malin80 Skrevet 23. september 2005 #1 Skrevet 23. september 2005 (endret) Hei, er ny her Jeg er på jakt etter nye jeans, og jeg lurte på lengden på jeans. Er det forsatt in med "tråkke-bukser", som er så lange at du går å tråkker på de hele tiden? De jeansen jeg har er av denne typen, de er alt for lange og jeg går å tråkker i dem. Men jeg lurer på om det er ok? eller om det blir litt for "fjortis-aktig"? Hva synses dere? Endret 23. september 2005 av malin80
Gjest Gitte Skrevet 23. september 2005 #2 Skrevet 23. september 2005 boot-cut er vel den store trenden nå, tilhørende til boots-trenden...
ashera Skrevet 23. september 2005 #3 Skrevet 23. september 2005 Men også det motsatte, nemlig det amerikanerne kaller "tapered" jeans, de kanvære smale eller baggy oppe, og har smal åpning nede = lett å få ned i støvlene. Boot cut er til å ha utenpå støvlene.
jeansjente83 Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 Jeg liker best å bruke det du kaller "tråkke-bukser", jeg liker at de er veldig lange, jeg bruker mye høye hæler og da liker jeg at jeansen subber litt i bakken. Jeg syntes ikke lange jeans er fjortis.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #5 Skrevet 23. september 2005 heller altfor lange, fremfor "høyvanns bukser"
Elodi Skrevet 23. september 2005 #6 Skrevet 23. september 2005 Det styggeste som finnes er nå uansett for korte bukser synes nå jeg... Men man trenger vel ikke nødvendigvis å tråkke på dem heller ....?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #7 Skrevet 7. juli 2020 On 9/23/2005 at 6:47 PM, Elodi said: Det styggeste som finnes er nå uansett for korte bukser synes nå jeg... Men man trenger vel ikke nødvendigvis å tråkke på dem heller ....? Synes folkm dette fortsatt? Nå er jo crooped jeans vært inn ganske lenge Anonymkode: dd400...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå