AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Aldri opplevd det før med andre menn, at penis ikke ble helt stiv og hard. Den ble litt større, men forsatt myk. Litt vanskelig å få inn i skjeden da. Men han kom selv om ikke helt stiv. Er dette normalt? Ventet liksom på at penisen skulle bli mer hard, tenkte han ikke var kåt nok? Anonymkode: a39f5...732
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Så ille er det ikke hos meg, men jeg merker forskjell på dagsformen, og tenningsnivået. Men noen ganger under sex, og vanligvis når jeg våkner med morrabrød, så står den hard som en pinne. Da tenker jeg at fysikken er i orden. Så lenge nervene i penishodet virker, så kan man i prinsipp komme om penis er helt slapp. Anonymkode: 4509a...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 Har opplevd dette kun en gang, og den mannen hadde den sværeste penisen jeg har sett i mitt liv. Jeg jobber i tillegg innen helse, og har sett min andel peniser, og hans var helt, helt enorm. Den ble aldri helt stiv heller og penetrering ble dessverre ikke mulig. Han kunne komme som et uvær da, av suging og runking, men vi ga opp å få den inn til slutt. Anonymkode: caa6f...97b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): men vi ga opp å få den inn til slutt. Stakkars mann, det måtte være frustrerende. Som å åpne garasjeporten, og se på den heftige maskina, som mangler motor. Anonymkode: 4509a...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stakkars mann, det måtte være frustrerende. Som å åpne garasjeporten, og se på den heftige maskina, som mangler motor. Anonymkode: 4509a...1d5 Ja det var veldig synd. Men han har vært med kvinner han har fått til å ha sex med tidligere da. Vi var bare ikke en match. Heldigvis elsket vi begge oralsex😉 Anonymkode: caa6f...97b 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 Hva kommer det av da? Anonymkode: a39f5...732
sicario Skrevet 27. august 2021 #7 Skrevet 27. august 2021 Uvanlig er det ikke. Er ikke slik at alle ereksjoner står som en jernstang. Det er alle mulige varianter av stivhet, bøyer, vinkler osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå