AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Hey girls! Lemme hear ya say stalker-skills! Jeg trenger hjelp av dere stalker-sisters til å finne en mann jeg har funnet på tinder andre steder! Jeg pleier å være dødsgod på det her, trenger ikke mye info for å finne noen igjen på Facebook/insta/Google, men denne gangen? Jeg finner ham ikke! Jeg har kun fornavnet hans, alder og hva han jobber med, ikke hvor. Lol. Jeg høres jo helt crazy ut, innser det. Men jeg vet det er normalt, dont lie sistas! Så! Hvordan finne ham igjen med kun fornavn, alder og byen han bor i? Har seff prøvd «navn+årstall» i Google, fornavn og by på Facebook, navnet på gule sider og søke opp navn+etternavn på Facebook og se om noen kan være ham. Ingen hell! Help me, girls! Andre metoder?? Jeg er nødt til å finne ut mer info om ham på egen hånd før jeg vil fortsette noen type for kommunikasjon med ham! Regner som regel med kg-hat som man alltid får uansett hva man poster her inne, men kan med en gang si at det preller av. Men er veldig interessert i å høre om andres erfaringer eller tips!😁 Anonymkode: 32dd5...47a 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Let it gooooo let it gooooo... Snakk heller med han på Tinder såfremt han ikkr hsr blokkert deg. Stalker-alert! Anonymkode: 53b16...12a 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 Snakk med ham på tinder da vel. Så får du vel navnet hans rimelig kjapt. Veldig kleint med så mye fjortiss-herme-etter-afromerikanere-engelsk forøvrig, det anbefaler jeg å kutte ned på om du ikke vil at mange mister interessen pga. det. Eller kanskje du bare vil finne en som er like klein, ærlig sak det. Anonymkode: 442b0...e5a 10
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Snakk med ham på tinder da vel. Så får du vel navnet hans rimelig kjapt. Han har sikkert unmatchet henne, og når ts oppdaget det ble hun desperat og nå spør hun om råd her om hvordan bli enda mer desperat. Anonymkode: 7a254...9d3 5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 Gulesider kart. søk etter fornavn på området der du mener han bor. Da kommer alle med det fornavnet opp, så begynner du bare å søke inne på face på de ulike navnene til du treffer Anonymkode: 0a417...c62 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 Huff, så mye info å finne om folk.. denne tråden ga meg en ide til å finne noen. Vet ikke hvor vedkommende bor eller etternavn men vet hvor moren bor, fant henne på kartet og fant dermed etternavnet til han jeg lette etter og så Facebooken hans 😅 er ikke interessert i han lenger så fant ut for sent. Skal reservere nummeret kjenner jeg. Anonymkode: ee4eb...3de
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #7 Skrevet 26. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Snakk med ham på tinder da vel. Så får du vel navnet hans rimelig kjapt. Veldig kleint med så mye fjortiss-herme-etter-afromerikanere-engelsk forøvrig, det anbefaler jeg å kutte ned på om du ikke vil at mange mister interessen pga. det. Eller kanskje du bare vil finne en som er like klein, ærlig sak det. Anonymkode: 442b0...e5a Dette .. Anonymkode: 4cf52...a1d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #8 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hey girls! Lemme hear ya say stalker-skills! AnonymBruker skrev (3 timer siden): dont lie sistas! Herregud er du fjorten eller? Denne posten ga meg en hodepine. Anonymkode: 27cce...398 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #9 Skrevet 27. august 2021 Han prøver nok å ikke bli funnet. For å slippe unna obsessive folk han ikke vet hvem er... Anonymkode: fa265...402
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #10 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Herregud er du fjorten eller? Denne posten ga meg en hodepine. Anonymkode: 27cce...398 Holla! Anonymkode: 32dd5...47a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå