GrønnNellik68 Skrevet 27. august 2021 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2021 Så de mener at 240000 olje arbeidere skal kjøre buss? Og staten skal betale når de ikke får noe penger fra olje industrien. Hang det på greip? Hvor skal staten ta pengene fra? Havvind?😂 2
GrønnNellik68 Skrevet 27. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2021 Eller de har tenkt å betale omskolering til 240000 arbeidere til havvind ?? 1
GrønnNellik68 Skrevet 27. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2021 Jeg er enig i at vindmøller burde bygges til havs istedet for på land men det har jo Norge ikke råd til sier de per idag så skjønner ikke hvordan MDG skulle fått til det? Når vi ikke har råd med oljeinntekter. Blir jo ikke enklere uten de inntektene …
Hr. Aktiv Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 De er helt på jordet og Oslofolk stemmer dem frem. 4
Drizzt Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 (endret) Bente1234 skrev (3 timer siden): høres helt blåst ut. Gammel komedi. Ingenting har endret seg siden dette intervjuet. MDG har fortsatt ingen løsninger på problemene de selv skaper. Det holder ikke med drømmer. Drømmene knuses når de møter realiteten. MDGs plan kommer til å koste MASSE penger som partiet ikke har noe sted å hente fra. Dette skjer fordi MDG ikke klarer lage en bærekraftig plan. De driver med billig åte for å fange lettlurte fisker og slike fisker er det mange av i havet. Endret 27. august 2021 av Drizzt 3
GrønnNellik68 Skrevet 27. august 2021 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2021 Drizzt skrev (34 minutter siden): Gammel komedi. Ingenting har endret seg siden dette intervjuet. MDG har fortsatt ingen løsninger på problemene de selv skaper. Det holder ikke med drømmer. Drømmene knuses når de møter realiteten. MDGs plan kommer til å koste MASSE penger som partiet ikke har noe sted å hente fra. Dette skjer fordi MDG ikke klarer lage en bærekraftig plan. De driver med billig åte for å fange lettlurte fisker og slike fisker er det mange av i havet. Ja det intervjuet sa det jeg trengte å vite om MDG. Skulle gjerne sett den nye lederen grillet av Fredrik Solvang
Rosa Dartle Skrevet 28. august 2021 #8 Skrevet 28. august 2021 Bente1234 skrev (17 timer siden): Ja det intervjuet sa det jeg trengte å vite om MDG. Skulle gjerne sett den nye lederen grillet av Fredrik Solvang Hun ble vel nærmest det da Solvang brukte en upublisert rapport bestilt av oljelobbyen. Ellers anbefaler jeg å få med deg Politisk kvarter på P2, der får du gode intervjuere som er gode på å grille 😁 https://e24.no/olje-og-energi/i/KzL225/solvang-konfronterte-mdg-med-rapport-bestilt-av-oljelobbyen
GrønnNellik68 Skrevet 28. august 2021 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2021 Rosa Dartle skrev (4 minutter siden): Hun ble vel nærmest det da Solvang brukte en upublisert rapport bestilt av oljelobbyen. Ellers anbefaler jeg å få med deg Politisk kvarter på P2, der får du gode intervjuere som er gode på å grille 😁 https://e24.no/olje-og-energi/i/KzL225/solvang-konfronterte-mdg-med-rapport-bestilt-av-oljelobbyen Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå