AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Eller har prøvd? Er 37 år og ikke blitt gravid på 4 pp. Har bestilt time hos lege da for å høre om hun kan gjøre en sjekk. Har stabile sykluser. vurdere å prøve noe mer til neste syklus. Venter mens nå mener jeg da jeg ikke trur det gikk denne syklusen. Anonymkode: c6e74...68a 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Vitamin c. Selen og zink + C til mannen 😉 Anonymkode: 60898...9fa
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vitamin c. Selen og zink + C til mannen 😉 Anonymkode: 60898...9fa Takk 😀 men lurte på om noen kan noe mer om bidronning gele og wild jam. Men skal ta med deg tipsene dine og 😀 Anonymkode: c6e74...68a
Laura80 Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 Bidronninggele øker østrogen og wild yam øker progesteron. Hos meg ble det kjempetull med bidronning fordi jeg tror jeg har østrogendominans. El ble kjempeforelsket , begynte blø litt før en sen eggløsning , og puppene har vært sykt ømme i lutealfasen, kviser, spotting i lutealfase , men likevel stabil lutealfase med alltid mens den 15 dpo. men for de som trenger en ekstra puff på østrogenet er den kjempelur. q10 er også bra for egg og også høydose E vitamin.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 Laura80 skrev (4 timer siden): Bidronninggele øker østrogen og wild yam øker progesteron. Hos meg ble det kjempetull med bidronning fordi jeg tror jeg har østrogendominans. El ble kjempeforelsket , begynte blø litt før en sen eggløsning , og puppene har vært sykt ømme i lutealfasen, kviser, spotting i lutealfase , men likevel stabil lutealfase med alltid mens den 15 dpo. men for de som trenger en ekstra puff på østrogenet er den kjempelur. q10 er også bra for egg og også høydose E vitamin. Hvorfor trur du at du har østrogendominans? Har selv stabile syklus og lang nok lutealfase. Men sykt ømme pupper fra eggløsning. ts Anonymkode: c6e74...68a
Laura80 Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor trur du at du har østrogendominans? Har selv stabile syklus og lang nok lutealfase. Men sykt ømme pupper fra eggløsning. ts Anonymkode: c6e74...68a Jeg vet ikke om jeg har det for jeg har ikkw målt nå. (Men har hatt det før). Jeg bare antar det selv når det ble bare mer forsinkelse ved å ta bidronning , og at jeg ofte spotter mellom el og mens. Har lest litt om det og tror derfor det er sånn på meg. Vet jo ikke om det er tilfelle men har prøvd bidronning 3 sykluser og tør ikke prøve på en stund, virker som det ble «verre og verre» på meg da. Blir litt gjetning på seg selv , men har en følelse på det. Gjør jo ikke noe om jeg ikke tar bidronning gelé uansett da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå