Alvario Skrevet 27. august 2021 #21 Del Skrevet 27. august 2021 Jeg klemmer ungene mine mange ganger hver eneste dag og har gjort det både før og etter vaksinen. Smitte eller ei, vi må ikke slutte å ha nærkontakt og det er så utrolig viktig for de aller fleste. Hadde mannen din klemt en tilfeldig venn hadde det vært noe annet, men å klemme datteren hvor i tillegg begge er fullvaksinert skulle bare mangle. I ditt tilfelle hadde jeg ikke gjort noe annet enn å la 16 åringen holde litt avstand til stesøster og stefar. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 27. august 2021 #22 Del Skrevet 27. august 2021 3 hours ago, Teflonhjernen said: Ble også minnet om at klemming fortsatt ikke er godkjent. Nei ærlig talt. Fullvaksinerte kan klemme, og foreldre kan klemme sine barn. For noe useriøst svada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 27. august 2021 Forfatter #23 Del Skrevet 27. august 2021 Alvario skrev (4 timer siden): Jeg klemmer ungene mine mange ganger hver eneste dag og har gjort det både før og etter vaksinen. Smitte eller ei, vi må ikke slutte å ha nærkontakt og det er så utrolig viktig for de aller fleste. Hadde mannen din klemt en tilfeldig venn hadde det vært noe annet, men å klemme datteren hvor i tillegg begge er fullvaksinert skulle bare mangle. I ditt tilfelle hadde jeg ikke gjort noe annet enn å la 16 åringen holde litt avstand til stesøster og stefar. De bor ikke sammen, hun bor 100% hos moren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 27. august 2021 #24 Del Skrevet 27. august 2021 Albbas skrev (3 timer siden): Nei ærlig talt. Fullvaksinerte kan klemme, og foreldre kan klemme sine barn. For noe useriøst svada. Vi kan alle klemme våre barn uansett. Min eldste kom hjem nå og sa de skal teste på mandag pga en syk i klassen. Han er 15. Skal vi holde avstand? Smittet blir vi nok før eller siden uansett. Nå hadde jo jeg ei som kom syk på jobb også. Når det er sagt så er jeg forsiktig ute, bruker munnbind og vasker/spriter hender. Og selvfølgelig avstand der det er mulig. Jeg vil ikke smitte noen, men vi skal og må leve som en familie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 27. august 2021 #25 Del Skrevet 27. august 2021 Jeg har klemt min uvaksinerte 15-åring gjennom hele perioden. Jeg har også klemt min fullvaksinerte stedatter (hun var fullvaksinert før oss pga helsejobb) selv om vi ikke bor sammen, selv da det var høyt smittetrykk her. Jeg kan forstå at det blir ubehagelig når det kommer så nært, men jeg synes ikke det er riktig å si at det er DUMT å klemme sitt eget barn altså.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvario Skrevet 27. august 2021 #26 Del Skrevet 27. august 2021 Teflonhjernen skrev (1 time siden): De bor ikke sammen, hun bor 100% hos moren. Man klemmer uansett eget barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 27. august 2021 Forfatter #27 Del Skrevet 27. august 2021 Hun fikk svar nå og har testet positivt. Så nå må mannen også testes. HAN har selv valgt å reise på hytta fra nå og til han får svar på testen. Han skal testes nå i kveld. Så er faktisk glad han ikke var hjemme i natt og at vi har vært veldig nøye på avstand og spriting i dag. Både datteren og venninnen er fullvaksinert og nå er begge corona smittet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sermina Skrevet 27. august 2021 #28 Del Skrevet 27. august 2021 Teflonhjernen skrev (21 minutter siden): Hun fikk svar nå og har testet positivt. Så nå må mannen også testes. HAN har selv valgt å reise på hytta fra nå og til han får svar på testen. Han skal testes nå i kveld. Så er faktisk glad han ikke var hjemme i natt og at vi har vært veldig nøye på avstand og spriting i dag. Både datteren og venninnen er fullvaksinert og nå er begge corona smittet! Spesielt at begge fullvaksinerte ble smittet. Er det lenge siden de ble fullvaksinerte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 27. august 2021 #29 Del Skrevet 27. august 2021 Teflonhjernen skrev (25 minutter siden): Hun fikk svar nå og har testet positivt. Så nå må mannen også testes. HAN har selv valgt å reise på hytta fra nå og til han får svar på testen. Han skal testes nå i kveld. Så er faktisk glad han ikke var hjemme i natt og at vi har vært veldig nøye på avstand og spriting i dag. Både datteren og venninnen er fullvaksinert og nå er begge corona smittet! God bedring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 27. august 2021 Forfatter #30 Del Skrevet 27. august 2021 Sermina skrev (14 minutter siden): Spesielt at begge fullvaksinerte ble smittet. Er det lenge siden de ble fullvaksinerte? En ukes tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvinneguidenBruker Skrevet 27. august 2021 #31 Del Skrevet 27. august 2021 Teflonhjernen skrev (49 minutter siden): En ukes tid. Det er da ikke uvanlig? Mange eksempler på det i Bergen. Vaksinen beskytter mot alvorlig sykdom og død. Ikke mot smitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 27. august 2021 #32 Del Skrevet 27. august 2021 Ryddet for helseskadelig råd og brudd på koronarommets regler. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg