Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mor er Tsjekkisk og har brunt/mørke blondt hår. Far er fra India og har svart hår. 

Lurer på hvilken farge dere tror babyen har eller kommer til å få?:)

20210826_195750.jpg

Anonymkode: 62cd0...73f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lilla. 

Anonymkode: a2ce0...257

• Liker 9
Skrevet

Sikkert svart hår tenker jeg👍 Eller mørkebrunt kanskje👀

Skrevet

Rødt.

Anonymkode: 8a089...559

Skrevet

Skrev litt feil i tittelen....mente "hårfarge"

Ts

Skrevet

Jeg er norsk med mørkebrune øyne og mørkeblondt hår og mannen er pakistansk med mørkere hud og sort hår. Datteren vår har gyllen hudtone og mørkebrunt hår med kobber gjenskinn i sola. 

Utifra bildet har babyen omtrent samme farger fra da datteren min var baby 😊

Anonymkode: dc154...0ae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er norsk med mørkebrune øyne og mørkeblondt hår og mannen er pakistansk med mørkere hud og sort hår. Datteren vår har gyllen hudtone og mørkebrunt hår med kobber gjenskinn i sola. 

Utifra bildet har babyen omtrent samme farger fra da datteren min var baby 😊

Takk for svaret. Endret hårfargen hennes da hun ble eldre? Eller har hun samme hår farge siden fødsel?🙂

Skrevet

Svart hår eller veldig mørk brun, samt brun i huden. 

Anonymkode: 70d37...666

Skrevet

T

Skrevet

Kanskje hun endrer hårfargen da hun blir større

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for svaret. Endret hårfargen hennes da hun ble eldre? Eller har hun samme hår farge siden fødsel?🙂

Synes det var ganske mørk brunt på grensen til sort de første månedene. Nå som hun er fire år, har det lysner litt, kanskje pga sola 😊 det er fortsatt ganske mørkt, kanskje rundt en 3 på fargeskalaen. 

Skrevet

Jeg tror hun kommer til å få mørke brunt hår. Fin hårfarge hun har🙂

Skrevet

Jeg tipper mørkebrunt.

Anonymkode: 2acac...9dd

Skrevet

Er det ikke ganske enkelt å kjenne igjen dere med både bildet og beskrivelsen?

Anonymkode: de37c...5ad

• Liker 2
Skrevet

Min søster og jeg sitt hår endret seg drastisk da vi var mellom 8-12. Jeg gikk fra nesten svart som gradvis ble til mørkebrunt, mellombrunt, lysebrunt og helt til blondt. Min søster gikk fra platinumblond til mørkeblond og videre til brunt og mørkebrunt. 

Jeg tror derfor at du må konkludere med at du ikke kan ha noen som helst forutsetning for å vite svaret.

Og.. Hvor mange tråder har du laget om dette nå?😅 Kan jeg spørre, er det fordi du så gjerne ønsker en viss hårfarge, eller bunner det i en fascinasjon for fargemix og DNA osv? :)

Anonymkode: c8460...0fc

• Liker 1
Skrevet

jeg er blond, lys hud etc, mannen min er fra Øst-Asia, sønnen vår ble født med mørkt hår og blå øye. Håret ble gradvis lysere og var mørkeblondt helt til han var ca 5 år, nå er det mer brunt, men fremdeles lyst, og han har grønne øyne. 

Skrevet

Jeg kjenner noen som har indisk far med mørkt/svart hår og er lys i huden, og norsk mor med mellomblondt hår og har typisk nordisk hud. Alle barna har lik hårfarge og hudfarge som faren. De får lett farge, men er lyse om vinteren. Tror de har lys olivenhud. 

Mest sannsynlig vil babyen din får mørkt/svart hår, men det kan selvsagt blir lysere. Spørs på genene. 

Anonymkode: 422db...36d

Skrevet

Får man unger med mørke utlendinger så blir jo ungene som regel mørke de også.

Anonymkode: 80961...311

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det ikke ganske enkelt å kjenne igjen dere med både bildet og beskrivelsen?

Anonymkode: de37c...5ad

Jo! 

Anonymkode: ac648...008

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Synes det var ganske mørk brunt på grensen til sort de første månedene. Nå som hun er fire år, har det lysner litt, kanskje pga sola 😊 det er fortsatt ganske mørkt, kanskje rundt en 3 på fargeskalaen. 

Hvilken hudfarge har hun?😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...