AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Det var en mann jeg hadde et slags fwb forhold til i rundt et og et halvt år. Jeg var forelsket, han ville ikke ha noe forhold. Etter at han flyttet fra byen har han blitt mer på og antydet at han er forelsket i meg. Sier han vil date meg. Nå har jeg møtt noen andre, og det har jeg ikke fortalt den tidligere flammen. Jeg har enten ikke svart eller bare svart nøytralt på meldingene han har sendt meg. Men jeg innser at jeg er nødt til å avslutte relasjonen, og jeg vil gjøre det med minst mulig drama. Hva bør jeg si? Det er kanskje dumt å si at det er noen andre, men samtidig er jeg redd for at han ikke vil forsvinne om jeg ikke sier det. Å ghoste er vel bare slemt? Jeg har nå ikke svart på to dager og jeg føler meg forferdelig. I det siste har han kun sendt vennskapelige meldinger, men det er uansett helt feil for meg å møte han igjen og det å ha en relasjon. Jeg har jo vært oppriktig glad i denne personen, og jeg bryr meg jo. Han har såret meg tidligere, men han har beklaget seg og han virker som om han bryr seg om meg nå. Men jeg er forelsket i noen andre. Skylder jeg han en forklaring, hva bør jeg si? Det er over et år siden vi sist traff hverandre, men han fortsetter å kontakte meg til tross for at jeg ikke har tatt kontakt selv. Anonymkode: f720d...4e7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Vær ærlig og si at du har møtt en du vil finne ut om det kan bli noe med, og at du syns det blir feil å opprettholde kontakten. Om situasjonen forandrer seg så kan du jo gi ham beskjed 😊 Anonymkode: b07d2...da9 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 "Hei Per, takk for den siste meldingen din. Jeg har satt pris på at vi har holdt kontakten etter at du flyttet herfra, men nå er det på tide for meg å gå videre. Ønsker deg alt godt. Kanskje høres vi igjen om noen år." Anonymkode: 05f22...efe 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 Der har du en av bakdelen ved fwb. Jeg syns det må være greiere å ha ett fast forhold istede for å knulle på en du vet aldri vil bli en del av livet ditt fremover. Kanskje den personen har flere fwb også. Syns det er horeri jeg. Anonymkode: 97f5b...b9d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 Jeg ville sagt noe ala "Hei Navn, beklager at jeg har vært litt dårlig på å svare i det siste. Jeg har synes det har vært vanskelig at du plutselig viser mye interesse nå, siden du tidligere ikke var interessert i noe forhold. Jeg aksepterte jo at du ikke var interessert, prøvde å komme meg videre, og etter du flyttet har jeg truffet noen andre som jeg er interessert i. Jeg tenkte jeg skulle si ifra om det, og at det på grunn av all historien vår føles litt rart ut å skulle ha mye kontakt nå. " Anonymkode: 9aecf...e90 3
Cata Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vær ærlig og si at du har møtt en du vil finne ut om det kan bli noe med, og at du syns det blir feil å opprettholde kontakten. Om situasjonen forandrer seg så kan du jo gi ham beskjed 😊 Anonymkode: b07d2...da9 Denne varianten er beste forslag hittil. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #7 Skrevet 27. august 2021 Da var det gjort. Takk for gode råd. Det kjentes helt forferdelig og rart. Spesielt siden det virket som om han ble lei seg, han sa at han forstod, men at han ikke var glad for det, og at han ikke fortjener meg Jeg føler meg som verdens verste person. Jeg kunne gjerne vært bare venn med han, men det går jo ikke når vi har hatt den type relasjon og jeg har truffet noen nye, pluss at han har sagt at han er forelsket i meg Anonymkode: f720d...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #8 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Da var det gjort. Takk for gode råd. Det kjentes helt forferdelig og rart. Spesielt siden det virket som om han ble lei seg, han sa at han forstod, men at han ikke var glad for det, og at han ikke fortjener meg Jeg føler meg som verdens verste person. Jeg kunne gjerne vært bare venn med han, men det går jo ikke når vi har hatt den type relasjon og jeg har truffet noen nye, pluss at han har sagt at han er forelsket i meg Anonymkode: f720d...4e7 Ikke føl deg som verdens verste person, for det er du ikke. Ikke engang verdens nest-verste person. Du er ikke engang verdens 1527. verste person! 😄 Han flyttet, han avviste deg tidligere, han har holdt deg på gress. Du gjorde det riktige. Vær heller stolt og fornøyd med deg selv for at du gjorde noe som er bra og sunt for deg. Jeg er stolt av deg! 😊 Gi deg selv en god klem og sov godt🧸 Så starter du morgendagen med frisk energi i livet ditt. Finn på noe gøy med din mye flamme og kos deg.☀️ Anonymkode: 05f22...efe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå