Gå til innhold

Tror dere det vil bli innreise stopp igjen for fullvaksinerte de neste 3-4 ukene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller vil full vaksinerte fortsette å få free pass??? 

Hva kommer på presse konferansen i morgen? Jeg får snart hjerteinfarkt av dette her... og aldri vite at noe er trygt. Jeg venter besøk fra utlandet og begge er fullvaksinerte. Den andre part begynner å bli usikker på det å bestille seg billetter hit. Det er bare en lang helg så karantene hotell nå er uaktuelt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke kommer til å skje. 

Det vil bli noen justeringer som gjelder skole og smittesporing. Gjerne noen generelle regler. 

Folk har jo nettopp kommet fra ferie, mange fra utlandet. Alle virustyper som kan være medbrakt av reisende er det allerede. Så jeg kan ikke se det for meg. 

• Liker 1
Skrevet

Nå har ikke jeg noen innsideinformasjon, så det blir ren gjetning fra min side.

Men jeg tviler på at det blir noen større endringer før valget. Det virker ikke som om verken regjeringspartiene eller noen andre er interessert i å gjøre koronatiltak til et tema i valgkampen. Da ville det kanskje bli en større offentlig debatt rundt dem og det ville jo ikke være bra....

Etter valget, derimot, kan nok alt skje.....

• Liker 3
Skrevet
Enda en tulling skrev (5 minutter siden):

Nå har ikke jeg noen innsideinformasjon, så det blir ren gjetning fra min side.

Men jeg tviler på at det blir noen større endringer før valget. Det virker ikke som om verken regjeringspartiene eller noen andre er interessert i å gjøre koronatiltak til et tema i valgkampen. Da ville det kanskje bli en større offentlig debatt rundt dem og det ville jo ikke være bra....

Etter valget, derimot, kan nok alt skje.....

Etter valget driter jeg i for da skal jeg bare jobbe uansett. ha ha ha

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det. 

• Opprett ny...