Gå til innhold

Kjør på Norge - Kornaviruset må bare fortsette

Kar på 035

Anbefalte innlegg

Burde ikke Høye og Co nå ta affere med å droppe skolenen siden det er der smitteteoppen er?
De er så feige at jeg spyr bare ved tanken...

Også hører jeg ikke pipp om å bruke maske, eller holde avstand....Og hvor er spriten? Folk bare gir så blanke f**n spriten...Folk lever heller etter å få spriten i seg som helgefyll fremfor for å vaske hendene....

Å gid jeg kan jeg kan ikke bruke sprit på hendene for da ødelegger jeg de fine neglener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kar på 035 skrev (4 minutter siden):

Burde ikke Høye og Co nå ta affere med å droppe skolenen siden det er der smitteteoppen er?

Også hører jeg ikke pipp om å bruke maske, eller holde avstand....Og hvor er spriten? Folk bare gir så blanke f**n spriten...Folk lever heller etter å få spriten i seg som helgefyll fremfor for å vaske hendene....

Å gid jeg kan jeg kan ikke bruke sprit på hendene for da ødelegger jeg de fine neglener...

Hva mener du med å droppe skolene?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke alle som er livredde ta ansvar for seg selv nå?

Ingen nekter deg å sprite eller bruke munnbind eller holde avstand. You do you

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (1 minutt siden):

Burde ikke alle som er livredde ta ansvar for seg selv nå?

Ingen nekter deg å sprite eller bruke munnbind eller holde avstand. You do you

Dette. Sprit kan man bære i lomma med seg og sprite seg foran inngang i butikk osv. Det er jo ikke staten som skal spandere dette i evig tid. Jeg har aldri brukt spritdispensere på butikken, både fordi jeg foretrekker håndvask (både mer effektiv og skånsomt for mine hender) og fordi dispenserne enkelte steder er utrolig ekle. De fleste jeg kjenner har en liten spritflaske i lomma eller veska.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ItchyBitchySpider skrev (3 minutter siden):

Dette. Sprit kan man bære i lomma med seg og sprite seg foran inngang i butikk osv. Det er jo ikke staten som skal spandere dette i evig tid. Jeg har aldri brukt spritdispensere på butikken, både fordi jeg foretrekker håndvask (både mer effektiv og skånsomt for mine hender) og fordi dispenserne enkelte steder er utrolig ekle. De fleste jeg kjenner har en liten spritflaske i lomma eller veska.

Jeg vasker heller hender  ofte og spriter heller sjeldent. Har alltid hostet unna folk og holdt meg hjemme når jeg har vært syk. Altså. Det er ikke så vanskelig å ta ansvar for seg selv. Forstår ikke at folk behøver The real Bent Høie for å utføre normal hygiene

Endret av Elhaym
Endrt
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker heller hender  ofte og spriter heller sjeldent. Har alltid hostet unna folk og holdt meg hjemme når jeg har vært syk. Altså. Det er ikke så vanskelig å ta ansvar for seg selv. Forstår ikke at folk behøver The real Bent Høie for å utføre normal hygiene

Jeg ble også overrasket over hvor uvanlig det er i Norge å vaske hender før mat, etter do, etter shoppingrunde og så videre. Griser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høie står i media nå og sier at smitten øker for raskt, og at dette ikke kan fortsette. 

Også Høie: gjør ikke en dritt for å snu utviklingen, bortsett fra å be folk om å skjerpe seg litt. 

Må le. Snakk om dobbelkommunikasjon. Kan han ikke bare gro noen baller og stå for det de egentlig mener: nå kjører vi på og blir ferdig med faenskapet. Mange vil bli syke, noen vil dø, sånn er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ItchyBitchySpider skrev (6 minutter siden):

Jeg ble også overrasket over hvor uvanlig det er i Norge å vaske hender før mat, etter do, etter shoppingrunde og så videre. Griser.

Haha ja. Trinn fire er vel at man kan slutte vaske hender permanent

Optimo skrev (Akkurat nå):

Høie står i media nå og sier at smitten øker for raskt, og at dette ikke kan fortsette. 

Også Høie: gjør ikke en dritt for å snu utviklingen, bortsett fra å be folk om å skjerpe seg litt. 

Må le. Snakk om dobbelkommunikasjon. Kan han ikke bare gro noen baller og stå for det de egentlig mener: nå kjører vi på og blir ferdig med faenskapet. Mange vil bli syke, noen vil dø, sånn er det. 

Enig. Var alt jeg hørte under pressekonferansen og. "vi gir faen". Helt greit for meg men si det heller rett ut. Camilla sa jo at det var bedre med 1100 smittede 15-30åringer om dagen. Den var ballsy😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja. Trinn fire er vel at man kan slutte vaske hender permanent

Enig. Var alt jeg hørte under pressekonferansen og. "vi gir faen". Helt greit for meg men si det heller rett ut. Camilla sa jo at det var bedre med 1100 smittede 15-30åringer om dagen. Den var ballsy😅

Eneste han var tydelig på var at folk som enda ikke er vaksinert må se å få ut fingeren. Spørs om det når inn, men man kan jo håpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimo skrev (1 minutt siden):

Eneste han var tydelig på var at folk som enda ikke er vaksinert må se å få ut fingeren. Spørs om det når inn, men man kan jo håpe. 

Og at ingen er sinte på de!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ItchyBitchySpider skrev (12 minutter siden):

Har alltid blitt nærmest mobbet for å ha være nøye med håndhygiene. Har alltid vasket hender godt etter dobesøk, brukt papir på håndtak på offentlige toaletter, vasket hender etter å ha vært ute og sånne ting. Dette har jeg fortsatt med nøyaktig som før, og bruker håndsprit i svært liten grad.  

Det morsomme nå er at de som har "mobbet" meg tidligere nå er 1000 ganger verre enn meg. Og spesielt på å sprite hendene. Hendene er nærmest konstant våte av sprit på enkelte, og flere har fått eksem. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt flinkere til å holde avstand og vaske hendene mer. Jeg stoler mer på såpe og vann enn sprit egentlig. Men spriter nå automatisk hver gang jeg går inn i en butikk. Det har blitt en vane det. Og ingenting av dette er jeg i mot. Det er jo bare positivt. 

Men resten som norge driver med er jeg i mot.. nå har Norge fulgt Danmark hele veien i denne pandemien og gladnyhten kom idag at Danmark dropper alle restriksjoner fra 10 september. Hurra så håper jeg Norge fortsetter og gå i danskenes fotspor. Jeg er optimist. Var det ikke i går da så alt svart ut gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Example skrev (14 minutter siden):

Ta sprøyta, isoler deg og la barna få gå på skole, om du er så redd.

Vi må være flinkere til å isolere oss ja og generelt ta sprøyter. 

Kar på 035 skrev (7 timer siden):

Er så lei av tørr hud på hendene, jeg kommer aldri til å kline antibac på hendene igjen. Såpe og vann når man kommer hjem er tingen.

Endret av Jhaawk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...