Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jævlig lei. Hele samlivet har han vært den som har vært ferdigutdannet og tjent penger. I dag sutret jeg litt fordi jeg skal jobbe helg, og han mener at jeg er så utakknemlig. Han gjør liksom alt, og har det så mye tøffere enn meg. Samboer tok en bachelor, og bodde svært billig under studietiden. Han jobbet annenhver lørdag frem til sånn kl 14 eller 15. Jeg skal derimot tenke på de som ikke har penger til å studere. Jada, jeg vet at jeg er heldig som har jobb ved siden av studiet, men det er fortsatt noe kjipt å jobbe hver eneste helg der jrg  annenhver helg kommer hjem kl 2 på fredag og lørdag. Han argumenterer for at han jobber så mye mer enn meg, men sannheten er at jeg studerer hundre prosent og jobber 40 prosent ved siden av meg. Jeg ønsker ikke å sammenligne, men det er visst det eneste han vil. Synspunkt?

Anonymkode: ca431...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være du sutrer litt mye? Siden han vil minne deg på at andre har det mye verre. Det er jo forsåvidt ingen konkurranse. Mange som jobber utenom studiene, med barn og alt.  Du kan velge om du vil krype eller gå igjennom det. For det blir veldig tungt for både deg og han hvis man svartmaler alt. Så ville bare sluttet å klage og sammenligne. Du sier du ikke ønsker å sammenligne så da gjør du nettopp det. Neste gang han tar det opp trenger du ikke gå inn i diskusjonen. 

Anonymkode: 2a47e...adb

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan det være du sutrer litt mye? Siden han vil minne deg på at andre har det mye verre. Det er jo forsåvidt ingen konkurranse. Mange som jobber utenom studiene, med barn og alt.  Du kan velge om du vil krype eller gå igjennom det. For det blir veldig tungt for både deg og han hvis man svartmaler alt. Så ville bare sluttet å klage og sammenligne. Du sier du ikke ønsker å sammenligne så da gjør du nettopp det. Neste gang han tar det opp trenger du ikke gå inn i diskusjonen. 

Anonymkode: 2a47e...adb