Gå til innhold

Menn på Tinder som vil møtes fort uten å ha pratet noe særlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier dere å møte dem? De har ikke engang tatt seg tiden til å bli litt kjent engang. Jeg synes det føles litt utrygt, men det går vel mest sannsynlig bra?

Anonymkode: df86d...c9b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det handler kanskje om at mange ikke gidder den evinnelig chattingen før man endelig møtes og da ikke har noe kjemi i det hele tatt. Skjønner dem godt, jeg taster i lange baner med flere, og det er egentlig ganske slitsomt. Truffet et par av dem og de var overhodet ikke de samme som på bildene, både i mitt hode og på nettet. Hu ene var fem år eldre enn det hun sa med minst i år gamle bilder, og hun andre lignet på en gammel tante med sikkert fem-seks år gamle bilder. Veldig hyggelige begge to, men altså helt feil for meg.

Hilsen mann 45+.

Anonymkode: 88579...3d5

• Liker 8
Skrevet

minst ti år gamle bilder skulle det stå oppi der.

• Liker 1
Skrevet

Ta veien om facetime eller skype først.

Anonymkode: 8b7aa...6a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det handler kanskje om at mange ikke gidder den evinnelig chattingen før man endelig møtes og da ikke har noe kjemi i det hele tatt. Skjønner dem godt, jeg taster i lange baner med flere, og det er egentlig ganske slitsomt. Truffet et par av dem og de var overhodet ikke de samme som på bildene, både i mitt hode og på nettet. Hu ene var fem år eldre enn det hun sa med minst i år gamle bilder, og hun andre lignet på en gammel tante med sikkert fem-seks år gamle bilder. Veldig hyggelige begge to, men altså helt feil for meg.

Hilsen mann 45+.

Jo, men hvis en mann virkelig er interessert så bør han ta seg bryet? Ellers fremstår det ganske useriøst? Er 25 år så merker at det ofte er menn 40 ish som gjør dette.

Men kanskje jeg bare skal møte dem likevel.

Ts

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Jeg synes det er bortkastet tid å taste i det vide og brede før man møtes. Det kan være stor forskjell på kjemi over nett så det er en fordel å få sjekket kjemien IRL raskt. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, men hvis en mann virkelig er interessert så bør han ta seg bryet? Ellers fremstår det ganske useriøst? Er 25 år så merker at det ofte er menn 40 ish som gjør dette.

Ts

"Hvis en mann er interessert" - du er jo en vilt fremmed anonym person for dem, de kjenner deg jo ikke og er ikke interessert sånn sett. Hvis dere møtes kan det jo tenkes.

Du ønsker kanskje å være spesiell og utvalgt, det skjer ikke gjennom tinder. Du er en av kanskje tusenvis de gir like til, og det er du som må velge dem og ikke omvendt. De aller, aller fleste de gir like til fører ikke til noe.

Dvs du må innfinne deg med at mange ikke gidder chat.

Anonymkode: 94d50...584

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ts

Jeg tror det finnes alle slags.  Men mulig de 40+ ser på en 25åring som noe useriøst i utgangspunktet, og det er om å gjøre å møte deg for pulings, før du kommer på bedre tanker.

Ofte henger skriftlig dyktighet sammen med passivitet, og de som ikke er så gode på det, kompenserer med å være frampå for å møtes ansikt til ansikt. 

Anonymkode: 3d447...e0c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror det finnes alle slags.  Men mulig de 40+ ser på en 25åring som noe useriøst i utgangspunktet, og det er om å gjøre å møte deg for pulings, før du kommer på bedre tanker.

Ofte henger skriftlig dyktighet sammen med passivitet, og de som ikke er så gode på det, kompenserer med å være frampå for å møtes ansikt til ansikt. 

Var det jeg tenkte, skriver jo tydelig at jeg vil ha noe seriøst.  Da skal jeg ikke kaste bort tiden på dem.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Møter bare menn som vil møtes fort. Min erfaring er at vil de ikke det, ender vi opp som brevvenner i månedsvis hvor de aldri får til å faktisk møtes 

Anonymkode: 81190...761

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hm, de fleste jeg har møtt raskt har absolutt vært seriøse og ikke prøvd seg på annet enn et kyss første date. Er de som bruker lang tid på å møtes man skal være litt skeptisk til, har gjerne flere de skriver med og plan a,b og c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Pleier dere å møte dem? De har ikke engang tatt seg tiden til å bli litt kjent engang. Jeg synes det føles litt utrygt, men det går vel mest sannsynlig bra?

Jess det sprenger nok godt i pungen der ja... 🤭😂...sikkert et godt utgangspunkt for langvarig kjærlighet. ..🌹😬

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Hvordan kan en mann være «virkelig interessert» i en han aldri har møtt? Kanskje kjemien deres er helt feil i det virkelige liv 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Møter bare menn som vil møtes fort. Min erfaring er at vil de ikke det, ender vi opp som brevvenner i månedsvis hvor de aldri får til å faktisk møtes 

Nå snakker du om noe helt annet enn ts. Å ikke ville skrive, vs å ikke vil møtes. Gjennomsnitt vanlig er vel å skrive såpass mye at det går an å la være å møtes, hvis det tydelig er helt feil, eller avtale møte så snart man kjenner at det er rett? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nå snakker du om noe helt annet enn ts. Å ikke ville skrive, vs å ikke vil møtes. Gjennomsnitt vanlig er vel å skrive såpass mye at det går an å la være å møtes, hvis det tydelig er helt feil, eller avtale møte så snart man kjenner at det er rett? 

Vi har sendt litt meldinger og møttes i løpet av uka, flere har jeg også møtt samme dag med stor suksess. Er ok å skrive litt først, men jeg syns det er bortkasta å investere tid og forhåpninger på en det kanskje er ræva kjemi med i det virkelige liv. Skrev for eksempel lenge med en som virket og også var seriøs og flott, men jeg følte «nei» i samme sekund jeg traff han. Først møte, så investering av tid og meldinger/bli kjent.

• Liker 5
Skrevet

De vil garantert bare pule. 

Skrevet

Jeg var på tinder for en del år siden, da var jeg 27 år (er kvinne), ikke søren om jeg gadd sitte og taste i flere uker med en person før jeg møtte de! Snakk om bortkastet tid. En fyr du møter på blinddate, på byen, på butikken har man jo heller aldri snakket med før man møttes? Man ser jo om man kan være tiltrukket basert på bilder og så utveksler man noen setninger over noen dager og så møtes man offentlig for en kaffe/te/pils/vin. Jeg var på en del tinderdates og hadde det hyggelig hver gang, selv om det fort ble tydelig at ikke kjemien var der på noen. Hvorfor måå man pule dersom man møtes? Jeg gjorde aldri det på første date uansett. Møtte min ektemann på tinder, vi chattet en snau uke først :) 

Anonymkode: 005a5...385

• Liker 5
Skrevet

Viktig å møtes tidlig.

En grunn er at da slipper man å bli skuffet når man møtes og personen ikke innfrir forventningene. Flesteparten av de man møter vil man oppleve liten kjemi med, og da er det greiere å få det avklart med engang slik at man slipper bruke tid på de.

Og man får silt vekk de "useriøse". Da mener jeg de som bare liker å chatte med folk når de kjeder seg og ikke har noen planer om å noensinne møte noen. Og man sitter da igjen med de som er ute etter forhold, og de som er ute etter pulings.

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Aktiv Kverulant said:

Viktig å møtes tidlig.

En grunn er at da slipper man å bli skuffet når man møtes og personen ikke innfrir forventningene. Flesteparten av de man møter vil man oppleve liten kjemi med, og da er det greiere å få det avklart med engang slik at man slipper bruke tid på de.

Og man får silt vekk de "useriøse". Da mener jeg de som bare liker å chatte med folk når de kjeder seg og ikke har noen planer om å noensinne møte noen. Og man sitter da igjen med de som er ute etter forhold, og de som er ute etter pulings.

Mhm! Var en som skrev til meg i flere måneder men hadde alltid en unnskyldning for å ikke møtes, til tross for at det alltid var han som startet samtalene. Fin måte å luke de ut på å møtes raskt. 

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet
miss summers skrev (59 minutter siden):

De vil garantert bare pule. 

Nope. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...