Gå til innhold

Hasj

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg skrev noe om det å kjøre for fort, men tenkte jeg ikke skulle skrive for mye utover det egentlige temaet.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Da må jeg være en narkoman jeg da, siden jeg er avhengig av min daglige kaffekopp?  :roll:

Godt poeng. Koffein = dop. ;)

Skrevet

Fighter: nettopp fått deg en saftig fartsbot eller? ;) hehe.

synes det er bra det er såpass menge av dere som sier nei til hasj. Dere som røyker det. Ser dere på det som en liten overtredesle som kjøre litt for fort? Ikke noe mer enne det liksom?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Fighter: nettopp fått deg en saftig fartsbot eller? ;) hehe. 

Har ikke lappen, men mener det skal være strenge sanksjoner mot å kjøre veldig fort. Det er faktisk farlig for mange.

Skrevet

Jeg er fullt klar over hvor farlig høy fart er. Etter både vært med i en bil da uhellet er ute og kjørt etter biler som ikke håndhever fartsgrensa. Kan nok lage en egen tråd på det dårlige rettssystemet vårt. Leste her i dag en en kar som hade slått ned en fyr med jerstang midt i Oslo. Dem skulle seff anke dommen da de synes 2 år ubetinget var altfor strengt. Hadde det vært opp til med så skulle blind vold som det hatt en min.grense på 5-6 år.

skal ikke være lett..

Skrevet (endret)

Jeg "prøver" det her og der. Vil ikke kalle meg avhengig, for jeg sitter ofte sammen med venner som drar pipe etter pipe og jeg ikke føler for det. Jeg opplever kun at jeg er dum dagen jeg gjør det, og har fniseannfall når jeg er bakskev dagen etter, ellers merker jeg ikke det har gjort en dritt med meg som person, klarer å komme meg på skole med 0 fravær, holder avtaler med venner og fungerer som en bra person, det er litt synd enkelte ikke klarer å fokusere på DET istedenfor å syte over selve hasjen ;)

Dessuten hater jeg virkelig rusen av alkohol. Skrik og hyl og svimmel og spy. Hasj = wuhu stirre på vegg i fler timer og synes den er gøy og ha de verste samtaleemner med folk, pot = WUHUUHUHUUUU VEGGEN FLYR hvis dere skjønner.

Men folk kan bare våge seg å ta opp et alvorlig emne når jeg har røykt, det ender alltid opp med stress og høy puls og at jeg blir lei meg for jeg ikke får til å grine, for jeg vil heller le. Det blir gæli!

Endret: og nei forresten, bruken min har ikke fått meg til å prøve andre ting selv om jeg jevnlig er med venner som gjør det. Er ikke alle som er så svake ;) Har aldri satt noen sprøyter eller dradd noen striper, så trist for dem som er såpass ettergivende at de må prøve ALT. Jeppjepp!

Endret av Towelie
Skrevet

Har prøvd ja. Mer enn en gang. Men gir meg lite, synes det er kjedelig

Skrevet

Har aldri prøvd det og kommer aldri til å gjøre det heller.

Tok en gang et halvt drag av en VANLIG sigarett, og aldri mer.

Skrevet

Har prøvd det en del ganger, og kommer sikkert til å prøve det igjen.

Skrevet

prøvd et par ganger? DU prøver vel gjerne første ganger og tar et standpunkt om dette er noe for deg. Når du så gjentar dette...da røyker du vel..?* pirke pirke*

Skrevet

Dere som hater hasj, - hvor langt er dere villige til å bevise at hasj er skadelig?

-glattcelle?

-urinprøve?

-bøter?

-varetektsfengsling?

-ransakelser?

-fravær av menneskerettigheter?

-isolasjon av mennesker?

-telefonavlyttning?

-nakensjekk?

Hvis det er var sant at hasj var skadelig siden det er et brudd på legemiddelloven, - ja da burde vel legene og ikke politiet sanksjonere?

Skrevet
Dere som hater hasj, - hvor langt er dere villige til å bevise at hasj er skadelig?

-glattcelle?

-urinprøve?

-bøter?

-varetektsfengsling?

-ransakelser?

-fravær av menneskerettigheter?

-isolasjon av mennesker?

-telefonavlyttning?

-nakensjekk?

Hvordan kan noe av dette bevise at hasj er skadelig?

Og nei - har aldri prøvd, skal aldri gjøre det.

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Og nei - har aldri prøvd, skal aldri gjøre det.

Slettet, Mie (mod)

Endret av Mie
Skrevet

Har prøvd det en del ganger. Men blir så innmari deppa av det :frustrert: , tåler det ikke spesielt bra for å si det sånn. Men gjør meg ingenting om andre røyker det i samme rom eller noe. Gjør hva dere vil! :)

Skrevet (endret)

Og hva har det å si hvor villige vi er til å bevise det?

Synes ikke noe av det du sier her henger sammen, waco...

Endret av vixen
Gjest lilletroll
Skrevet
Sitter her og leser på en artikkel om norske hasjvaner. Fikk meg til å lure litt?

HAr du prøvd?

NEI, jeg har ALDRI prøvd hasj eller andre narkotiske stoffer, og det kommer jeg aldri til å prøve heller!!!

Skrevet (endret)
Da må jeg være en narkoman jeg da, siden jeg er avhengig av min daglige kaffekopp?  :roll:

Nei, ikke narkoman, for koffein er ikke definert som narkotika. Mener du at du er avhengig av kaffe så er du like fullt avhengig av et sentralstimulerende middel, koffein.

Det finnes mange former for avhengighet. Den ene er ikke bedre enn den andre. Noen har imidlertidig den fordelen at deres "drug of choice" er sosialt akseptabel og ikke har potensialet til å vippe deg av pinnen, som f.eks. kaffekoppen din.

Endret av birgitte242
Skrevet

Ja, et par ganger. Første gangen fikk jeg en ekstrem bad tripp, veggene var vannaktige (a la Matrix) og jeg vandret i taket,lol!

Men har kutta ut nå, synes ikke det ga meg noe særlig :)

Skrevet
Og hva har det å si hvor villige vi er til å bevise det?

Synes ikke noe av det du sier her henger sammen, waco...

Du er jo den reneste anti-hasj-ambassadøren med dine soleklare argumenter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...