Gjest JegErIkkeKen Skrevet 23. september 2005 #1 Skrevet 23. september 2005 Noen ganger lurer jeg på om tilværelsen er bare et dårlig programm. Hva om det du og jeg opplever er bare instrukser gitt oss av en tenåring i en annen dimensjon som spiller deres versjon av SimCity? Min dag begynner alltid med et søk etter hva som er meningen i mitt liv. Jeg søker svar der jeg tror det er svar å få! Når det kommer til jenter/kvinner er KG første stopp for å få et innblikk i hva dere tenker. Men hver gang blir jeg like skuffet over hvor ensporet kvinnesinnet viser seg å være der jeg trodde det fantes et snev av mystikk som jeg ikke hadde tilgang til. Spørsmål som "hvor ofte gjør dere det?" finnes det tre forskjellige tråder av i hver sin kategori her i forumet. Er dette en elendig kopi av "The matrix" eller er det så enkelt som en annen har påpekt at det er ikke noe mystisk ved kvinner. Det er en boktittel som blir hele tiden brukt for å illustrere hvor forskjellige mann og kvinne er, nemlig "Men are form Mars, Women are from Venus". Jeg leste et innlegg der noen hadde en vri på denne tittelen som gikk ut på følgende: "Men are from earth and so are Women". I lys av det jeg ser er det som opptar kvinner må jeg si at jeg fører meg inn i rekken av de som anser kvinner for å være ikke noe annet enn det de er,nemlig nuller og ettall med syntaxfeil på lik linje med meg selv og mitt kjønn. Please do not reply to this message as it was generated by a automated service.
Gjest GreenSky Skrevet 23. september 2005 #2 Skrevet 23. september 2005 Første punktet ditt, har jeg også ofte lurt på. Er jeg f.eks mer virkelig enn figurene i pc-spillet mitt? Eller er vi like virkelige? (eller har jeg spilt for mye pc-spill? ) Den andre punktet ditt om kvinner, er feilaktig. I alle fall delvis feilaktig. Noen kvinner er overflatiske, og KG er ikke representativt for hva alle kvinner tenker. Du er jo et intelligent menneske, har du ikke kommet frem til den slutningen selv? Eller tar du alt for god "fisk"? I såfall er du like platt og korttenkt som kvinnene du kritiserer.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 23. september 2005 #3 Skrevet 23. september 2005 Neimen du, hva forventer du å finne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå