Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei nå vet jeg ikke om det er riktig sted å poste i. 

Jeg har hørt så mange ganger at det finnes noen som liker å ha en kos-partner, jeg har vært inne på Tinder men etter en lang sykdom periode så ble jeg stengt ut av det. Nå sliter jeg med å komme i kontakt med en. Jeg er i badoo men det er ikke noen seriøse der. Jeg har også lagt inn flere meldinger inn her på finn en venn men det er likevel ikke noe respons. 

Nå det jeg lurer på finnes det egentlig en side jeg kan melde meg på for dette? 

Har noen noe tips om hva jeg kan gjøre for å komme meg over dette her? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er stor forskjell på en venn og fuckfriend og en elskerinne - just saying.. 

Anonymkode: 137d1...4ad

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare å registrere seg på nytt på tinder? Eller happn, bumble, sukker eller hva nå de heter alle sammen.

Eller er dette egentlig en kontaktannonse ;) ?

• Liker 1
Skrevet

Regner med det ordner seg nå

Anonymkode: 2f01d...cec

• Liker 1
Skrevet
StripeteM skrev (2 timer siden):

Det er jo bare å registrere seg på nytt på tinder? Eller happn, bumble, sukker eller hva nå de heter alle sammen.

Eller er dette egentlig en kontaktannonse ;) ?

Nei det er ikke det jeg bare lurer. 

om det er feil si heller hvor jeg kan legge ut spørsmålet. 

NB: Alle tolker omgivelsene forskjellig utfra deres bakgrunn 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Regner med det ordner seg nå

Anonymkode: 2f01d...cec

Hva mener du ? 

Skrevet
Darc skrev (3 minutter siden):

Hva mener du ? 

Det er nok plenty av menn her inne som ser på innlegget ditt som en invitasjon  

• Liker 1
Skrevet
Strange Doll skrev (3 minutter siden):

I så fall homofile da!

Skrevet
Strange Doll skrev (2 minutter siden):

Forutsatt at ts var en kvinne, ja. 

Darc skrev (4 timer siden):

Nå det jeg lurer på finnes det egentlig en side jeg kan melde meg på for dette? 

Litt som vaksinekøen? Meld deg på her for pulevenner, så får du en tekstmelding fra kommunen om tid og sted?  Det hadde vært noe. 

Anonymkode: b9007...b6d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forutsatt at ts var en kvinne, ja. 

Litt som vaksinekøen? Meld deg på her for pulevenner, så får du en tekstmelding fra kommunen om tid og sted?  Det hadde vært noe. 

Sikkert plenty av kvinner som også ønsker det samme her inne så det at ts er en mann byr nok sikkert ikke på store problemer. 

Skrevet
Strange Doll skrev (9 minutter siden):

Sikkert plenty av kvinner som også ønsker det samme her inne så det at ts er en mann byr nok sikkert ikke på store problemer. 

Ja, det er sikkert her de er, enhjørningene 😂

• Liker 1
Skrevet

Folkens jeg er en mann og legger ikke en invitasjon jeg ønsker hjelp og ut fra det jeg forstå av reglene så har jeg mulighet for å gjøre det her. 

Ønsker dere det som en invitasjon så bør dere ikke det her.  

Skrevet

Les mannfolkenes skrekk dater.. bare damer som vil pule så kan jo ikke være så vanskelig..kan hende du må vaske dusjen etter dem da. 

Enkleste er å få seg fwb og elskerinne biten... minuset er at damene ofte får følelser og vil noe mer.. hva gjør du da??? Er det bare å kaste dem på bauen da??? 

Nei seriøst så tror jeg at fleste damer ser etter forhold så da må du jo finne noen som ser etter det samme som det du gjør. Og vær ærlig på det. Så får en vel ta problemene som de kommer som alt annet her i livet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...