Gå til innhold

Hva foretrekker du? Singel vs mye utskrift på kort tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til å tenke på en ting. Jeg har vært singel i rett over 3 år. På disse årene har jeg hatt samme fwb. Vi har lært hverandre å kjenne utrolig godt på alle måter og vet hvor den andre står. Veldig praktisk. 

Min ex er nå på dame nr 4 eller 5 etter bruddet. Jeg synes det hørres slitsomt ut å drive å skifte ut ofte jeg da. 

Hva foretrekker du? Å være singel men ha en fast fwb over tid, eller bytte ut kjæresten med jevne mellomrom? Den åpenbare foretrekkningen, en kjæreste over lang tid, er ikke et alternativ 😅

Anonymkode: c6894...34b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres slitsomt ut å bry seg så mye med eksen 

Anonymkode: aab99...6fb

• Liker 1
Skrevet

Kjærester over kort tid er useriøst og uaktuelt, hatt èn kjæreste i mitt liv og det varte 10 år. Som singel foretrekker jeg å ha 2 FWB som jeg føler meg trygg med, og så noen flørter her og der i tillegg. Planen var å kutte ut de to FBW’ene mine når jeg ble seriøs med noen, men blir aldri mer enn 3 dater, så har hatt de samme to i 2,5 år nå. 

Anonymkode: 99d8c...cb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Synes det høres slitsomt ut å bry seg så mye med eksen 

Anonymkode: aab99...6fb

Da misforsto du poenget med innlegget. Kunne vært hvem som helst. Poenget var mye utbytting av kjæreste vs en stabil greie med samme person

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Kjærester over kort tid er useriøst og uaktuelt, hatt èn kjæreste i mitt liv og det varte 10 år. Som singel foretrekker jeg å ha 2 FWB som jeg føler meg trygg med, og så noen flørter her og der i tillegg. Planen var å kutte ut de to FBW’ene mine når jeg ble seriøs med noen, men blir aldri mer enn 3 dater, så har hatt de samme to i 2,5 år nå. 

Oi det hørres stress ut. Jeg holder meg til en person uansett om det er forhold eller fwb. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Oi det hørres stress ut. Jeg holder meg til en person uansett om det er forhold eller fwb. 

Hva hørtes stress ut? To FBW fremfor en? 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva hørtes stress ut? To FBW fremfor en? 

FWB*

Skrevet

Jeg velger å heller være singel fremfor ett forhold som ikke fungerer. Ergo tenker jeg, som da din x kanskje ikke har gjort, at jeg vil bruke tid, og bli GODT kjent med evt ny kjæreste, først på vennestadiet, FØR jeg går inn i ett nytt forhold :) 

For meg er heller ikke en FWB aktuelt. Det vil bare stå i veien for å evt møte en ny drømmemann, eller hvertfall gjøre det med komplisert om så skulle skje. Samt at man vet aldri når eller om, en av partene brått kan få følelser for den andre. Ergo, er jeg singel, så er jeg singel på alle måter :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...