Wonderwoman Skrevet 23. september 2005 #1 Del Skrevet 23. september 2005 Herregud, jeg har halsbetennelse, som så mange ganger før, men så VANVITTIG vondt har det aldri tidligere vært... Begynte på antibiotikakuren i går ettermiddag, hvor lenge skal det gå før jeg føler meg bedre? Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 23. september 2005 #2 Del Skrevet 23. september 2005 Tror det tar et par dager før du kjenner bedring Du får prøve å slappe av og sove litt mens du venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yvette Skrevet 23. september 2005 #3 Del Skrevet 23. september 2005 Du skal kjenne bedring etter ca. 48 timer. Har hatt halsbetennelse selv og vet hvor vondt det er så det er bare å holde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 23. september 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 23. september 2005 Takk for svar, får vel bare holde ut.... Kan ikke FORDRA å være syk..... huff... frihelg og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå