... Skrevet 27. august 2021 #1 Del Skrevet 27. august 2021 Hei. Vi er to jenter som skal arrangere en 20- års klasse reunion fra ungdomskolen. Vi blir ca 20stk. Har noen noen alternativ til hva slags underholdning, leker o.l vi kan ha? Pga Covid er det litt begrenset med fysiske leker, quiz syntes vi er litt vanskelig å få til, mtp hva den skal inneholde. Det må være noe alle kan delta på, med hensyn til om noen er sjenerte og ikke tør å gjøre så mye ut av seg. Vi har hatt et par leker i tankene, men er veldig usikre. Vi tenkte kanskje 2 leker. En ganske tidlig i sammenkomsten for å være en "icebreaker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Del Skrevet 27. august 2021 Vi hadde en "lek" der alle fikk litt info om hverandre ved at det ble stilt spørsmål om hva folk hadde gjort siden skoletiden, og så rakte de det gjaldt opp hånda. Type: "Har barn" "Er gift" "Er skilt" (Og så går det helt sikkert an å inkludere noen litt morsommere imellom de mer ordinære) Quiz må jo være helt genialt. Lag alle spørsmål fra skoletiden og perioden dere gikk på skole sammen. ("Hva het mattelæreren i 5. klasse? Oppgi navn og artist på følgende sanger? Skolen hadde jubileum mens vi gikk der, hvilket jubileum? Det året vi gikk ut av skolen var det valg. Hvem ble valgt til statsminister?) Anonymkode: 17db4...6df 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
... Skrevet 27. august 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 27. august 2021 takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #4 Del Skrevet 27. august 2021 Bare et tips til, ikke lag dårlig stemning ut av å tvinge folk til å være med på dette. Jeg synes selskapsleker er noe av det mest grusomme som finnes! Var slikt i de siste 2 bryllupene jeg har vært i, der det i det ene var obligatorisk for alle. Dårlig stemning! Anonymkode: eff34...2ea 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #5 Del Skrevet 27. august 2021 Som om reunions og selskapsleker ikke er kleint nok fra før, så skal man ha begge deler samtidig... Hva med god mat og drikke og fin musikk, gjerne fra den tiden. Det holder i massevis! Anonymkode: 4c7da...18a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
... Skrevet 27. august 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 27. august 2021 Det skal sies at dette er en klasse som alltid har vært litt "leken" av seg. Det er derfor jeg spør om tips til "lek"/aktivitet som kan passe alle. det blir både god mat og drikke og gøy musikk fra 90 tallet. med den negative holdningen der høres du ut som ett kjipt menneske på fest Skjønner og vet at ikke alle er like interessert i å delta, men det er ingen tvang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #7 Del Skrevet 27. august 2021 Jeg liker vanligvis selskapsleker, men akkurat på en gjenforeningsfest synes til og med jeg at det hadde blitt vanvittig pinlig med "Rekk opp hånden alle som er skilt!". Anonymkode: 4d6e5...59b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
... Skrevet 27. august 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg liker vanligvis selskapsleker, men akkurat på en gjenforeningsfest synes til og med jeg at det hadde blitt vanvittig pinlig med "Rekk opp hånden alle som er skilt!". Anonymkode: 4d6e5...59b Enig. det blir det ikke noe av. vi har bestemt oss for å ikke ha noen presentasjon av oss selv høyt foran alle eller noen form for personlig utlevering i form av bilde presentasjon eller noe slik. Vi har vært inne på noe rebus"løp" ... men det er bare en tanke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #9 Del Skrevet 27. august 2021 Bare dropp det!! Selskapsleker er bare kleint. Og veldig ubehagelig for mange. Anonymkode: 8cdf9...5d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #10 Del Skrevet 27. august 2021 Prippen gjeng. Selskapsleker er da artig. Anonymkode: 4cd05...fc8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
... Skrevet 27. august 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare dropp det!! Selskapsleker er bare kleint. Og veldig ubehagelig for mange. Anonymkode: 8cdf9...5d5 ingen tvang å bli med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
... Skrevet 27. august 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 27. august 2021 men uansett.. det jeg lurte på var bare om tips.. ikke om det passer seg eller ikke å ha selskapslek/aktivitet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #13 Del Skrevet 27. august 2021 Trykket meg inn her vel vitende om at mange av KG-grinebiterne kom til å komme med "åhh, leker er bare såå teit!" og grinebiterne skuffa ikke haha! Kjempegøy med leker! Og to leker varer absolutt ikke hele kvelden så de kjipe folka kan sikkert sette seg i et hjørne og surmule den korte tiden det holder på. Prat og dans blir det plenty av tid til uansett. Liker godt ice-breaker introen! Enig i at dere holder det til morsomme og hyggelige spørsmål. Om det ikke tar helt av så kan dere jo gjøre det til en versjon av "jeg har aldri" bare motsatt, som at dere sier "jeg har hoppet i strikk" så rekker man en hånd i været og tar en slurk med den andre. Ellers enig i en quiz en morsomt. Dere nevnte rebusløp, hva med et slags quizløp hvor det er poster rundt om i rommet og så får gruppene 10 min på hver post. Så er det temaer som 90's music, skolen vår, historie, sport etc.. Kjipe folk er det over alt, ikke bry dere med de. Lykke til! Anonymkode: 9e2de...e21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #14 Del Skrevet 27. august 2021 Hva med en type quiz der de deles inn lag på ca. 3-4 personer, og får utdelt bilder av personer som var kjente da dere gikk på skolen og må komme på navnet og hva vedkommende var kjent for. Tar dere med bilder av alt fra sangere, politikere, nyhetsankere på Dagsrevyen til kjente reklamer, så kan det bli en vanskelig miks. Er ikke alltid så lett å koble riktig, kanskje kjenner man igjen ansiktet men klarer ikke plassere vedkommende. Kan komme noen morsomme forslag fra folk som gjetter. Prøv f.eks. å se om dere husker navn og yrke til disse: Anonymkode: 57661...5f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
... Skrevet 27. august 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trykket meg inn her vel vitende om at mange av KG-grinebiterne kom til å komme med "åhh, leker er bare såå teit!" og grinebiterne skuffa ikke haha! Kjempegøy med leker! Og to leker varer absolutt ikke hele kvelden så de kjipe folka kan sikkert sette seg i et hjørne og surmule den korte tiden det holder på. Prat og dans blir det plenty av tid til uansett. Liker godt ice-breaker introen! Enig i at dere holder det til morsomme og hyggelige spørsmål. Om det ikke tar helt av så kan dere jo gjøre det til en versjon av "jeg har aldri" bare motsatt, som at dere sier "jeg har hoppet i strikk" så rekker man en hånd i været og tar en slurk med den andre. Ellers enig i en quiz en morsomt. Dere nevnte rebusløp, hva med et slags quizløp hvor det er poster rundt om i rommet og så får gruppene 10 min på hver post. Så er det temaer som 90's music, skolen vår, historie, sport etc.. Kjipe folk er det over alt, ikke bry dere med de. Lykke til! Anonymkode: 9e2de...e21 det er jeg helt enig i! Vi har funnet første leken. den tar ingen tid da den gjelder bordplassering. Så da må vi bare finne en til. kahoot blir det mest sannsynlig i tilegg(glemte å skrive det) så vi tenkte bare en lek som ikke tar hele kvelden ja. hehe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
... Skrevet 27. august 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva med en type quiz der de deles inn lag på ca. 3-4 personer, og får utdelt bilder av personer som var kjente da dere gikk på skolen og må komme på navnet og hva vedkommende var kjent for. Tar dere med bilder av alt fra sangere, politikere, nyhetsankere på Dagsrevyen til kjente reklamer, så kan det bli en vanskelig miks. Er ikke alltid så lett å koble riktig, kanskje kjenner man igjen ansiktet men klarer ikke plassere vedkommende. Kan komme noen morsomme forslag fra folk som gjetter. Prøv f.eks. å se om dere husker navn og yrke til disse: Anonymkode: 57661...5f7 takk for tips. det hørtes gøy ut! kjenner ikke til noen i bildet, bortesett fra lou bega(eller tar jeg feil. haha) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #17 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 14.04): Hva med en type quiz der de deles inn lag på ca. 3-4 personer, og får utdelt bilder av personer som var kjente da dere gikk på skolen og må komme på navnet og hva vedkommende var kjent for. Tar dere med bilder av alt fra sangere, politikere, nyhetsankere på Dagsrevyen til kjente reklamer, så kan det bli en vanskelig miks. Er ikke alltid så lett å koble riktig, kanskje kjenner man igjen ansiktet men klarer ikke plassere vedkommende. Kan komme noen morsomme forslag fra folk som gjetter. Prøv f.eks. å se om dere husker navn og yrke til disse: Anonymkode: 57661...5f7 Huff Henrik Scheele var fæl. Anonymkode: 7eca4...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #18 Del Skrevet 29. september 2021 Kahoot om morsomme episoder fra skoletida. Det er også en sang "Alle .... reiser seg.." Men finn på noe litt mer morsomt enn skilt, single. Anonymkode: 44a58...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #19 Del Skrevet 29. september 2021 Spill av tv-jingler fra skoletiden i en lyd-quiz for å finne ut hvem som så på TV når de egentlig skulle gjort lekser. Anonymkode: 253d6...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #20 Del Skrevet 29. september 2021 Før festen oppgir alle to-tre unike/"utrolige" fakta om seg selv i tiden etter skolen som kun arrangøren får. Så skal alle prøve å koble riktige fakta på flest mulige personer. Humor og selvskryt er opp til hver enkelt, men bør være sant og kunne være mulig å gjette for de som kjenner personen godt så ikke vinneren blir helt random. "Hvem har bodd fire år i India" "Hvem har sunget karaoke med Abba-Frida" "Hvem stjal nå egentlig lærerens tupé" "Hvem har klint med flest i klassen...." (kanskje ikke) Anonymkode: 253d6...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå