AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Jeg vet ikke om dette er rette sted for å poste dette. Men jeg forsøker. Min mor fikk nylig plass på sykehjem. Hun har gått en god del ned i vekt, blitt tynn og må derfor nærmest fornye garderoben sin. Blant annet bukser. Hun bruker nå også tena pants, hvilket jeg forstår tar en del plass og gjør at hun må i alle fall en størrelse opp i bukse. Er det noen som har tips til bukser med fin passform til eldre dame som bruker type tena pants. En bukse som ikke blir for stram rundt baken, sitter greit i midjen og ikke blir for lang eller vid i beina. Anonymkode: 5ea72...a30
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Har ikke noen konkrete tips om merke, men som sykepleier ser jeg en del bukser, og vil absolutt anbefale en med strikk i livet og ikke glidelås. Mye mer behagelig å sitte med, passer fint med tena under. Anonymkode: 3126e...6ac
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 https://www.floyd.no/ichi-bukse-kate-cropped-black og tilsvarende. Myke og behagelige, samtidig som det ser litt ordentlig ut Anonymkode: a2c6c...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå