AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Hei, kjenner jeg er litt irritert og engstelig nå. historien er at jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med et stort firma. Jeg ble behandlet dårlig av folka der og avsluttet det jobbforholdet. Det var slitsomt og vanskelig og midt i korona og utredning av min sønn og mye stress, samlivsbrudd osv. Jeg hadde det ganske vanskelig. Det har min kollega fått en forståelse for ila midt intervju og vet om at det var vanskelig for meg. I min nye jobb så har de da et oppdrag med dette firmaet, og min kollega ( som er en litt sånn typ vilter og sosial dame ) skal da kommunisere med disse som jeg har jobbet nært med. så plutselig lurer hun på om hun kan snakke om meg til disse folka. virker som hun vil ha tillatelse for å snakke om meg uten egentlig noe særlig mål og mening. Jeg skal ikke ha noe med oppdraget å gjøre. Jeg sa nei til dette. Ble litt irritert og føler hun tråkker over mine grenser. hun har jo ingen grunn til å drive å snakke om meg med disse. ok eller ikke? Anonymkode: d58bf...469 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Det var jo fint at hun spurte om det var greit for deg eller ikke. Og helt greit at du ikke ønsker at hun skal gjøre det. Anonymkode: 0b647...3e2 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Du har sagt nei og hun forholder seg forhåpentligvis til det. Mulig hun ville legge inn et godt ord. Uansett er dette noe du bør legge bak deg. Anonymkode: 20535...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå