Gå til innhold

Skal både mannen og kvinnen komme under samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om dette dilemmaet? Kan jo gjelde både heterofilt og homofilt samleie, men i mitt tilfelle er det heterofilt.

Har hatt en partner i to år, det vi gjør er bra og bedre enn noen annen partner jeg har hatt. Men når det kommer til at jeg også skal få komme så er det noe som skjer minimalt. Jeg har aldri fått det til selv, med mindre jeg er alene selvfølgelig, men dvs at jeg ikke forventer at det skjer hver gang. Jeg forventer ikke at han skal jobbe med det hver gang vi har sex. 
Men nå er det sånn at han virkelig aldri prøver, vi er alltid ferdig når han er ferdig. Vil tørre å påstå at jeg går ned på han eller gjør noe som får han til å komme hvertfall tre ganger i uken, uavhengig om vi har sex eller ikke. Ikke misforstå for dette er noe jeg elsker å gjøre og jeg forventer egentlig ikke noe tilbake. 
Jeg synes uansett at det er rart at dette ikke er noe han ønsker å gi tilbake. Han forteller meg ofte at ikveld skal jeg få deg til å komme eller noe i den duren, men så prøver han ikke en gang.

Føler kanskje han sier dette bare fordi han vet det er noe jeg ønsker og ser frem til. Men jeg ender jo opp hver gang med å føle meg teit og ganske alene når vi brått er ferdig fordi han har fått komme..

Anonymkode: 3ff44...8bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å legge til selve spørsmålet hehe, er det sånn at det ikke burde være en forventning at det skjer en gang i blant? Er jo fullt klar over at det ikke kan skje hver gang.

• Liker 1
Skrevet

Da må du snakke med ham underveis. Ikke bare vente på at han skal gi deg orgasme. Det er ikke bare hans ansvar.

Anonymkode: f9a96...7d5

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da må du snakke med ham underveis. Ikke bare vente på at han skal gi deg orgasme. Det er ikke bare hans ansvar.

Anonymkode: f9a96...7d5

Nettopp det jeg sa. Det er ikke sånn at det står på bare han eller at det er hans oppgave. Og vi har snakket om det, både før, under og etter. Men så er det jo heller ikke min oppgave å få han til å komme uavhengig om vi har sex eller ikke, allikevel er det noe jeg ønsker å gjøre..

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nettopp det jeg sa. Det er ikke sånn at det står på bare han eller at det er hans oppgave. Og vi har snakket om det, både før, under og etter. Men så er det jo heller ikke min oppgave å få han til å komme uavhengig om vi har sex eller ikke, allikevel er det noe jeg ønsker å gjøre..

Og det er som sagt ikke noe jeg forventer hver eneste gang. Men det er noe som aldri skjer. Jeg vet jo godt hva han ønsker og føler jeg oppfyller det ganske bra. Samtidig vet jo han hva jeg ønsker, men han gidder ikke gjøre det

Skrevet

Hvorfor forventer du ikke at det skal skje hver eneste gang? Det gjør jeg! Og mannen min også selvsagt. Hvis ikke hadde jeg ikke giddet å ha sex.

Anonymkode: a690e...914

• Liker 11
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg forventer hvertfall at partner prøver. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvorfor forventer du ikke at det skal skje hver eneste gang? Det gjør jeg! Og mannen min også selvsagt. Hvis ikke hadde jeg ikke giddet å ha sex.

Grunnen til at jeg ikke forventer det er at jeg har null sjans til å stimulere meg selv under samleie, og det er ikke noe jeg ønsker å legge på partneren min. Han kan ikke jobbe for det hver gang uten at jeg får gjort noe selv. Men jeg skulle ønske det skjedde en gang i blant..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Grunnen til at jeg ikke forventer det er at jeg har null sjans til å stimulere meg selv under samleie, og det er ikke noe jeg ønsker å legge på partneren min. Han kan ikke jobbe for det hver gang uten at jeg får gjort noe selv. Men jeg skulle ønske det skjedde en gang i blant..

Hvorfor kan han ikke jobbe for det hver gang? Jeg skjønner ingenting av hva du sier. Det er da det vanlige. Den «jobben» tenner ihvertfall min mann max på å gjøre, det er det beste han vet. Han ville aldri hatt sex med meg uten at jeg kom. Du forventer ALT for lite -( og så har du dessverre en mann som tilsynelatende ikke elsker deg).

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det går jo fint an å stimulere under samleie, både han og du når frem til klitoris i flere stillinger. Eller dere kan bruke leketøy. 

Jeg synes han burde prøve iallfall!!!

Og når du får han til å komme flere ganger i uka "uten å ha sex"... du vet at oralsex og håndjobb er sex, sant?

Går han noen ganger ned på deg eller fingrer deg eller gjør annet helt til du kommer "uten å ha sex"? Han MÅ få deg til å komme en gang før dere "har sex". Iallfall prøve!!!

Jeg bruker "ha sex" som penis i vagina her, som jeg tror er din definisjon, men det ble litt forvirrende selv for meg til slutt, men du skjønte hva jeg mente :)

Anonymkode: 6bbd4...528

• Liker 4
Skrevet

Det er en selvfølge for meg ja, hvorfor skal ikke jeg få like mye utav det som partner liksom? Men jeg hjelper til selv da, jeg tar ansvar for min egen orgasme. 

Anonymkode: 9358a...9b6

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar det ikke som en selvfølge at jeg kommer hver gang, men jeg tar det som en selvfølge at vi prøver. 

• Liker 1
Skrevet

Stimuler deg selv mens han penetrerer deg! Det er jo det som er det vanlige. Fortell han når du er tilfredsstilt, først da kan han komme.

Så kan man selvsagt ikke sammenligne menns og kvinners orgasmer under sex. Menn sørger for sin egen orgasme under PIV, det er jo ikke dama som gjør noe for at mannen kommer. På samme måte skal du være skipperen for din egen orgasme 🤠

Anonymkode: a866d...42a

• Liker 4
Skrevet

Leit at han ikke ser ut til å ønske at du også får orgasme. Partner og jeg er ikke ferdig med sex før begge har kommet, (med mindre den ene er syk/sliten/mister lysten av en eller annen grunn såklart). Hvis jeg kommer først blir jeg noen ganger sår slik at han enten runker selv eller jeg runker han "ferdig". Om han kommer først bruker han fingre på meg eller jeg en vibrator til jeg kommer. Men selv om jeg bruker vibrator selv, så er han med meg! Tar på meg, kysser meg etc. til jeg har fått orgasme. Sex er en akt som skal gi nærhet, noe man er to om. Dette må du snakke ordentlig om med han, eventuelt ta han med til en sexolog som kan forklare bedre.

Har du prøvd en klitoris vibrator? Du kan jo prøve den på egen hånd først og så ved samleie. Hvis du ligger på magen og han tar deg mens han ligger oppå deg, tar du hånda med vibratoren under deg og mellom beina. Du trenger ikke begynne med vibratoren med en gang under samleie, men etter hvert som det bygger seg opp og dere er klare for orgasme. 

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/mimi-vibrerende-egg-lilac-hard-tip/

Boktips: https://www.norli.no/sex-gode-grunner?gclid=CjwKCAjw95yJBhAgEiwAmRrutHWrBVTUsYBaD4oNvPOp8YrjlC7tiKPzYZo6XNUsZwZFxQXZmnU-dRoCPcYQAvD_BwE

Anonymkode: bb272...442

• Liker 3
Skrevet

Ser heller ingen problemer med at det kan skje hver gang. Kan vi slutte å late som det er så vanskelig for kvinner å komme. 

Anonymkode: f1f9d...0da

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Finn en stilling/måte som gjør at du kan stimulere selv. Jeg er litt enig i at det ikke er hans oppgave hver gang, men jeg mener helt bestemt at begge skal ha en reell sjanse til å komme. Her i huset er det jeg som kommer flest ganger, fordi mannen er opptatt av at jeg skal komme. Noen ganger stimulerer jeg selv, andre ganger gjør han hele jobben.

Anonymkode: bf0bf...94f

Skrevet

Jeg kommer ikke alltid, selv om hun legger aldri så mye til rette for det. Hun kommer lett, jeg trenger litt tid. Hadde det vært sånn at jeg alltid skulle komme hadde det vært umulig å ta en "kjappis".

Skrevet

Dama skal komme mens det skal gå for mannen.

Anonymkode: 07044...457

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Glemte å legge til selve spørsmålet hehe, er det sånn at det ikke burde være en forventning at det skjer en gang i blant? Er jo fullt klar over at det ikke kan skje hver gang.

Jeg har alltid klart få orgasme selv, onanerte mange år før jeg hadde sex da jeg var 18 første gang. Har kanskje i løpet av 12 år kommet 1 gang med en partner. Av en eller annen grunn kommer jeg aldri, uansett. Det er greit med sex, men orgasme klarer ingen gi meg så den fikser jeg selv. Jeg forventer dog at mannen jeg er med skal ha forspill, og gi meg nytelse på alle andre måter selvom jeg ikke får orgasme. 

Da jeg var yngre. Tidlig 20 årene så faket jeg. Angrer nå. Nå er jeg ærlig og snakker om det.

Anonymkode: 7ef72...338

Skrevet

Det skjer ikke alltid at begge kommer, det er bare urealistisk. Men kvinner kommer best alene eller med kvinnelig partner.
Menn er som regel ferdig når de kommer. Og nei, jeg mener ikke at de skal fortsette å pumpe på, men kanskje bruke tunge eller fingre for å få dama til å komme.

Anonymkode: a90df...30f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...