Gå til innhold

Hva er viktig for deg i livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt konkret, hva ønsker du i ditt liv? Det kan være drømmer eller ting du har, men ikke kunne levd uten. Gjerne vær konkrete! Ikke bare "være lykkelig" eller "nyte hver dag". 

Anonymkode: fbc44...069

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg så er det disse tingene:

1) Kjærligheten. Oppleve gjensidig forelskelse. Og finne en livspartner. 

2) Få barn.

3) Jobbe med min lidenskap (maleri og tegning).

4) Økonomisk frihet. Kunne pensjonere meg tidlig, slutte å jobbe eller gjøre hva f**.

5) Beholde mine 3 venner. Ha kontakt med dem gjevnlig.

6) Beholde kontakt med min nære familie. 

7) Reise! Bo i utlandet eller ha lange ferier hvor jeg virkelig blir kjent med et land.

😎 Gjøre gode ting for andre. Være frivillig eller donere mye penger til noen som tenger det. 

• Liker 3
Skrevet

Reise og oppleve hva verden har å by på.

Ellers går dagene bare fremover uten mening tbh --> jobb -->hjem å sove --> middag --> serie/film --> jobb.... rinse repeat.

Gleder meg til verden blir normal igjen 😀. Kan jo reise nå men alle restriksjonene verden over gjør jo at man ikke får fullt utbytte av ferien når man reiser.

Anonymkode: dc80f...bd7

• Liker 1
Skrevet

Å ha 100% kontroll over min egen tid. Å kunne gjøre akkurat det jeg vil når jeg vil det.

Anonymkode: 704ce...826

• Liker 3
Skrevet

1: Den nærmeste familien min, mann, barna, foreldrene og brødrene mine.

2: Venner.

3: Ha en jobb hvor jeg liker å være og hvor jeg føler meg nyttig.

4: Ha meningsfylte hverdager hvor jeg ikke stadig går å venter på helg eller ferie.

5: Musikk - elsker å gå på konserter!

6: Reise

Anonymkode: a2221...2d3

Skrevet

Jeg ønsker en total forandring, men jeg ønsker at den skal inneholde meg. Jeg ønsker å komme vekk fra singeltilværelsen, og drømmer om familie med mann og to til tre barn. Stasjonsvogn og hund. Hus i landelige omgivelser, og åpne landskap. Kall det gjerne idyll.
Jeg ønsker å være mer sammen med min øvrige familie, det har vært vanskelig på grunn av pandemien. Jeg ønsker å jobbe videre med det jeg gjør idag, men ikke mer enn at jeg ønsker jobbe med noe jeg trives med. Av jobb og fremtidig familie så er karriere uvesentlig.
Jeg ønsker å bli kvitt rus, og det føler jeg at jeg får til. I alle fall ganske greit, om ikke perfekt.
Jeg ønsker å reise og lære mer om verden. Men helst ikke alene, det føler jeg blir best sammen med noen man er glad i.
Jeg ønsker at helsen holder. Min største skrekk er å bli syk. Eller få permanente skader. Jeg har nesten vært der, og den grøssende tanken på å ikke kunne være fysisk aktiv slik jeg vil og liker være, det er rett og slett lammende skrekkelig.
Jeg ønsker at ex forsvinner for godt ut av mitt liv, og at jeg slipper være var for hva han finner på i ondskap og dumskap. Jeg ønsker han alt vondt, og skammer meg ikke over det. Jeg ønsker at han blir deportert sammen med andre onde menn til et sted der de ikke kan plage andre mer. Jeg har hørt at Atacamaørkenen er et fint sted med masse plass for slike liv.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har så mye, venner, slekt, nok penger, ett nydelig hjem, mye fritid. Men sliter med noe med mitt indre.

Mitt stor ønske er at det blir mindre kaotisk i mitt hode. 
Har jobbet hardt og kommer langt. Men drømmer om en permanent tilstand av ro og tilfredshet. Som jo ikke er mulig, men vi snakker jo om drømmer.

Ellers ville jeg gjerne hatt noe som føles mer meningsfullt å gjøre. Noe som fikk meg til å føle meg nyttig og samtidig syns er givende. 

Jeg ønsker også få til å sette av mer tid til å være i naturen. Ser det gir mye. Men tar meg sjelden tid til det.

Mest ønsker jeg finne ut av det som er meg en gåte å få til:  ro i sjela og være venner med meg selv

Anonymkode: 2f11f...038

Skrevet

Signerer også deg over: håper helsa holder

Anonymkode: 2f11f...038

Skrevet

Frihet, med det mener jeg personlig frihet, at jeg ikke er bundet for mye av diverse forpliktelser, samt økonomisk frihet. Og aktiviteter som trigger frihetsfølelsen: motorsykkeltur, dykking, lengre reiser til andre kontinenter.

Dyrevern, støtter så mye jeg kan.

Anonymkode: f2305...42d

Skrevet

For meg er det damer. Jo flere jo bedre. Masse deilige damer

60ec83e9a8c267716681d185_dan-bilzerian-ignite-3.jpg

Anonymkode: 66ae5...213

Skrevet

Mtp. at jeg opplevde omsorgssvikt, vold, fattigdom og rus, mobbing og dårlig psykisk helse, så ønsker jeg et liv fritt fra fortvilelse, selvskading og selvforakt. Jeg vil ha god helse, gode venner og frihet, både personlig og økonomisk. Disse tingene har jeg heldigvis fått, og uventet nok også møtt kjærligheten på ett eller annet mystisk vis:) Barn er ikke så viktig, men jeg vil reise og oppleve, pensjonere meg i et varmere land, og når jeg dør vil jeg kremeres og at asken spres i naturen:)

Anonymkode: c85a0...325

Skrevet

Jeg ønsker meg egentlig bare tre ting. Reise ut i verden som sykepleier for å hjelpe folk. Og finne en mann som kan elske meg og respektere det livet jeg har valgt, selv om det ikke er A4. Og at det lille jeg har av familie skal holde seg frisk. 

Anonymkode: 29543...080

Skrevet

Gutten min er det viktigste jeg har i livet. Å få være mamma er magisk. Jeg slet lenge med å få barn, er evig takknemlig for ham.

Anonymkode: 944ab...1ed

Skrevet

-Kjærlighet, nærhet.. (bli strøket /berøring) 

-oppleve nye varme og kalde steder

-Barnet mitt

-Trygg økonomi 

Anonymkode: 1279a...dd5

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg veldig egen familie. Har alltid ønsket meg mange barn. Jeg kommer fra en liten familie, og har også opplevd flere dødsfall i familien de siste årene så snart er det bare meg igjen. Er alvorlig funksjonshemmet så kan ikke få barn. Det er et veldig stort savn. 

Kunne også ønske at jeg kunne jobbe og bruke hjernen min til noe nyttig, men det får jeg heller ikke gjort pga. funksjonshemmingen. 

Så føler det er veldig lite igjen. Tror jeg har endt opp med at jeg ønsker at mitt liv skal ha en positiv innvirkning på noens liv, på en eller annen måte. 

Anonymkode: a0086...ce2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2021 den 23.24):

Helt konkret, hva ønsker du i ditt liv? Det kan være drømmer eller ting du har, men ikke kunne levd uten. Gjerne vær konkrete! Ikke bare "være lykkelig" eller "nyte hver dag". 

Det er selvfølgelig nærmeste familie. Særlig barna.

Anonymkode: 1af8e...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...