Trygghavn Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Hei dere fine! Jeg ønsker å bytte beite. Jeg er utdannet sosionom og har flere år jobbet i en svært emosjonelt krevende jobb. Nå vil jeg ha en roligere hverdag der jeg ikke kommer hjem helt pumpa hver dag... Drømmen er en ca 8-16-jobb der; jeg kommer på jobb om morgenen, drikker en kaffe med kolleger før vi går hvert til vårt eller på hver sin pc, skriver/svarer på mail/tar noen få telefoner e.l., deltar på noen møter, spiser lunsj med kollegene, fortsetter med det samme som før lunsj fram til arbeidsdagens slutt. Poenget er at det skal være forutsigbart, gjerne litt monotont, noe man kanskje kan komme litt inn i "flow" av og noe som ikke er spesielt følelsesmessig engasjerende, samtidig som det er såpass ok at man klarer å holde på med dette i flere år. Finnes det noen jobb som ligner på dette som jeg kunne fått med kompetansen jeg har fra før (sosionom), eller må jeg i gang med videreutdanning eller evt. omskolering? Det bør også være innenfor ca samme lønnsområde, ca 450 000 og oppover. Setter stor pris på alle tips og tilbakemeldinger
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Det må vel være saksbehandler i NAV som kan passe en sosionom? Ellers kan det være saksbehandler i kommune eller stat som kan passe innenfor helse/utdanning. Tror ikke du trenger mer utdanning, sjekk heller annonser på finn.no og NAV innen offentlig sektor. Anonymkode: ea0a8...9d0
Majer Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 Enten videreutdanning, master i rettsvitenskap, få jobb på skole eller bachelor i informatikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå