Gå til innhold

Creepy opplevelser fra datingsider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde noe ekkelt her om dagen. Fikk en melding fra en mann for en liten stund siden. Siden jeg var litt usikker på om jeg likte han, så valgte jeg allikevel å svare for å være hyggelig. Han var raskt på med å spørre om vi kunne treffes, jeg skrev da at jeg helst ønsket en videosamtale først. Han var enig i det og ba meg si ifra når det passet. Vi skrev vel 5 meldinger med hverandre totalt.

Siden jeg ikke var sånn super interessert, så var ikke det først prioritert oppi alt annet. Fikk da en melding etter 1 uke hvor han lurte på hvor det ble av videosamtalen, og jeg svarte da at jeg hadde vært opptatt. Da ble han sur og sa at jeg ellers var mye online og hadde tid til det. Prøvde å forklare han at jeg er på en datingside, og ikke har forpliktelser til noen der inne, og at vi bare hadde skrevet noen få ord til hverandre. Der har han sittet og kontrollert online statusen min etter den lille kontakten😲 Videre beskyldte han meg for å bare flørte og leke med menn og han skulle rapportere profilen min som falsk. Var mer også, men det blir for detaljert å skrive.

Jeg rapporterte og blokkerte forøvrig denne mannen, og håper jeg slipper noen sånne igjen.

Er det flere som har noen opplevelser å dele?

Anonymkode: 661f3...db0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bry deg om sånt, det er mange av de der. De er grinete og mener alle damer er fake. De er også lei av å gjøre en innsats, så de bare sitter der å venter på at vi skal prate og være nysgjerrige og søkende. Når vi ikke gjør det så er vi fake og "samler på matcher". Hva om vi gjør akkurat det samme? At vi er lei av å hele tiden ta kontakt og holde samtalen i gang?

Anonymkode: 9bd8d...423

• Liker 2
Skrevet

Uff, jeg (mann) har opplevd dette noen ganger, men da med pågående kvinner, som nærmeste prøver å overvåke hva jeg bruker tiden på når jeg er ikke svarer dem umiddelbart. Slitsomme greier, som gjør at jeg nesten har sluttet med nettdating.

Anonymkode: a809f...ff0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...