Aquarius Skrevet 6. oktober 2002 #1 Del Skrevet 6. oktober 2002 Noen som følger med på "Home and away"? Kan noen fortelle meg hva som skjedde på fredag? Og noen som vet hva som skjedde mellom Leah og Vinnie. Han fridde, men hva svarte hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 6. oktober 2002 #2 Del Skrevet 6. oktober 2002 Er en ivrig titter av H&A jeg... :oops: For tiden bor jeg i England og her viser de helt nye episoder, saa jeg husker ikke godt hva som skjedde akkurat rundt da Vinni fridde. Tror Lea sa nei den foerste gangen han spurte, det var i hvertfall mye frem og tilbake om akkurat det... Du kan jo sjekke http://homeandaway.com.au/ og lese Sally's diary saa faar du vite alt som har skjedd! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppsi Skrevet 6. oktober 2002 #3 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg følger også med på Home and Away, men akkurat den episoden på fredag gikk jeg glipp av, hvis jeg hadde sett den så skulle du fått et referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå