Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er hjemme i ulønnet permisjon nå mens vi venter på å få bhg-plass, og ønsker en enkel ekstrajobb. Og så foreslo en bekjent at jeg kunne skrive erotiske mld på internett, altså ikke noe video, det blir too much for meg😅 Men litt frekke meldinger er jo bare morsomt å få litt betalt for. Vet noen her hvor man kan gjøre dette?

Anonymkode: c0c6c...dad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så spennende, har tenkt akkurat det samme, bare bobler av ideer, og har god greie på å både få til noe vakkert såvel som 50 Shades Okey. :) Nakenprat.no er så treig å få nye medlemmer....ønsker å være der for en som trenger å sexte om en ønsket genre eller rollespille som Dominamix da jeg er kjønnsnøytral om det. ....det er vel ikke lov å ta betalt for noe sex...eller det er forudt å selge, straffbart å kjøpe eller tuller jeg bare? I allefall er det ikke lov å annonsere sexsalg, og i tillegg tjene svarte penger...utnytting og skattesnyting får man kjeft for da...da vil jeg heller fikse det utenom nettet...men allikevel lyst å være med å gi noe til noen omså en time hver dag, for at jeg er singel og ikke har unger... 

har ikke lyst å bli rik på det, men det koster litt med annonser, VPN, og kontingent, software osv... så men jeg er så dirty og sex er min beste hobby, og tenk så deilig det kunne vært å jeg er spent på hva andre sier? 

Ingen dømming. ;)

Anonymkode: 12037...631

Skrevet

Selger dere bilder eller bare tekst? Hvordan kan mannen vite at han ikke snakker med en annen mann?

Anonymkode: cfd84...762

Skrevet

Er en lang tråd her om Norwegians Work From Home, sjekk ut den. 

Anonymkode: f314f...62e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...