GrønnNellik68 Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Så fall burde de tro på det de selv sier og unngå å sette barn til verden. 2
PetterKanin Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Ja. Man kan ikke basere livet sitt på dommedagsprofetier. 8
GrønnNellik68 Skrevet 26. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2021 Enig med deg men var ingen klima hysterikere som svarte her gitt... ha ha ha...
lupisnor Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 Nei. Hyklersk å sette barn til verden nå. 6
Tiuren Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 3 hours ago, Bente1234 said: Så fall burde de tro på det de selv sier og unngå å sette barn til verden. Hysj, du må ikke stille slike vanskelige spørsmål.... 1
Iskaffe123 Skrevet 26. august 2021 #7 Skrevet 26. august 2021 Å få barn er utelukkende en egoistisk handling. Mennesker er egoistiske. Men «klimahysterikerne» ønsker jo å gjøre verden til et bedre sted, og håper det vil skje. Uten at jeg kan vite hvorfor de faktisk får barn. Vi ser jo mennesker som føder barn i fattigdom og elendighet 🤷♀️ 2
Søgni Skrevet 26. august 2021 #9 Skrevet 26. august 2021 Hva er en klimaforkjemper i denne sammenhengen? Det er vel ikke så kontroversielt å si at klima er et av vår tids aller viktigste saker, og at det haster å gjøre noe. Om man setter barn til verden eller ikke, ser jeg ikke at har så mye med saken å gjøre. Folk får barn i ekstrem fattigdom, i krig (slik mange av våre forfedre) etc. 6
Drizzt Skrevet 27. august 2021 #10 Skrevet 27. august 2021 Bente1234 skrev (18 timer siden): Så fall burde de tro på det de selv sier og unngå å sette barn til verden. Når klimahysterikerne selv føder barn, så kan vi også gjøre det. 3
Lass4r Skrevet 27. august 2021 #11 Skrevet 27. august 2021 Dette har jeg tenkt mye på, og det er fryktelig trist at det i det hele tatt er noe man må vurdere. Vi går ikke snart under, men i et 80-års perspektiv ser det ikke veldig lyst ut. Iallfall ikke når klima"hysterikere" fremdeles latterliggjøres. Vi må totalt legge om samfunnene våre, og ignorere de få som fremdeles ikke anerkjenner problemet. Ser man tegn på at det skjer vil jeg ha mindre kvaler med å få barn, for det er jo noe jeg ønsker meg. 5
jabx Skrevet 27. august 2021 #12 Skrevet 27. august 2021 Bente1234 skrev (23 timer siden): Så fall burde de tro på det de selv sier og unngå å sette barn til verden. Hva mener du med "gå under"?
GrønnNellik68 Skrevet 27. august 2021 Forfatter #13 Skrevet 27. august 2021 jabx skrev (6 minutter siden): Hva mener du med "gå under"? Det vet ikke jeg hva disse klima forkjemper'ne mener det får du spørre dem om. 2
Gjest Tamsi Skrevet 27. august 2021 #14 Skrevet 27. august 2021 Du sier det som om det er kødd, men dette er grunn nr 1 til at jeg ikke vil ha barn. Det er faktisk ganske mange som tenker slik. Det var en sak om det på nrk.no for bare noen dager siden.
GrønnNellik68 Skrevet 27. august 2021 Forfatter #15 Skrevet 27. august 2021 Drizzt skrev (5 timer siden): Når klimahysterikerne selv føder barn, så kan vi også gjøre det. Ja henger ikke på greip det de sier at alt går til helvete men få barn skal de.
GrønnNellik68 Skrevet 27. august 2021 Forfatter #16 Skrevet 27. august 2021 Tamsi skrev (Akkurat nå): Du sier det som om det er kødd, men dette er grunn nr 1 til at jeg ikke vil ha barn. Det er faktisk ganske mange som tenker slik. Det var en sak om det på nrk.no for bare noen dager siden. Fornuftig.
Lass4r Skrevet 27. august 2021 #17 Skrevet 27. august 2021 Bente1234 skrev (4 timer siden): Fornuftig. Det er ikke alle som mener "alt går til helvete". IPCC (FN)-forsker Bjørn Samset har 3 barn og mener at menneskeheten kommer til å være her om både 100 og 200 år. Det betyr ikke at ikke mye går til helvete Jeg er stort sett en optimistisk type jeg, men jeg er alikevel veldig bekymret over klima og naturkrisene.
Gjest ABM Skrevet 27. august 2021 #18 Skrevet 27. august 2021 Bente1234 skrev (På 26.8.2021 den 21.28): Enig med deg men var ingen klima hysterikere som svarte her gitt... ha ha ha... Tipper du setter meg i den gruppa da.. Problemet for dere vitenskapsfornektere er at dere ikke har fantasi nok til å forestille dere en annen fremtid enn nåtid....og det selv om et samlet kobbel av forskere og vitenskapsmenn sier nettopp det! Klimafornektere er uten tvil den gruppa som ikke burde sette barn til verden...!
Eeemil Skrevet 27. august 2021 #19 Skrevet 27. august 2021 Ja! Vi trenger smarte, utdannede folk til å løse klimakrisen.
Gjest ABM Skrevet 27. august 2021 #20 Skrevet 27. august 2021 Lass4r skrev (5 timer siden): Dette har jeg tenkt mye på, og det er fryktelig trist at det i det hele tatt er noe man må vurdere. Vi går ikke snart under, men i et 80-års perspektiv ser det ikke veldig lyst ut. Iallfall ikke når klima"hysterikere" fremdeles latterliggjøres. Vi må totalt legge om samfunnene våre, og ignorere de få som fremdeles ikke anerkjenner problemet. Ser man tegn på at det skjer vil jeg ha mindre kvaler med å få barn, for det er jo noe jeg ønsker meg. 80 års perspektiv? 😂😂...Kanskje du burde se litt på tallene over skogbranner etter årtusenskiftet....modellene forskerne bruker er uten feedback fra svære metanutslipp i et tinende arktis og en enorm økning av skogbranner med tilhørende CO2-utslipp.. Verden kommer til å endres på en måte ingen hadde forutsett i dette 10året...vanvittig sosial uro..begynnende matmangel og en verden som krampeaktig vil forsøke kvitte seg med fossil energi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå