Gå til innhold

30 år og helt koko forelsket! Kan noen hjelpe en stakkar med å tolke daten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri «forstått» folk som driver å kverner når de dater. Hvis han gjør x, betyr det at han fremdeles er interessert? Osv osv. Jeg har alltid tenkt (og opplevd selv) at liker han deg, så vet du det.

Nå legger jeg meg paddeflat. Jeg er nemlig i en sånn situasjon selv. 

Har truffet en kar et par ganger. Jeg vet ikke om jeg er forelsket, hekt eller hva det nå er. Det jeg vet er at jeg tenker på han absolutt hele tiden og frykter stadig at han har mista interessen. 

Grunnen? Han har ikke sendt meg snapper på tre dager. Jeg har sendt en om dagen og han svarer hver gang. 

Jeg føler meg så teit som spør… men jeg er helt… ute av meg. 

❤️

Anonymkode: 47f77...dbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja en vet aldri før en havner oppi det selv og tro at man er smartere enn andre så kan det fort bli feil..syns det er bra at folk opplever det slik at de ser at det er mulig med som anser seg som veldig oppegående også. Men her må du trekke deg unna tror jeg og la han vise interesse... hvis ikke så har du jo egentlig svaret.. move on. 

• Liker 3
Skrevet

Hvor gammel er han? 

Anonymkode: 158b3...935

• Liker 1
Skrevet
Bente1234 skrev (3 minutter siden):

ja en vet aldri før en havner oppi det selv og tro at man er smartere enn andre så kan det fort bli feil..syns det er bra at folk opplever det slik at de ser at det er mulig med som anser seg som veldig oppegående også. Men her må du trekke deg unna tror jeg og la han vise interesse... hvis ikke så har du jo egentlig svaret.. move on. 

Enig! Vent til han sender snap til deg. Nå virker du desperat og pågående. Husk at menn vil jakte på damene. De vil ikke få de servert uten å måte kjempe for dem. 

Anonymkode: 1b692...039

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nok en Ghost Rider

Endret av Høyeheler
Skrive feil
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skal ikke snappe han mer! Skjønner det. Vi er ikke noen storsnappere i utgangspunktet, men tar hintet. 

Og hvis han tar kontakt? Hva gjør jeg da?

han er 30 han også. Vi har ikke ligget sammen og han spurte om et kyss forrige date (date nr 3)

Skrevet

For å klargjøre så har jeg sendt ett bilde på snap hver dag de siste tre dagene (som jeg også har sendt til andre venner, bare en som var retta til han).  han svarer på dem alle

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For å klargjøre så har jeg sendt ett bilde på snap hver dag de siste tre dagene (som jeg også har sendt til andre venner, bare en som var retta til han).  han svarer på dem alle

Det kan det gjøre bare for å være høflig. La han sende først en gang. Han må jo vise ved handling han og at han er litt pådriver og. 

• Liker 1
Skrevet

Har dere kommunisert utenom Snapchat, da? Virker jo litt useriøst 

Anonymkode: 24d80...456

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har dere kommunisert utenom Snapchat, da? Virker jo litt useriøst 

Anonymkode: 24d80...456

Vi har vært på tre dater

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...