men ikke mye. Men da tørr jeg ikke ta initiativ lenger heller.

Jeg er feit også, men holder på å jobbe meg nedover igjen så jeg får liksom litt ekstra lyst og selvtillit når jeg nå har gått ned 15kg, men han er mer uinteressert nå enn rett etter fødsel…. Skjønner ingen ting. Snakker med han om det men han kommer ikke med noe svar om hvorfor det egentlig er blitt sånn. Han sier også at han tenner på meg fortsatt, men det føles jo ikke sånn..

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hva gjør man? 

Da bør du gå...mannen har nok en annen agenda for å fortsette forholdet enn ditt ve og vel ...

Skrevet
ABM skrev (4 minutter siden):

Da bør du gå...mannen har nok en annen agenda for å fortsette forholdet enn ditt ve og vel ...

Ja.. jeg føler det. Men skjønner ikke hvorfor han ikke kan innrømme det når jeg tar det opp. At han ikke tenner på meg mer er jo en ærlig sak, det kan han ikke noe for.. men jeg klarer ikke være lykkelig i et forhold med så stor mangel på nærhet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja.. jeg føler det. Men skjønner ikke hvorfor han ikke kan innrømme det når jeg tar det opp. At han ikke tenner på meg mer er jo en ærlig sak, det kan han ikke noe for.. men jeg klarer ikke være lykkelig i et forhold med så stor mangel på nærhet. 

Er ikke akkurat den problemstillingen en folkesykdom da? Folk lider seg heller gjennom dagene enn å forlate den trygge komfortsonen...?.

Det eneste mennesket du kan styre og endre livet til er vel deg selv..? Drit i hva mannen gjør og hvorfor... Det eneste rasjonelle er å fokusere på hva du ønsker og hva du vil ha....og sørge for at du får det!🌹

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Så trist.. :( 

Mannen her sier han vil da, og vi har jo fremdeles sex, men ikke mye. Men da tørr jeg ikke ta initiativ lenger heller.

Jeg er feit også, men holder på å jobbe meg nedover igjen så jeg får liksom litt ekstra lyst og selvtillit når jeg nå har gått ned 15kg, men han er mer uinteressert nå enn rett etter fødsel…. Skjønner ingen ting. Snakker med han om det men han kommer ikke med noe svar om hvorfor det egentlig er blitt sånn. Han sier også at han tenner på meg fortsatt, men det føles jo ikke sånn..

Det er en ting vitenskapen har oversett med den mannelige biologien...og det er at menn mister interressen for en kvinne etter en viss tid..!

Og jeg har kjent det godt på meg selv..så det er ikke sikkert det hjelper å slanke seg...Er du derimot borte en mnd. og kommer tilbake slankere og med ny hårfrisyre blir det puling skal du se..iallefall en kort stund!!

Skrevet
8 minutter siden, ABM said:

Det er en ting vitenskapen har oversett med den mannelige biologien...og det er at menn mister interressen for en kvinne etter en viss tid..!

Man har jo folk i ekteskap som har vart og vart og vart og mennene der har like stor interesse for kvinnene som tidligere i ekteskapet… 

Så mange problemer det er i forhold så virker det som om man går for feil person. 

Anonymkode: 42d55...abf

• Liker 4
Skrevet

Har vært gift i 18 år. Fruen har sikkert lagt på seg 10+ kg på den tiden. Hun er fortsatt digg i mine øyne👍 Tenker også at det ikke nødvendigvis bare er at noen legger på seg som gjør at man mister tenning. Da er det mer en kombinasjon av hun(eller han) ikke tar vare på seg selv på andre måter, og egentlig gir litt blaffen. En venninne av fruen er litt slik(etter min mening). Hun ser egentlig helt "normal" ut, men gidder ikke stelle seg på håret, bruker null sminke og har hårete legger(🤢). Aner ikke om mannen fortsatt tenner på henne, men jeg hadde ikke gjort det😉 Litt innsats fra begge kjønn, må til. Skal som regel heller ikke så mye til.

Anonymkode: a3081...179

• Liker 6
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva gjør man? 

Kan dere ikke gå til sexolog? Prøve noe nytt, rollespill f.eks ?

Kjøp nytt undertøy, leketøy alt mulig. Dere trenger tydeligvis noe helt nytt, og det er jo helt vanlig at sex er mye "ikke-eksisterende" for langtids-partnere. Man må jobbe kontinuerlig for at gnisten skal bli værende, det er få par som blir stein-kåte av hverandre etter 10 år. Bare så det er sagt.

Kanskje han også har mangel på testosteron? Mange menn får det og mister da helt sex-lysten, testosteron nivået går sakte, men sikkert nedover jo mer man nærmer seg 30 år. Og regner med at dere er en god del år eldre en det.

Endret av Rosatoast
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Man har jo folk i ekteskap som har vart og vart og vart og mennene der har like stor interesse for kvinnene som tidligere i ekteskapet… 

Så mange problemer det er i forhold så virker det som om man går for feil person. 

Anonymkode: 42d55...abf

Hvor er disse ekteskapene da? Jeg har som sagt aldri sett et..Det jeg har sett er folk som er dyktige på å holde problemet skult for omverden så det kommer som et sjokk når de skilles...

Men for all del ..å velge riktig partner gjør opplagt ikke saken verre..

Skrevet
ABM skrev (53 minutter siden):

Og jeg har kjent det godt på meg selv..så det er ikke sikkert det hjelper å slanke seg...Er du derimot borte en mnd. og kommer tilbake slankere og med ny hårfrisyre blir det puling skal du se..iallefall en kort stund!!

Å miste lysten på partneren er faktisk et større problem hos kvinner. Treffer de en ny mann er lysten på topp igjen. 

Anonymkode: e8db8...d33

• Liker 1
Skrevet

ABM skrev (3 minutter siden):

Hvor er disse ekteskapene da? Jeg har som sagt aldri sett et..Det jeg har sett er folk som er dyktige på å holde problemet skult for omverden så det kommer som et sjokk når de skilles...

Men for all del ..å velge riktig partner gjør opplagt ikke saken verre..

Vi har vært gift i 15 år, og har alltid hatt sex minst en gang daglig.

(Jeg prøver å holde meg slank, men har tidvis vært 10-15 kg over det optimale.)

Vi flørter mye med hverandre hver dag, og jeg er raus med komplimentene😉

Og vi koser mye og stryker mye på hverandre.

Han er like giret fortsatt han, virker det som!

Men han har ikke hatt så mange andre partnere, så kanskje det har hjulpet 🤔

Kanskje Tinder har gjort ting vanskeligere sånn sett..

Anonymkode: 60f3d...00a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva gjør man? 

Er i nesten samme situasjon..mannen har ikke tatt på meg på nesten 3 år nå. Det gjør skikkelig vondt, ikke minst fordi jeg er ganske fin og får alltid oppmerksomhet fra menn..

Han er veldig flink pappa og god venn. Vi jobber bra sammen og jeg orker ikke å bryte familien mtp barna.

Så jeg har funnet med en elsker. Vi har veldig bra kjemi og treffes 2-4 gg i mnd. Har vært "sammen " 4 år nå.

Det er det jeg har gjort..og trives med det. 

Anonymkode: 01c64...0c0

• Liker 4
Skrevet

2 av mine mannlige venner, hvor ene er bestekompisen min, sier begge at de begynte å miste lysten etter at de ble foreldre. De ser kjæresten/kona mer som moren til ungen, fremfor "dama mi". Kombinasjonen lite søvn, ungen som griner, og krangling mellom foreldrene er heller ikke med på å piffe opp sexlivet akkurat. 

Dama til ene var ganske slank når han traff henne, men begynte å legge på seg ganske fort etter de ble sammen. Kompisen min er oppgitt over at det er liksom ikke bare det at man går opp i vekt, man slutter helt å ta vare på seg selv og gjøre seg litt flott for kjæresten i blant. 

Når bestekompisen min ble pappa så "rømte" han ofte hit til meg for filmkvelder og gåtur, for å slippe unna styret der hjemme. Der blir det heller ikke bedre, null sex og dårlig stemning.

Anonymkode: 8c971...caf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har vært gift i 15 år, og har alltid hatt sex minst en gang daglig.

(Jeg prøver å holde meg slank, men har tidvis vært 10-15 kg over det optimale.)

Vi flørter mye med hverandre hver dag, og jeg er raus med komplimentene😉

Og vi koser mye og stryker mye på hverandre.

Han er like giret fortsatt han, virker det som!

Men han har ikke hatt så mange andre partnere, så kanskje det har hjulpet 🤔

Kanskje Tinder har gjort ting vanskeligere sånn sett..

Anonymkode: 60f3d...00a

Nei men kanskje er det som en her foreslo..??.har du riktig partner kan tenningen vare livet ut?? Ikke vet jeg..har bare aldri sett det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er i nesten samme situasjon..mannen har ikke tatt på meg på nesten 3 år nå. Det gjør skikkelig vondt, ikke minst fordi jeg er ganske fin og får alltid oppmerksomhet fra menn..

Han er veldig flink pappa og god venn. Vi jobber bra sammen og jeg orker ikke å bryte familien mtp barna.

Så jeg har funnet med en elsker. Vi har veldig bra kjemi og treffes 2-4 gg i mnd. Har vært "sammen " 4 år nå.

Vet du hvorfor han ikke har tatt på deg de siste 3 årene? Har du spurt han?

Anonymkode: a3081...179

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trives mannen din med dette opplegget også? 🙄

Anonymkode: 2516f...a16

• Liker 1
Skrevet

gjør det som er rett for deg, å leve sammen, handler om å elske hverandre, og er glade i hverandre, og vil stå sammen for verdier man vil fronte. 

Anonymkode: cb56d...fef

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

2 av mine mannlige venner, hvor ene er bestekompisen min, sier begge at de begynte å miste lysten etter at de ble foreldre. De ser kjæresten/kona mer som moren til ungen, fremfor "dama mi". Kombinasjonen lite søvn, ungen som griner, og krangling mellom foreldrene er heller ikke med på å piffe opp sexlivet akkurat. 

Dama til ene var ganske slank når han traff henne, men begynte å legge på seg ganske fort etter de ble sammen. Kompisen min er oppgitt over at det er liksom ikke bare det at man går opp i vekt, man slutter helt å ta vare på seg selv og gjøre seg litt flott for kjæresten i blant. 

Når bestekompisen min ble pappa så "rømte" han ofte hit til meg for filmkvelder og gåtur, for å slippe unna styret der hjemme. Der blir det heller ikke bedre, null sex og dårlig stemning.

Anonymkode: 8c971...caf

Når mannen rømmer unna sin del, så blir det jo dama som må gjøre alt! Det blir jo bare mer styr på henne når mannen stikker av! Barnet krever jo like mye uansett, så det er utrolig dårlig gjort å stikke av og rømme fra ansvaret sitt!!!

Fikk han sex og medfølelse hos deg da?

Anonymkode: 74b55...44a

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...